Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00287095/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu nagłośnieniowego na potrzeby Teatru Animacji w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Animacji w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 14
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-713
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatranimacji.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatranimacji.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17b20974-1991-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu nagłośnieniowego na potrzeby Teatru Animacji w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17b20974-1991-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00286291/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu nagłośnieniowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287095
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu nagłośnieniowego na potrzeby Teatru Animacji w Poznaniu.
Zakres zamówienia podstawowego obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego następujących urządzeń:
1) mikrofonów nausznych o charakterystyce kardioidalnej – 12 szt.,
2) wymiennych nauszników do mikrofonu nausznego – 4 szt.,
3) wymiennych przewodów do mikrofonu nausznego – 4 szt.,
4) wymiennych gąbek do mikrofonu nausznego – 4 szt.,
5) odbiorników – 12 szt.,
6) nadajników osobistych „bodypack” – 12 szt.,
7) nadajników „do ręki” z mikrofonem – 2 szt.,
8) anten kierunkowych aktywnych – 2 szt.,
9) dystrybutorów antenowych – 3 szt.,
10) akumulatorów Li-Ion – 24 szt.,
11) ładowarek do 8 szt. akumulatorów z zasilaczem – 2 szt.,
12) switchy 10 portów – 2 szt.,
13) skrzyni transportowej 19” 10U – 1 szt.,
14) skrzyni transportowej 19” 6U – 1 szt.,
15) kabli antenowych – 2 szt.
Zakres zamówienia podstawowego został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ – poz. 1-14 i 16.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32341000-5 - Mikrofony
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo
32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta została odrzucona.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na salach podlegających modernizacji w sądach okręgu kaliskiego
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Dostawa komputerów przenośnych, tabletów, drukarek i sprzętu multimedialnego dla Szkoły Filialnej SP nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi w Zespole Edukacyjnym nr 6 w Zielonej Górze
więcej: Mikrofony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.