eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Przeprowadzenie kampanii promującej Kopalnię Soli "Wieliczka" - część III - kampania promująca Trasę Turystyczną"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przeprowadzenie kampanii promującej Kopalnię Soli "Wieliczka" - część III - kampania promująca Trasę Turystyczną”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przeprowadzenie kampanii promującej Kopalnię Soli "Wieliczka" - część III - kampania promująca Trasę Turystyczną”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc582475-090e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258174

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/WM/74

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkt
Produkt: Trasa Turystyczna Kopalni Soli „Wieliczka”
Grupa docelowa
Charakterystyka grupy docelowej: osoby 25+, zainteresowane aktywnym i ciekawym spędzaniem czasu wolnego; cała Polska

Targetowanie
Targetowanie – zgodnie z grupą docelową, obejmujące co najmniej następujące kryteria:
• demograficzne,
• behawioralne,
• intencje zakupowe – w tym m.in. podróże, turystyka, czas wolny, aktywne spędzanie wolnego czasu, zdrowy tryb życia, itp.
• zainteresowania – w tym m.in. podróże (podróże rodzinne, weekendowe, podróże krajowe, city break), aktywność fizyczna, sport, aktywny styl życia, itp.
Targetowanie - MMS:
• Wybrane lokalizacje : Energylandia, Tatrzański Park Narodowy, Zamek Pieskowa Skała, Ojcowski Park Narodowy, Wawel, Wadowice Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II, Zamek Królewski w Niepołomicach
Ruch z kampanii
Ruch z kampanii będzie gromadzony na dedykowanym Landing Page kampanii, wskazanym przez Zamawiającego.
Landing Page zostanie utworzony przez Zamawiającego w ramach serwisu www.kopalnia.pl.

Cel kampanii
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki, wzrost sprzedaży biletów na zwiedzanie Trasy Turystycznej za pośrednictwem platformy www.bilety.kopalnia.pl oraz optymalizacja CTR, z uwzględnieniem realizacji założeń określonych poniżej:
Opis Format Model opłat Estymowana liczba kliknięć / odsłon co najmniej: Cena jednostkowa netto Wartość
netto
MMS Baza numerów w grupie docelowej CPC 15 000 kliknięć
Mailing Zgodny ze specyfikacją CPC 5 000 kliknięć
MIX Display Mix formatów display w ramach sieci reklamy mobilnej CPC 15 000 kliknięć
Rich Media / Mobile / Desktop Formaty: halfpage, fullpage CPM 850 000 odsłon
Video Format zgodny ze specyfikacją CPM 600 000 odsłon

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowie w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.