eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Przebudowa i remont budynku administracyjno-warsztatowego oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń dydaktycznych w ramach utworzenia BCU przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont budynku administracyjno-warsztatowego oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń dydaktycznych w ramach utworzenia BCU przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ MECHANICZNO-ELEKTRYCZNYCH W ŻYWCU

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Mechaniczno - Elektrycznych w Żywcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000187837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Komisji Edukacji Narodowej 3

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 861 34 28

1.5.8.) Numer faksu: +48 33 861 34 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zsme.zywiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsme.zywiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f832e86e-09f4-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont budynku administracyjno-warsztatowego oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń dydaktycznych w ramach utworzenia BCU przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f832e86e-09f4-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259151

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSME.DS.26.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5814774,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont budynku administracyjno-warsztatowego oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń dydaktycznych na salę konferencyjno-szkoleniową w ramach utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) oraz utwardzenie terenu przy budynku administracyjno-warsztatowym”
2. Zamówienie obejmuje realizację dwóch zakresów robót budowlanych :
a/ zakres nr 1 – dotyczy wykonania robót budowlanych tj.:
- robót ogólnobudowlanych wewnętrznych i zewnętrznych,
- remontu dachu,
- przebudowy sali konferencyjno-szkoleniowej
- zagospodarowania terenu
zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 5a do SWZ oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w drodze decyzji do zawiadomienia o zakończeniu robót /w przypadku wymogu dopełnienia w/w formalności/

b/ zakres nr 2 – dotyczy zaprojektowania i wykonania robót budowlanych tj.:
- wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania,
- wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z wymianą rur spustowych wewnętrznych na rury o średnicy 150 mm,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją oraz klimatyzacji w sali konferencyjno szkoleniowej,
- wymiana hydrantów na hydranty z wężem półsztywnym wraz z nowa instalacją i hydroforem zwiększającym ciśnienia,
- wykonanie odwodnienia utwardzenia terenu o powierzchni 1600 m2 opisanego w projekcie technicznym,
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z wymianą istniejących opraw na oprawy LED oraz - wykonaniem nowej instalacji odgromowej, instalacji komputerowej, alarmowej, monitoringu i nagłośnienia sali konferencyjno szkoleniowej,
- wykonanie instalacji oddymiania (bez klap oddymiających, które uwzględniono w zakresie 1)
- wykonanie odwiertów do gruntowej pompy ciepła (bez instalacji pompy ciepła)
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 20kWp z magazynem energii
zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5b do SWZ i obejmuje:
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi niezbędnymi opracowaniami, materiałami, uzgodnieniami i innymi czynnościami niezbędnymi do wykonania przedmiotu umowy,
- uzyskanie stosownych zezwoleń na realizację zadania wynikającą z obowiązujących przepisów,
- pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia /min. 5 wizyt na placu budowy/,
- wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową
3. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5a do SWZ obejmująca: projekt budowlany, projekt techniczny, STWiORBy, przedmiary robót (wyłącznie pomocniczo) – dot. zakresu nr 1
b) Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 5b do SWZ dot. zakresu nr 2
c) Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ dot. zakresu 1 i 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień
publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 r. ze zmianami) unieważnił postępowanie.

Uzasadnienie:
Cena oferty z najniższą ceną (7 979 611,69 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (6 863 400,00 zł).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7979611,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14730828,25 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.