eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Zamówienie publiczne polegające na realizacji robót budowlanych oraz usług projektowych dla potrzeb budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Głownie z siedzibą przy ul. Kościuszki Tadeusza 10 w Głownie.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie publiczne polegające na realizacji robót budowlanych oraz usług projektowych dla potrzeb budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Głownie z siedzibą przy ul. Kościuszki Tadeusza 10 w Głownie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156;

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl,

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie publiczne polegające na realizacji robót budowlanych oraz usług projektowych dla potrzeb budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Głownie z siedzibą przy ul. Kościuszki Tadeusza 10 w Głownie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f7bf6b5-fe98-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041150/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Roboty budowlane - poprawa efektywności energetycznej I LO w Głownie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247897/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4668107,29 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 763025,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla potrzeb budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Głownie z siedzibą przy ul. Tadeusza Kościuszki 10 w Głownie (zwanego dalej I LO w Głownie ) w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa efektywności energetycznej w I Liceum Ogólnokształcącym w Głownie”, realizowanego w systemie zaprojektuj i wybuduj.

2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków WFOŚiGW w Łodzi w ramach programu priorytetowego „Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej oraz zasobach komunalnych w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery -V edycja”.
8. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach:

1) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Program Funkcjonalno-Użytkowy - załącznik nr 5 do SWZ.

9. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowiązek zapewnienia od dnia 1 stycznia 2022 r. udziału pojazdów elektrycznych we flocie użytkowanych pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,
w wymiarze określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności
i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 110 ze zm.) w brzmieniu nadanym ustawą
z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r., poz. 2269) z uwzględnieniem wszelkich ewentualnych zmian tego przepisu.
10. Zgodnie z treścią art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania, przy uwzględnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy wykazu pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania.
3. Zamawiający informuje, że jest w trakcie przygotowania mapy do celów projektowych, Wykonawca uzyska od Zamawiającego mapę do celów projektowych po podpisaniu umowy na realizację zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji zawierającej w szczególności:
1) projekt budowlano-wykonawczy wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, opiniami, zgodami i decyzjami, kosztorysem inwestorskim składającego się w szczególności:
a) projektu modernizacji pomieszczenia kotłowni w tym dostosowanie pomieszczenia do obowiązujących przepisów w tym pożarowych,
b) projektu nowego źródła ciepła, zawierającego nowe kotły grzewcze wraz z osprzętem,
c) projektu dotyczącego wymiany głowic termostatycznych poprzedzonego inwentaryzacją istniejących grzejników,
d) projektu modernizacji instalacji ciepłej wody użytkowej z powietrzną pompa ciepła,
e) projektu instalacji gazowej od punktu pomiarowego do urządzeń na które wykonanie należy uzyskać uprawnienie od organu architektoniczno-budowlanego Starostwa,
f) projektu budowy instalacji fotowoltaicznej.
2) dokumenty potwierdzające uprawnienia dla realizacji instalacji wewnętrznej gazu od punktu pomiarowego do urządzeń grzewczych od organu architektoniczno-budowlanego, specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót, instrukcje obsługi i eksploatacji;
3) potwierdzenia w postaci dokumentów wykonania prób sprawdzeń inwentaryzacji geodezyjnej niezbędnych do odbioru końcowego zadania.
4) projektu powykonawczego wraz z niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi realizacje robót zgodnie z wytycznymi Zamawiającego
3. Wykonawca w ramach realizacji zadania wykona roboty budowlane na podstawie zatwierdzonej dokumentacji przez Zamawiającego z tym, że w zakres prac wchodzą wszystkie prace, czynności oraz roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął planowany efekt, jak i gotowość do eksploatacji i został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną.

4. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia dokonać zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zgierzu o terminie rozpoczęcia robót budowlanych a także pozyskania we własnym zakresie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do odbioru końcowego dla obu zadań, w tym opracowania dokumentacji powykonawczej.
5. W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania innych zezwoleń lub uzgodnień wymaganych prawem i wynikających z realizacji niniejszych zadań, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
6. Ze względu na charakter prac, w trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie terenu i minimalizację uciążliwości związanych z prowadzonymi pracami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

31712331-9 - Fotoogniwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 936800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 936800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 936800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globalterm Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386901830

7.3.3) Ulica: Magazynowa 13b/74

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-652

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej, przyłącza gazowego i wymiana oświetlenia - Podwykonawcy nieznani na etapie składania oferty


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 936800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Ustala się następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia:

1) termin rozpoczęcia realizacji: od dnia podpisania umowy;
2) termin przekazania terenu robót Wykonawcy przez Zamawiającego: do 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy;

3) termin zakończenia prac projektowych:

a) termin zakończenia prac projektowych dotyczących ogrzewania do 30 września 2022 r.,
b) termin zakończenia prac projektowych do 31 grudnia 2022 r.

4) termin zakończenia robót budowlanych:
a) termin zakończenia robót budowlanych związanych z dostarczeniem ciepła dla budynku centralnego ogrzewania do rozpoczęcia sezonu grzewczego w 2022 r., lecz nie później niż do 15 października 2022 r.,
b) termin zakończenia pozostałych robót budowlanych, niezbędnych badań i odbiorów: do 20 listopada 2023 r.

Uzasadnianie terminu określającego wykonanie poszczególnych elementów niniejszego zamówienia publicznego konkretnymi datami wskazano w ogłoszeniu o zamówieniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.