eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › "Pierwsze wyposażenie nowej części budynku administracji w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Pierwsze wyposażenie nowej części budynku administracji w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowym Wiśniczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leksandrowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowy_wisnicz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pierwsze wyposażenie nowej części budynku administracji w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77b70956-f125-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008151/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Pierwsze wyposażenie nowej części budynku administracji w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132766/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

39000000 – 3 - Meble

1. Rodzaj zamówienia: Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia.
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Pierwsze wyposażenie nowej części budynku administracji w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu”, zgodnie z dokumentacją projektową CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 39000000 – 3
3. Opis przedmiotów – wg. załącznika nr. 5
4. Szczegółowy zakres wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia określają:
1) Dokumentacja projektowa zawierająca: projekt wykonawczy.
2) Wzór umowy – załącznik nr 10 do SWZ,
3) Gwarancja na wykonane wyposażenie, użyte materiały oraz zamontowane urządzenia – min 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po zakończeniu odbioru końcowego.
4) Użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w załączniku nr. 5 do SWZ oraz powinny być nowe bez wad.
5) Prace montażowe będą wykonywane na nieruchomości czynnej (siedziba ZK Nowy Wiśnicz), należy więc przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. Zamawiający wymaga, by prace były wykonywane w dni robocze w godzinach od 7.30 do 18.00 (w godzinach, w których otwarta jest siedziba ZK).
6) Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiającego na kwotę 350 000,00 zł.
7) Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie prace fizyczne związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazanych i opisanych w SWZ oraz załącznikach do niej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
8) Realizując obowiązek wskazany w punkcie powyższym niniejszego rozdziału Wykonawca winien złożyć w Formularzu oferty oświadczenie odnośnie wymaganego zatrudnienia.
9) Szczegółowe wymagania dotyczące obowiązku zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 10 do SWZ).
10) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin nieruchomości, na terenie której mają być wykonywane dostawy i montaż oraz zdobył wszelkie informacje (w tym szczegółowo przeanalizował zapisy niniejszej SWZ i załączników), które mogą być konieczne do wykonania prawidłowej wyceny wartości realizowanego zamówienia.
11) Wykonawca powinien dokonać pomiaru pomieszczeń do których będą dostarczane meble pod zabudowę, w dniu odbycia wizji lokalnej w celu dokonania prawidłowej wyceny zamówienia.
12) Wykonawca winien dokonać oględzin terenu ponieważ wjazd na teren Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu jest uwarunkowany rozmiarem istniejących już bram wjazdowych.
Rozmiary bram:
Brama główna wjazdowa: wys. 3,60 m szer. 2,60 m
Brama przejazdowa z bram gospodarczych na teren przyległy do budynku administracji: wys. 4,10 m szer. 3,60 m
13) W czasie realizacji prac Zamawiający po za terenem budowy nie zapewnia miejsca do składowania materiałów i sprzętu oraz wytworzonych odpadów. Wykonawca zobowiązuje się do wywozu z terenu jednostki powstałych w trakcie realizacji zamówienia odpadów.
14) Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji projektowej, (stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne”. Przez słowo „równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanych w specyfikacji warunków zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie (materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wyroby powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i inne niezbędne dokumenty).
15) Każdorazowo przy wejściu i wyjściu z terenu Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu pracownicy będą poddawani kontroli rzeczy, odzieży, pojazdów i narzędzi zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2019 r. w sprawie szczegółowego trybu działań funkcjonariuszy Służby Więziennej podczas wykonywania czynności służbowych.
16) Poddanie się kontroli zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o Służbie Więziennej
17) Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu na etapie realizacji zamówienia wykaz wszystkich narzędzi, które będą używane w czasie realizacji zadania gdyż stanowią one przedmioty niedozwolone, które powinny być ewidencjonowane i odpowiednio zabezpieczone na terenie Zakładu Karnego.
18) Wykonawca winien uwzględnić, że prowadzone prace będą w budynku gdzie znajdują się pomieszczenia administracyjne Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu, w których przebywają funkcjonariusze i pracownicy realizujący swoje obowiązki służbowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313089,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 609532,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313089,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Państwowe ROBUT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680003733

7.3.4) Miejscowość: Nowy Wiśnicz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe Padis Sławomir Siwek


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313089,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.