eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Ochrona parku zabytkowego usytuowanego na terenie zespołu pałacowo- parkowego w Brynku - etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona parku zabytkowego usytuowanego na terenie zespołu pałacowo- parkowego w Brynku – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnogórski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karłuszowiec 5

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 032 3813786

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tarnogorski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogorski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tarnogorski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona parku zabytkowego usytuowanego na terenie zespołu pałacowo- parkowego w Brynku – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9afccafe-ee2d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024412/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Rewitalizacja zespołu pałacowo - parkowego Brynek - część II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226935/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ.272.4.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona parku zabytkowego usytuowanego na terenie zespołu pałacowo- parkowego w Brynku, stanowiącego własność Powiatu Tarnogórskiego. Zespół pałacowo – parkowy w Brynku wpisany jest do rejestru zabytków decyzją nr A/658/66 z dnia 28.05.1966 r. wydaną przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach.
2. Nazwa(y) i kod(y) Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): kat. usług: 27
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych na drzewostanie parkowym, polegających na przeprowadzeniu cięć pielęgnacyjno – sanitarnych, wykonanie korekt koron z dopuszczeniem redukcji wysokości, wykonanie cięć formujących, technicznych oraz instalacji wiązań o określonej wytrzymałości na łącznie 403 szt. drzew;
2) usunięcie 389 sztuk drzew;
3) usunięcie 1,84 ha samosiewu;
4) uporządkowanie terenu po wykonanej usłudze.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają następujące dokumenty:
1) zestawienie drzew przeznaczonych do pielęgnacji wraz ze szczegółowym zakresem usług, zestawienie drzew przeznaczonych do usunięcia wraz ze szczegółowym zakresem usług, usuniecie samosiewu różnych gatunków drzew i krzewów - ochronie podlegają cenne siedliska gatunków np. trzmielin- załącznik nr 5 do SWZ,
2) mapa tj. inwentaryzacja dendrologiczna – ark. 1 A- E oraz gospodarka zadrzewieniem (wersja elektroniczna) – ark. 2 A-E - załącznik nr 6 do SWZ,
(zaleca się dokonanie wizji w terenie)
3) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi 8 lat (słownie: osiem lat), na montaż wiązań wzmacniających osłabioną konstrukcję korony drzew, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego, Wykonawcę, kierownika prac i przedstawiciela Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach bezusterkowego protokołu odbioru końcowego wykonanych prac. W okresie obowiązywania gwarancji w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty zgłoszenia wady przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia na własny koszt.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy ( tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) w zakresie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności polegające na:
1) usunięciu drzew suchych, zamierających i zagrażających bezpieczeństwu ludzi, zrębkowaniu gałęzi oraz wywozie całości urobku. Drewno pochodzące z wycinki należy zutylizować;
2) wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych na drzewostanie parkowym, polegających na przeprowadzeniu cięć pielęgnacyjno – sanitarnych, wykonaniu korekt koron z dopuszczeniem redukcji wysokości, wykonaniu cięć formujących, technicznych oraz instalacji wiązań o określonej wytrzymałości;
3) usunięciu samosiewu;
4) uporządkowaniu terenu po wykonanej usłudze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392370,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pielęgnacja Drzew Piotr Kamiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270988806

7.3.3) Ulica: Os. Sikorskiego 9d/4

7.3.4) Miejscowość: Żory

7.3.5) Kod pocztowy: 44-240

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 20 tygodni od dnia rozpoczęcia prac, przy czym rozpoczęcie prac nastąpi nie wcześniej niż od dnia 01.10.2022 roku

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.