eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Świadczenie przez Wykonawcę usługi outsourcingu druku dla KRUS Oddział Regionalny w Kielcach i podległych Placówek Terenowych



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie przez Wykonawcę usługi outsourcingu druku dla KRUS
Oddział Regionalny w Kielcach i podległych Placówek Terenowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 65B

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-389

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 348 19 00, 41 348 19 04

1.5.8.) Numer faksu: 41 348 19 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kielce@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie przez Wykonawcę usługi outsourcingu druku dla KRUS
Oddział Regionalny w Kielcach i podległych Placówek Terenowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b22eb25d-3d77-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007989/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie przez Wykonawcę usługi outsourcingu druku dla KRUS Oddział Regionalny w Kielcach i podległych placówek terenowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257923/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0500-OP.261.0.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284746,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie przez Wykonawcę usługi outsourcingu druku dla KRUS Oddział Regionalny w Kielcach i podległych Placówek Terenowych” Usługa swoim zakresem obejmuje zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania i skanowania dokumentów oraz utrzymania przez okres trwania umowy obsługi urządzeń drukujących: - będących własnością Zamawiającego – wykaz eksploatowanych urządzeń drukujących wraz z ich lokalizacją stanowi Załącznik nr 4 do SWZ; - dostarczonych, zainstalowanych i skonfigurowanych przez Wykonawcę do użytkowania Zamawiającego (urządzenia dzierżawione) w ilości 40 sztuk (w tym 10 urządzeń drukujących w kolorze z możliwością oddzielnego zliczania kopii wydrukowanych w kolorze i monochromatycznych oraz 30 urządzeń monochromatycznych) - Załącznik nr 5 do SWZ, posiadających funkcje druku sieciowego, kopiowania, skanowania (do: e-mail, pliku SMB i FTB, lokalnie) oraz identyfikację użytkownika. W ramach usługi outsourcingu Wykonawca zapewni obsługę serwisową urządzeń dostarczonych oraz będących własnością Zamawiającego, tj.: zapewni naprawę/wymianę uszkodzonych i zużytych części; zapewni dostawę i wymianę materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny itp.) do urządzeń objętych przedmiotem zamówienia (za wyjątkiem papieru kserograficznego, który zapewni Zamawiający) niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń; zapewni przeglądy, regulacje, konserwacje urządzeń, w tym: czyszczenie urządzenia z kurzu, pyłu z papieru, z pozostałości toneru, itp. - na zewnątrz i wewnątrz, czyszczenie układu napędowego drukarki, czyszczenie układu utrwalania wydruku - wałek dociskowy i grzewczy, czyszczenie toru transportu papieru (rolki poboru i wyjścia papieru). Szacowana łączna liczba stron A4 wydruku/kopii w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 7.742.200 stron, z czego: - na drukarkach Zamawiającego – 2.672.400 kopii monochromatycznych, 5.600 kopii kolorowych; - na drukarkach Wykonawcy – 5.032.400 kopii monochromatycznych, 31.800 kopii kolorowych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia przy realizacji usługi outsourcingu druku (w szczególności obsługi serwisowej) minimum 2 osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity - Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale V SWZ oraz Załączniku nr 1 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia oraz zastosowanie sankcji opisanych we wzorze umowy (Załącznik nr 12 do SWZ). W celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, osób przebywających na terenie obiektu, ochrony mienia oraz zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Zamawiającego na szkodę, obiekt będący siedzibą Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B oraz teren wokół niego jest całodobowo monitorowany. Osoby skierowane przez Wykonawcę do wykonywania usługi w obiekcie powinny być poinformowane przez Wykonawcę o stosowaniu przez Zamawiającego monitoringu wizyjnego. Warunki udziału w postępowaniu opisane zostały w Rozdziale XVI SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50323100-6 - Konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych

50323200-7 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79999100-4 - Usługi skanowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232323,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340892,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232323,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jacek Kania, Grzegorz Kania

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Globo Group Jacek Kania, Grzegorz Kania Spółka cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591866568

7.3.3) Ulica: Magazynowa 5

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-565

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232323,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-08 do 2023-12-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.