eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podkowa Leśna › Wykonanie nasadzeń zieleni niskiej i wysokiej w pasach zieleni przyulicznej



Ogłoszenie z dnia 2021-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie nasadzeń zieleni niskiej i wysokiej w pasach zieleni przyulicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Podkowa Leśna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akacjowa 39/41

1.5.2.) Miejscowość: Podkowa Leśna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-807

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiasta@podkowalesna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://podkowalesna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nasadzeń zieleni niskiej i wysokiej w pasach zieleni przyulicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ae4ff9b-30bf-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309401

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000583/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wykonanie nasadzeń zieleni niskiej i wysokiej w pasach zieleni przyulicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236900/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 214395,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„NASADZENIA DLA PASÓW ZIELENI PRZYULICZNEJ - ulica Błońska”
Zakres prac obejmuje:
- Przygotowanie terenu pod nasadzenia; prace polegające na: uprawieniu terenu, niwelacji, wyrównaniu i zgrabieniu, ułożeniu tkaniny ograniczającej rozwój chwastów, ułożeniu obrzeża rabatowo trawnikowego, ściółkowaniu
- Sadzenie krzewów, traw i bylin.
- Sadzenie drzew
- Ściółkowanie

Zestaw gatunków do nasadzeń na ulicy Błońskiej:
Hydrangea paniculata 'Bobo' - 367 szt.
Carex ornithopoda 'Variegata' - 257 szt.
Hemerocallis 'Gentle Shepherd' - 418 szt.
Hosta 'Vulcan' - 196 szt.
Bergenia 'Schneekonigin' - 706 szt.
Rosa 'Flushing Meadow' - 388 szt.
Tilia cordata 'Greenspire'' - 16 szt.
Tulipa - 1 359 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 104107,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„NASADZENIA DLA PASÓW ZIELENI PRZYULICZNEJ - ulica Mickiewicza”
Zakres prac obejmuje:
- Przygotowanie terenu pod nasadzenia; prace polegające na: uprawieniu terenu, niwelacji, wyrównaniu i zgrabieniu, ułożeniu tkaniny ograniczającej rozwój chwastów, ułożeniu obrzeża rabatowo trawnikowego, ściółkowaniu
- Sadzenie krzewów, traw i bylin.
- Sadzenie drzew
- Ściółkowanie

Zestaw gatunków do nasadzeń na ulicy Mickiewicza:
Hydrangea paniculata 'Bobo' - 357 szt.
Carex ornithopoda 'Variegata' - 246 szt.
Hemerocallis 'Gentle Shepherd' - 345 szt.
Hosta 'Vulcan' - 27 szt.
Bergenia 'Schneekonigin' - 472 szt.
Prunus serrulata 'Kanzan' - 14 szt.
Tulipa - 1 973 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 127440,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104107,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104107,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDB INVESTMENTS ŁUKASZ KUCA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361821946

7.3.3) Ulica: Nowomiejska 9

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104107,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-26

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135334,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sorted Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231308566

7.3.3) Ulica: Chyliczki, ul. Wschodnia 27b

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127440,0 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.