eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki Dolne › Kompleksowy remont kotłowni ICDS oraz pomieszczeń przynależnych w Integracyjnym Centrum Dydaktyczno Sportowym w Łomiankach.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowy remont kotłowni ICDS oraz pomieszczeń przynależnych w Integracyjnym Centrum Dydaktyczno Sportowym w Łomiankach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Integracyjne Centrum Dydaktyczno-Sportowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015633558

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 2

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki Dolne

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@icds.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.icds.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/icds_lomianki/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowy remont kotłowni ICDS oraz pomieszczeń przynależnych w Integracyjnym Centrum Dydaktyczno Sportowym w Łomiankach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcf3653d-f5e8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045548/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Kompleksowy remont kotłowni ICDS oraz pomieszczeń przynależnych w Integracyjnym Centrum Dydaktyczno Sportowym w Łomiankach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225311/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.26.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowy remont kotłowni ICDS oraz pomieszczeń przynależnych, o którym mowa obejmuje w szczególności:
- zabezpieczenie miejsca prac;
- podstawienie kontenera (lub kontenerów) na odpady w miejsce ustalone z Zamawiającym;
- zapewnienie przez Wykonawcę kierownika robót;
- przygotowanie i skoordynowanie szczegółowego harmonogramu prac remontowych;
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić gotowość do przeprowadzania spotkań koordynacyjnych na budowie, by omawiać postęp prac przy realizacji zadania, takie spotkania powinny się odbywać minimum raz w tygodniu w siedzibie Zamawiającego;
- zakup, transport i dostawę osprzętu i materiałów instalacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową;
- wykonanie, podłączenie, nawodnienie i uruchomienie tymczasowego kolektora do instalacji CWU i CT basenowego celem umożliwienia demontażu orurowania i armatury w pomieszczeniu kotłowni;
- opisanie i skuteczne oznaczenie orurowania przed jego demontażem;
- demontaż starych elementów armatury i osprzętu kotłowni; zależnie od decyzji Zamawiającego pozostawienie materiału z demontażu na placu budowy lub ich utylizacja przez Wykonawcę;
- wykonanie kompleksowego remontu zgodnie z dokumentacją wielobranżową stanowiącą załącznik do niniejszej umowy;
- wykonanie rozruchów instalacji po remoncie, w tym wszystkich wymaganych prób i testów osprzętu oraz instalacji;
- skompletowanie dokumentacji niezbędnej do przekazania kotłowni (wraz z infrastrukturą) oraz pomieszczeń przynależnych do eksploatacji po remoncie;
- przeszkolenie pracowników technicznych obiektu z obsługi zamontowanych urządzeń, instalacji, sterowników itp.;
- Skompletowanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej z przeprowadzonych prac remontowych (3 komplety dokumentacji);
- Udzielenie minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji na zrealizowaną inwestycję;
- Uporządkowanie obszaru realizacji prac po ich zakończeniu, wywiezienie i utylizacja odpadów pozostałych po realizacji prac

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262690-4 - Remont starych budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1464859,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476000,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1464859,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAN-SERWIS DARIUSZ SITKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451272134

7.3.3) Ulica: Akacjowa 10

7.3.4) Miejscowość: Czarna Białostocka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-020

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty elektryczne -AB-SERWIS Bartosz Urbanowicz z siedzibą w Czarnej Białostockiej przy ul. Piłsudskiego 52, 16-020 Czarna Białostocka,


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1464859,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.