Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00219203/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu rozbudowy budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z niezbędną infrastrukturą oraz adaptacją wraz z zagospodarowaniem otoczenia (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiejska Aleksandrów Kujawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542822059
1.5.8.) Numer faksu: 542822031
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-aleksandrowkujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-aleksandrowkujawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu rozbudowy budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z niezbędną infrastrukturą oraz adaptacją wraz z zagospodarowaniem otoczenia (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b68d0055-f21d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022238/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wykonanie projektu rozbudowy budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z niezbędną infrastrukturą oraz adaptacją wraz z zagospodarowaniem otoczenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219203/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej rozbudowy budynku na potrzeby urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z niezbędną infrastrukturą oraz adaptacją wraz z zagospodarowaniem otoczenia na działkach nr 17/3, 17/4, 17/6, 34/1, 36 w miejscowości Aleksandrów Kujawski oraz zmiana sposobu użytkowania obejmującej następujące branże:
1) wodno – kanalizacyjnej
2) c.o. (ogrzewanie niskotemperaturowe, pompa ciepła)+ przyłącze gazowe (szczytowe źródło ciepła)
3) Fotowoltaika
4) Drogowej
5) Konstrukcyjnej
6) Elektrycznej
7) Teleinformatycznej i radiowo telewizyjnej
8) monitoring oraz alarmowa
9) projekt aranżacji wnętrz
10) projekt zagospodarowania terenu
11) projekt oświetlenia zewnętrznego
12) Dodatkowe informacje: Pomieszczenia dla ok 75 osób w tym: Kadra kierownicza pomieszczenia samodzielne + sekretariat - ok 16 osób Preferowana liczba osób w pokoju – 2, max 4 (jeżeli będzie potrzeba może być tworzony w wyjątkowych sytuacjach open space)
13) Pomieszczenia – rozkład poglądowy – stanowi załącznik nr 9 do niniejszego zapytania ofertowego
14) Poziom -1 (dostęp do pomieszczeń ograniczony – wejście karta + pin)
Archiwum (min 80 m2), kuchnia, kancelaria, pokój dla informatyków, serwerownia, pomieszczenie gospodarcze serwisu sprzątającego + pomieszczenie gospodarcze serwisu sprzątającego otoczenie zewn, Straż Gminna, kotłownia – automatyka budynku, magazyn, pomieszczenie dla kierowców, pomieszczenie sporządzania dokumentów niejawnych, WC dla kierowców + kabina prysznicowa, sala narad, toaleta WC dla Sali narad
15) Parter Biuro Obsługi Interesanta + sala interesanta + kasa, GOPS, świadczenia rodzinne, dowody osobiste, WC dla interesantów, WC dla pracowników, sala ogólnodostępna, Biuro Rady, Przewodniczący Biura Rady, pokój dla osób zajmujących się sprawami podatków,
16) I piętro Wydział Planowania, Wydział Ochrony Środowiska, Pomieszczenie na urządzenia ploter/składarka/drukarka, Wydział Inwestycji, Sala konferencyjna, WC dla pracowników, pomieszczenia dla stażystów, Wydział Finansowy
17) II piętro Wójt, Sekretarz, Zc-a Wójta, Pomieszczenie do rozmów (szklana ściana z drzwiami – obok gabinetu Wójta), Sekretariat + pomieszczenie socjalne sekretariatu, Poczekalnia dla interesantów, Radca Prawny, Sala Narad GZOS, GZOS, pomieszczenie socjalne + umywalka / WC / prysznic, WC dla pracowników, kierownik Wydziału OR, zamówienia publiczne, pozyskiwanie funduszy, audytor
18) Projekt rozkładu pomieszczeń, aranżacji wnętrz (m.in. meble, urządzenia, umiejscowienie gniazdek elektrycznych, internetowych, tv, pozostałe) w trakcie wykonywania projektu w konsultacji z Zamawiającym.
19) Projekt powinien uwzględniać optymalizację kosztów przy jego realizacji (np. rozdzielnie elektryczne posadowione na każdym piętrze - żeby uniknąć kosztu prowadzenia instalacji z każdego pomieszczenia do rozdzielni głównej na poziom -1)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dziale 4 SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240465,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowo-Inżynierska EUROPROJEKT Dr. inż. Ewa Piątek-Sierek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671045916
7.3.3) Ulica: Miedzyńska 6
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-373
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA PROJEKTOWO-INŻYNIERSKA EUROPROJEKT Dr inż. EWA PIĄTEK-SIEREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w celu uregulowania stanu prawnego dróg gminnych, Gminy Korzenna z podziałem na części.
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- "Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów".
- BZP.271.51.2024 Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych (...) na os. Helena do zjazdu na wysokości ul. Jordana"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ NADZÓR AUTORSKI W RAMACH ZADANIA POLEGAJĄCEGO NA REMONCIE BUDYNKU PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH UL. SANDOMIERSKA 106
- 8/TP1/SZP-2/2024 Wykonanie koncepcji architektonicznej z projektem wykonawczym na dostosowanie budynków Domu Studenta DS2 i DS3 przy ul. Rejtana w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz dostosowanie...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.