eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Remonty dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG PUBLICZNYCH W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672007987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 24

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483815061

1.5.8.) Numer faksu: 483815061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdp.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-radom.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-radom.finn.pl/bipkod/29735106

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b511e13c-e194-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036334/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remonty i odnowy dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189545/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.I.261.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Remont drogi powiatowej nr 3514W Wierzchowiny – Lisów od km 5+597 do km 6+960, odcinek długości 1 363 m
W ramach robót należy wykonać m.in.:
• wyrównanie istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-bitumicznej w ilości min. 100 kg/m2,
• warstwę wiążącą z masy mineralno-bitumicznej AC 16W oraz ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej AC 11S,
• umocnienie poboczy gruntowych kruszywem łamanym,
• remont istniejących urządzeń odwadniających,
• remont zjazdów oraz włączeń dróg lokalnych,
• niezbędne roboty ziemne.
Zamawiający wymaga dla wszystkich w/w części ułożenia warstwy ścieralnej całą szerokością jezdni.
Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach każdej z Części zamówienia podane jest w Kosztorysie ofertowym, stanowiącym odpowiednio Formularz nr 2.1 - 2.4 do SWZ. W ramach wyszczególnionych w w/w Kosztorysach robót należy wykonać również:
 wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z SST i dokumentacji projektowej,
 wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ (projektu umowy, SST, dokumentacji projektowej i kosztorysu ofertowego).
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji każdej z Części zamówienia określony został w Kosztorysie ofertowym oraz:
 dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST), zawartych w Tomie III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
 projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Tomie II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1415041,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Remont drogi powiatowej nr 3557W Kowala – Ruda Wielka – Wierzbica od km 7+667,50 do km 8+957,50, odcinek długości 1 290 m
W ramach robót należy wykonać m.in.:
• wyrównanie istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno- bitumicznej w ilości min. od 50 - 100 kg/m2,
• warstwę wiążącą z masy mineralno-bitumicznej AC 16W oraz ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej AC 11S,
• umocnienie poboczy gruntowych kruszywem łamanym,
• remont istniejących urządzeń odwadniających,
• remont zjazdów oraz włączeń dróg lokalnych,
• niezbędne roboty ziemne.
Zamawiający wymaga dla wszystkich w/w części ułożenia warstwy ścieralnej całą szerokością jezdni.
Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach każdej z Części zamówienia podane jest w Kosztorysie ofertowym, stanowiącym odpowiednio Formularz nr 2.1 - 2.4 do SWZ. W ramach wyszczególnionych w w/w Kosztorysach robót należy wykonać również:
 wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z SST i dokumentacji projektowej,
 wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ (projektu umowy, SST, dokumentacji projektowej i kosztorysu ofertowego).
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji każdej z Części zamówienia określony został w Kosztorysie ofertowym oraz:
 dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST), zawartych w Tomie III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
 projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Tomie II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1913828,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Remont drogi powiatowej nr 3565W Wolanów – Kończyce od km 0+413 do km 1+653, odcinek długości 1 240 m
W ramach robót należy wykonać m.in.:
• wzmocnienie istniejącej podbudowy poprzez wykonanie podbudowy MCE,
• warstwę wiążącą z masy mineralno-bitumicznej AC 16W oraz ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej AC 11S,
• umocnienie poboczy gruntowych kruszywem łamanym,
• oczyszczenie istniejących urządzeń odwadniających,
• naprawę powstałych przełomów,
• remont zjazdów oraz włączeń dróg lokalnych,
• niezbędne roboty ziemne.
Zamawiający wymaga dla wszystkich w/w części ułożenia warstwy ścieralnej całą szerokością jezdni.
Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach każdej z Części zamówienia podane jest w Kosztorysie ofertowym, stanowiącym odpowiednio Formularz nr 2.1 - 2.4 do SWZ. W ramach wyszczególnionych w w/w Kosztorysach robót należy wykonać również:
 wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z SST i dokumentacji projektowej,
 wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ (projektu umowy, SST, dokumentacji projektowej i kosztorysu ofertowego).
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji każdej z Części zamówienia określony został w Kosztorysie ofertowym oraz:
 dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST), zawartych w Tomie III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
 projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Tomie II SWZ.
Uwaga: w dokumentacji projektowej dla części 3 zamówienia zawarty został większy zakres robót niż zlecany w ramach niniejszego postepowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1603579,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Remont drogi powiatowej nr 3570W Zakrzew – Wolanów – Augustów od km 14+958,50 do km 15+258,50, odcinek długości 300 m
W ramach robót należy wykonać m.in.:
• wyrównanie istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno- bitumicznej w ilości min. 100 kg/m2,
• warstwę wiążącą z masy mineralno-bitumicznej AC 16W oraz ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej AC 11S,
• umocnienie poboczy gruntowych kruszywem łamanym,
• remont istniejących urządzeń odwadniających,
• remont zjazdów oraz włączeń dróg lokalnych,
• niezbędne roboty ziemne.
Zamawiający wymaga dla wszystkich w/w części ułożenia warstwy ścieralnej całą szerokością jezdni.
Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach każdej z Części zamówienia podane jest w Kosztorysie ofertowym, stanowiącym odpowiednio Formularz nr 2.1 - 2.4 do SWZ. W ramach wyszczególnionych w w/w Kosztorysach robót należy wykonać również:
 wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z SST i dokumentacji projektowej,
 wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ (projektu umowy, SST, dokumentacji projektowej i kosztorysu ofertowego).
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji każdej z Części zamówienia określony został w Kosztorysie ofertowym oraz:
 dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST), zawartych w Tomie III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
 projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Tomie II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 302596,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1561329,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1682993,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1561329,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Star Budowa Inwestycje Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703

7.3.3) Ulica: Tychów Stary

7.3.4) Miejscowość: Mirzec

7.3.5) Kod pocztowy: 27-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1561329,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2187007,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2675631,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2187007,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDROMOST-STARACHOWICE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641936388

7.3.3) Ulica: ul. Św. Rocha

7.3.4) Miejscowość: Wąchock

7.3.5) Kod pocztowy: 27-215

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2187007,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1686234,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1903964,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1686234,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDROMOST-STARACHOWICE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641936388

7.3.3) Ulica: ul. Sw. Rocha 31

7.3.4) Miejscowość: Wąchock

7.3.5) Kod pocztowy: 27-215

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1686234,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344001,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421343,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344001,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Roadstar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642310210

7.3.3) Ulica: Bugaj

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344001,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.