eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów opatrunkowych, zestawów operacyjnych i obłożeń jednorazowych II - dogrywka



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów opatrunkowych, zestawów operacyjnych i obłożeń jednorazowych II - dogrywka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.J.GROMKOWSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Koszarowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: abolewska@szpital.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.wroc.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów opatrunkowych, zestawów operacyjnych i obłożeń jednorazowych II - dogrywka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27f3c5e4-e341-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00244834/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Dostawa materiałów opatrunkowych, zestawów operacyjnych oraz bielizny i obłożeń jednorazowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP 29/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 55549,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opatrunek wykonany z dzianiny wiskozowej o niskiej przywieralności; impregnowany glikolem polietylenowym, zawierający 10% jodopowidon, 1% czystego jodu, jałowy. Przeznaczony do ran zakażonych oraz narażonych na zakażenie.

Rozmiar, j.m., zapotrzebowanie roczne w Zał. nr 1 do SWZ.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 1187,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Absorpcyjny opatrunek hydrokoloidowy, wspomaga oczyszczanie się rany i zapewnia wilgotne środowisko, zapobiega maceracji skóry wokół rany, przylepny, barierowy dla płynów oraz drobnoustrojów, jałowy (pakowany po 1szt.) może pozostawać na skórze do 7 dni.


Cienki absorpcyjny opatrunek hydrokoloidowy, wspomaga oczyszczanie się rany i zapewnia wilgotne środowisko, zapobiega maceracji skóry wokół rany, przylepny, barierowy dla płynów oraz drobnoustrojów, jałowy (pakowany po 1szt.), może pozostawać na skórze do 7 dni. Rozmiar, j.m., zapotrzebowanie roczne w Zał. nr 1 do SWZ.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 17370,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompresy gazowe jałowe* ze 100% gazy bawełnianej, z wszytą na całej długości nitką radiacyjną 12w 17nit. 5X5cm. Wykonane z gazy bielonej bezchlorowo, sterylizowane parą wodną, brzegi podwójnie zakładane typu ES, opakowanie folia-papier. Opakowanie pośrednie - dodatkowe opakowanie foliowe zawartości kartonu zbiorczego pozwalające na bezpieczny transport w warunkach bloku operacyjnego. Opakowanie jednostkowe zawierające dodatkowe 2 etykiety transferowe typu TAG znajdujące się na zewnętrznej powierzchni opakowania jednostkowego, zawierające co najmniej: nazwę i rozmiar wyrobu, ilość nitek i warstw, ilość sztuk, numer serii, datę ważności oraz nazwę/logo wytwórcy. Opakowanie zbiorcze zawiera informacje identyfikujące produkt.
Rozmiar, j.m., zapotrzebowanie roczne w Zał. nr 1 do SWZ.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 680 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jałowe serwety operacyjne 20nit. 4 warstw, sterylizowane parą wodną; serwety po wstępnym technologicznym praniu (lub gaza z której są wykonane), 45x45cm pakowane a '5szt. z wszytym elementem radiacyjnym na całej długości i tasiemką zabezpieczoną przed oderwaniem. Opakowanie folia-papier z możliwością łatwego otwierania oraz z podwójnym systemem etykiet kontrolnych
Jałowe serwety operacyjne 20nit. 4 warstw, sterylizowane parą wodną; serwety po wstępnym technologicznym praniu (lub gaza z której są wykonane), 45x45cm pakowane a'2szt. z wszytym elementem radiacyjnym na całej długości i tasiemką zabezpieczoną przed oderwaniem. Opakowanie folia-papier z możliwością łatwego otwierania oraz z podwójnym systemem etykiet kontrolnych
Rozmiar, j.m., zapotrzebowanie roczne w Zał. nr 1 do SWZ.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 3118,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Krótkie spodenki z rozcięciem lub otworem w tylnej części przeznaczone do kolonoskopii z gumką w pasie, wykonane z włókniny nieprześwitującej, polipropylenowej o gramaturze min. 35g/m2.
Rozmiar, j.m., zapotrzebowanie roczne w Zał. nr 1 do SWZ.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Fartuch z flizeliny, gramatura minimum 20g/m2, kolor zielony, niebieski lub innym zaakceptowany przez Zamawiającego; ze ściągaczem przy mankietach lub z rękawem zakończonym elastyczną gumką, rozmiar uniwersalny lub „L”.
Rozmiar, j.m., zapotrzebowanie roczne w Zał. nr 1 do SWZ.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 25540 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jałowa kieszeń samoprzylepna dwukomorowa o wymiarach min.40x35cm. Wykonana z plastiku. Nieprzepuszczalna dla płynów. Opakowanie zbiorcze a' 30 szt. (lub inne – Wykonawca odpowiednio przeliczy).
Jałowa kieszeń samoprzylepna dwukomorowa o wymiarach min.40x35cm. Wykonana wykonana z włókniny, o łącznej gramaturze serwety min. 50g/m2. Opakowanie zbiorcze a' 30 szt. (lub inne – Wykonawca odpowiednio przeliczy).
Rozmiar, j.m., zapotrzebowanie roczne w Zał. nr 1 do SWZ.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 912,60 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serweta chirurgiczna trójwarstwowa o wym. 180x180cm z taśmą samoprzylepną. Wykonana z laminatu trójwarstwowego: folia polietylenowa 40 mikronów, włóknina wiskozwa min.20g/m2 oraz włóknina polipropylenowa Łączna gramatura serwety min. 70g/m2. Odporność serwety na przepuszczanie płynów.
Rozmiar, j.m., zapotrzebowanie roczne w Zał. nr 1 do SWZ.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań
producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do okazania próbek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 1120 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do znieczulenia przewodowego o składzie: 1 serweta samoprzylepna dwuwartwowa 50 x 50 cm; 1 narzędzie do mycia (plastikowe, proste atraumatyczne 12 cm); 10 sztuk kompresów gazowych 7,5 x 7,5 cm (ES 12 warst., 17 nit.); 5 sztuk tupfery nr 4 , 24 x 24 cm 20 nit. Pakowane w papier krepowy. Opakowanie a'34szt.
Wszystkie parametry powinny być potwierdzone kartą techniczną lub wynikami badań producenta. Zamawiający zastrzega
sobie możliwość wezwania do okazania próbek.
Rozmiar, j.m., zapotrzebowanie roczne w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 420 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie nr 1 zostaje unieważnione – zgodnie z art. 255 ust. 1) ustawy PZP, tj. Zamawiający
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Dla zadania 1 nie została złożona żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie TP 29/23 , w zakresie zadania nr: 2 na podstawie art. 255
pkt. 3) ustawy PZP - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,
którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
W zakresie Zadania nr 2 Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę
18 760,46 zł.
W zakresie tego zadania złożono 1 ofertę . Cena oferty z najniższą ceną to 20 472,48 zł złożona przez Zarys International Group Sp. z o.o.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20472,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20472,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie nr 3 zostaje unieważnione – zgodnie z art. 255 ust. 2) ustawy PZP, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2619 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5103 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2619 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2619 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2462,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3132 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2462,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2462,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22960,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22960,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABENA POLSKA SP. Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 955-212-87-19

7.3.4) Miejscowość: Sulejówek

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22960,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie nr 7 zostaje unieważnione – zgodnie z art. 255 ust. 1) ustawy PZP, tj. Zamawiający
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Dla zadania 7 nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie nr 8 zostaje unieważnione – zgodnie z art. 255 ust. 2) ustawy PZP, tj. Zamawiający
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

ZADANIE nr 9 – w zakresie tego zadania nie złożono żadnej oferty.
Zadanie nr 9 zostaje unieważnione – zgodnie z art. 255 ust. 1) ustawy PZP, tj. Zamawiający
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Dla zadania 9 nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.