eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Budowa i przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w miejscowości Łekno, gmina Wągrowiec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w miejscowości Łekno, gmina Wągrowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cysterska 22

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672680800

1.5.8.) Numer faksu: 672680803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w miejscowości Łekno, gmina Wągrowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-505839ef-0129-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054904/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa i przebudowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w miejscowości Łekno, gmina Wągrowiec, ,,Przebudowa wodociągu w miejscowości Łekno, ul. Pałucka”

1.1.7 Budowa i przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w miejscowości Łekno, gmina Wągrowiec ,,Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łekno, ul. Podgórna”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa”, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, objętego PROW na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245505

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.7.2023.FZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2032082,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I pn.: ,,Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łekno, ul. Podgórna”
Miejsce realizacji zamówienia:
Gmina Wągrowiec
Powiat Wągrowiecki
Województwo Wielkopolskie
Łekno, ul. Podgórna
62-105 Łekno
Działki o numerze ewidencyjnym: 242, 247/2,
Obręb ewidencyjny Łekno
Zakres robót
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łekno, ul. Podgórna.
Dla przedmiotowego zadania przewiduje się zaprojektowanie i budowę sieci kanalizacji grawitacyjnej, kanalizacji ciśnieniowej (rurociągów tłocznych) przesyłowych i przepompowni.
W ramach zamówienia należy wykonać dokumentację projektową wraz z uzyskaniem
pozwolenia na budowę oraz zrealizować roboty niezbędne do osiągnięcia celów opisanych w
Programie funkcjonalno – użytkowym.
Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia zawiera:
zaprojektowanie:
 sieci kanalizacji sanitarnej,
 przykanalików do poszczególnych posesji zakończonych studzienką przed posesją w odległości nie większej niż 1,5m od granicy działki (dotyczy 26 nieruchomości),
 sieciowych przepompowni ścieków wraz z zagospodarowaniem terenu (utwardzenie, ogrodzenie, oświetlenie, przyłącze wodociągowe dn32mm), zakończone hydrantem nadziemnym ogrodowym DN25mm z odwodnieniem na zimę, zjazdy z dróg, odwodnienie terenu),
 rurociągów tłocznych przesyłowych,
 studni na rurociągach grawitacyjnych i komór rewizyjnych na rurociągach tłocznych,
 uzyskanie pozwolenia zarządcy drogi na wykonanie zjazdu do przepompowni,
 zjazdów do przepompowni i przepustów,
 uzyskanie uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji.
 wykonanie dokumentacji:
 terenowo-prawnej,
 geotechnicznej, (w zał. do PFU)
 technologicznej,
 konstrukcyjnej,
 elektrycznej i AKPiA,
 projektu odtworzenia nawierzchni,
 projektu organizacji ruchu na czas budowy,
 projektu organizacji wykonania inwestycji,
 projektu usunięcia kolidującej zieleni i nasadzeń rekompensacyjnych,
 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
 innych opracowań niezbędnych do realizacji robót i zatwierdzenia dokumentacji.
 wybudowanie:
 sieci kanalizacji sanitarnej,
 przykanalików,
 sieciowych przepompowni ścieków wraz z zagospodarowaniem terenu
(utwardzenie, ogrodzenie, instalacja elektryczna i oświetlenie, przyłącze wodociągowe DN32mm, zakończone hydrantem ogrodowym DN25mm, zjazdy z dróg, odwodnienie),
 rurociągów tłocznych przesyłowych,
 komór rewizyjnych na rurociągach tłocznych,
 zjazdów do przepompowni i przepustów.
Zamówienie zostanie wykonane metodą wykopów otwartych oraz metodami bezwykopowymi. Dobór technologii robót zostanie określony przez Wykonawcę w dokumentacji projektowej.
WAŻNE!
W dniu podpisania Umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy mapę do celów projektowych oraz Decyzję inwestycji celu publicznego.

Uwaga: Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa Program Funkcjonalno-użytkowy, który jest załącznikiem do SWZ (Załącznik nr 10).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233140-2 - Roboty drogowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 1674939,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II pn.: ,,Przebudowa wodociągu w miejscowości Łekno, ul. Pałucka”.
3. Miejsce realizacji zamówienia:
Gmina Wągrowiec
Powiat Wągrowiecki
Województwo Wielkopolskie
Łekno, ul. Pałucka
62-105 Łekno
Działka o numerze ewidencyjnym: 453
Obręb ewidencyjny Łekno
Zakres robót:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na przebudowie wodociągu w miejscowości Łekno, ul. Pałucka.
W zakres planowanego zadania wchodzi:
 wykonanie koncepcji funkcjonalno – użytkowej oraz zagospodarowania terenu i uzgodnienie jej z Zamawiającym,
 wykonanie kompletnego projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno – budowlanego zawierającego wszystkie niezbędne uzgodnienia,
 uzyskanie pozwolenia na budowę,
 wykonanie kompletnego projektu technicznego,
 wykonanie innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym możliwych do uzyskania decyzji lokalizacji celu publicznego,
 realizację zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją,.
Sieć wodociągowa w miejscowości Łekno na ul. Pałuckiej wybudowana została w latach 80-tych. Fragment sieci w ul. Pałuckiej w km 0+750 – 1+140 w wzdłuż dogi wojewódzkiej nr W251 odcinek ok 400 na terenie dz. nr 453 obręb Łekno wykonany jest z rur azbestowo - cementowych. Ich stan techniczny skutkuje awariami i przerwami w dostawie wody do odbiorców.

WAŻNE!
W dniu podpisania Umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy mapę do celów projektowych oraz Decyzję inwestycji celu publicznego.

Uwaga: Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa Program Funkcjonalno-użytkowy, który jest załącznikiem do SWZ (Załącznik nr 10).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71351910-5 - Usługi geologiczne

76470000-8 - Usługi badania odwiertów

4.5.5.) Wartość części: 357143,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1087610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2504479,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1087610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gaz Przemysław Wojciechowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661740513

7.3.3) Ulica: Rąbczyn 107

7.3.4) Miejscowość: Rąbczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-106

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1087610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481047,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gaz Przemysław Wojciechowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661740513

7.3.3) Ulica: Rąbczyn 107

7.3.4) Miejscowość: 62-106 Rąbczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-106

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.