Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00245452/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na następujące zadania: Remont cząstkowy dróg w Gminie Brzesko w roku 2023, Remont drogi gminnej nr 250692K w km 0+000,00 do 1+690,00 w miejscowości Mokrzyska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZESKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661139
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 51
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 14 68 63 100
1.5.8.) Numer faksu: +48 14 66 30 545
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umbrzesko@brzesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40a1c63b-fe17-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na następujące zadania: Remont cząstkowy dróg w Gminie Brzesko w roku 2023, Remont drogi gminnej nr 250692K w km 0+000,00 do 1+690,00 w miejscowości Mokrzyska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40a1c63b-fe17-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033109/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, w zakresie zadań inwestycyjnych polegających na budowie, remontach dróg na terenie Gminy Brzesko.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245452
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.12.2023.IP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Remont cząstkowy dróg w Gminie Brzesko w roku 20231) Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji kontraktu
a) Podstawowe obowiązki i uprawnienia Nadzoru Inwestorskiego oraz formalno - prawne podstawy do jego działalności określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Kontrakt na wykonanie robót budowlanych. Nadzór Inwestorski będzie wykonywał obowiązki i czynności określone w Umowie a także w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą robót i STWiORB.
b) Inspektor Nadzoru reprezentuje Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych.
c) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego posiada wymagane prawem uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2021.2351).
d) Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w szczególności należy:
zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz terenem,
organizacja prac związanych z nadzorem w sposób zapewniający brak nieuzasadnionych przerw w realizacji robót przez ich wykonawcę,
zapoznanie się i sprawdzenie harmonogramu robót, wszystkie odstępstwa od zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną i specyfikacjami technicznymi oraz robót budowlanych wymagają zgody Zamawiającego,
prowadzenie wszelkich niezbędnych kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez wykonawcę robót,
akceptacja wszystkich zastosowanych do budowy materiałów pod kątem ich rodzaju, parametrów technicznych, cech i źródeł pochodzenia,
kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych, aprobat technicznych, deklaracji zgodności oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz w celu wykorzystania w procesie robót budowlanych, kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów,
sprawdzanie zgodności robót z dokumentacją techniczną oraz przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP;
kontrolowanie ilości i terminowości wykonanych robót poprzez:
dokonywanie odbiorów częściowych (oraz odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu) niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 3 dni od powiadomienia telefonicznego lub pocztą elektroniczną Inspektora Nadzoru, zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego całości robót,
sprawdzanie zakresu rzeczowego i ilościowego zrealizowanych robót (udział w obmiarach wykonanych robót, wykonywanie własnych pomiarów kontrolnych) oraz kontrolę i akceptację wyliczeń w księdze obmiarów,
opiniowanie (wraz z weryfikacją kosztorysów i wycen sporządzonych przez wykonawcę robót), wniosków wykonawcy robót w sprawie robót zamiennych w stosunku do dokumentacji, robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych czy uzupełniających, a po ich zatwierdzeniu przez Zamawiającego oraz udział w sporządzaniu przez wykonawcę robót protokołów konieczności,
przeprowadzenie odbioru końcowego przy udziale Zamawiającego, skład komisji i termin odbioru wyznacza Zamawiający,
kontrolowanie zabezpieczenia przez wykonawcę robót placu budowy w okresie zimowym oraz w przypadku rozwiązania umowy,
zapewnienie pobytu Inspektora Nadzoru w zakresie niezbędnym do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do uczestniczenia i nadzorowania istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Na każde wezwanie Zamawiającego Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, w tym również zgłoszenia telefonicznego,
przeprowadzanie kontroli uporządkowania terenów przyległych do budowy i dowiązania elementów drogi do terenów przyległych,
powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót, rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym i innych zgłaszanych przez wykonawcę robót zagadnieniach oraz analiza i przedstawianie Zamawiającemu stanowiska w powyższych sprawach,
rozpatrywanie wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania inwestycyjnego i rozwiązywanie problemów z tym związanych,
realizacja wszystkich innych czynności i zarządzeń określonych przez Zamawiającego, które będą niezbędne do poprawnej i terminowej realizacji zadania inwestycyjnego i zabezpieczenia interesów Zamawiającego.,
Zadania Nadzoru Inwestorskiego w czasie trwania okresu rękojmi i gwarancji:
w okresie rękojmi i gwarancji Inspektor Nadzoru obowiązany jest do gromadzenia zgłoszeń dotyczących wad obiektu oraz wykonywania przeglądów na wykonane roboty, na każde wezwanie Zamawiającego, jednak nie mniej niż 2 w przeciągu każdego roku począwszy od daty odbioru końcowego. Protokoły z przeglądów sporządza Inspektor Nadzoru lub Zamawiający, decyzja o tym należy do Zamawiającego. Przeglądy należy wykonywać przy udziale wykonawcy robót i Zamawiającego,
zgłaszanie do wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie w porozumieniu z użytkownikami i Zamawiającym technologii i terminu ich usunięcia,
nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i ich odbiór,
potwierdzenie ostatecznego rozliczenia robót i usunięcia wad po okresie rękojmi,
sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienie wniosku Zamawiającemu w celu ustalenia terminu odbioru ostatecznego oraz udział w pracach komisji związanych z tym odbiorem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 42926,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Remont drogi gminnej nr 250692K w km 0+000,00 do 1+690,00 w miejscowości Mokrzyska, Gmina Brzesko1) Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji kontraktu
a) Podstawowe obowiązki i uprawnienia Nadzoru Inwestorskiego oraz formalno - prawne podstawy do jego działalności określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Kontrakt na wykonanie robót budowlanych. Nadzór Inwestorski będzie wykonywał obowiązki i czynności określone w Umowie a także w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą robót i STWiORB.
b) Inspektor Nadzoru reprezentuje Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych.
c) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego posiada wymagane prawem uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2021.2351).
d) Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w szczególności należy:
zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz terenem,
organizacja prac związanych z nadzorem w sposób zapewniający brak nieuzasadnionych przerw w realizacji robót przez ich wykonawcę,
zapoznanie się i sprawdzenie harmonogramu robót, wszystkie odstępstwa od zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną i specyfikacjami technicznymi oraz robót budowlanych wymagają zgody Zamawiającego,
prowadzenie wszelkich niezbędnych kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez wykonawcę robót,
akceptacja wszystkich zastosowanych do budowy materiałów pod kątem ich rodzaju, parametrów technicznych, cech i źródeł pochodzenia,
kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych, aprobat technicznych, deklaracji zgodności oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz w celu wykorzystania w procesie robót budowlanych, kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów,
sprawdzanie zgodności robót z dokumentacją techniczną oraz przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP;
kontrolowanie ilości i terminowości wykonanych robót poprzez:
dokonywanie odbiorów częściowych (oraz odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu) niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 3 dni od powiadomienia telefonicznego lub pocztą elektroniczną Inspektora Nadzoru, zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego całości robót,
sprawdzanie zakresu rzeczowego i ilościowego zrealizowanych robót (udział w obmiarach wykonanych robót, wykonywanie własnych pomiarów kontrolnych) oraz kontrolę i akceptację wyliczeń w księdze obmiarów,
opiniowanie (wraz z weryfikacją kosztorysów i wycen sporządzonych przez wykonawcę robót), wniosków wykonawcy robót w sprawie robót zamiennych w stosunku do dokumentacji, robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych czy uzupełniających, a po ich zatwierdzeniu przez Zamawiającego oraz udział w sporządzaniu przez wykonawcę robót protokołów konieczności,
przeprowadzenie odbioru końcowego przy udziale Zamawiającego, skład komisji i termin odbioru wyznacza Zamawiający,
kontrolowanie zabezpieczenia przez wykonawcę robót placu budowy w okresie zimowym oraz w przypadku rozwiązania umowy,
zapewnienie pobytu Inspektora Nadzoru w zakresie niezbędnym do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do uczestniczenia i nadzorowania istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Na każde wezwanie Zamawiającego Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, w tym również zgłoszenia telefonicznego,
przeprowadzanie kontroli uporządkowania terenów przyległych do budowy i dowiązania elementów drogi do terenów przyległych,
powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót, rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym i innych zgłaszanych przez wykonawcę robót zagadnieniach oraz analiza i przedstawianie Zamawiającemu stanowiska w powyższych sprawach,
rozpatrywanie wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania inwestycyjnego i rozwiązywanie problemów z tym związanych,
realizacja wszystkich innych czynności i zarządzeń określonych przez Zamawiającego, które będą niezbędne do poprawnej i terminowej realizacji zadania inwestycyjnego i zabezpieczenia interesów Zamawiającego.,
Zadania Nadzoru Inwestorskiego w czasie trwania okresu rękojmi i gwarancji:
w okresie rękojmi i gwarancji Inspektor Nadzoru obowiązany jest do gromadzenia zgłoszeń dotyczących wad obiektu oraz wykonywania przeglądów na wykonane roboty, na każde wezwanie Zamawiającego, jednak nie mniej niż 2 w przeciągu każdego roku począwszy od daty odbioru końcowego. Protokoły z przeglądów sporządza Inspektor Nadzoru lub Zamawiający, decyzja o tym należy do Zamawiającego. Przeglądy należy wykonywać przy udziale wykonawcy robót i Zamawiającego,
zgłaszanie do wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie w porozumieniu z użytkownikami i Zamawiającym technologii i terminu ich usunięcia,
nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i ich odbiór,
potwierdzenie ostatecznego rozliczenia robót i usunięcia wad po okresie rękojmi,
sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienie wniosku Zamawiającemu w celu ustalenia terminu odbioru ostatecznego oraz udział w pracach komisji związanych z tym odbiorem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 21951,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6782624136
7.3.3) Ulica: Galicyjska 3E/23
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-586
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6782624136
7.3.3) Ulica: Galicyjska 3E/23
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-586
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Termin realizacji usługi będącej przedmiotem umowy – 6 miesięcy od dnia podpisania umowy nie później jednak niż do
31.12.2023 r. oraz
2) Do upływu okresu rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane w ramach zadania tj. 72 miesiące od dnia
odebrania przez Zamawiającego robót budowanych i podpisania protokołu odbioru końcowego
Część 2:
1) Usługa będąca przedmiotem umowy realizowana będzie od momentu podpisania umowy z Zamawiającym do dnia
zakończenia i rozliczenia zadania inwestycyjnego pn.: Remont drogi gminnej nr 250692K w km 0+000,00 do 1+690,00 w
miejscowości Mokrzyska, Gmina Brzesko (umowny termin zakończenia roboty budowlanej to 19 miesięcy od dnia zawarcia
umowy na roboty budowlane) oraz
2) Do upływu okresu rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane w ramach zadania tj. 72 miesiące od dnia
odebrania przez Zamawiającego robót budowanych i podpisania protokołu odbioru końcowego.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Rękawice chirurgiczne
- "Sukcesywna dostawa trumien i sarkofagów w 2024 roku na potrzeby Brzeskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o.
- Hurtowa sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego
- Hurtowa sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Simony Kossak w Dobrzyniówce" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rewitalizacja zabytkowej drewnianej Austerii z XVIII wieku w Sławkowie"
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku Szkoły Podstawowej w Spytkowie"
- pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania: wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej w Skórowie
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Pankach - etap II
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dotyczących przebudowy dróg na terenie Powiatu Monieckiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.