Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00246654/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów, niszczarek
oraz zasilaczy UPS na potrzeby Jednostek Podległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów, niszczarekoraz zasilaczy UPS na potrzeby Jednostek Podległych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19527d49-fea8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017829/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakupy informatyczne (PZSP Serock, PZSP Legionowo, PZSiPS, PZSO)
1.2.4 Zakupy informatyczne (DPS, PCPR, CIS)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246654/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 166513,01 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49512,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, niszczarek oraz zasilaczy UPS na potrzeby Jednostek Podległych o parametrach technicznych zgodnych ze szczegółowym Opisem przedmiotu zamówienia.2. Część nr 1 zamówienia – Zakup komputerów AIO
Zamówienie obejmuje swoim zakresem zakup 9 szt. komputerów AIO na potrzeby Jednostek Podległych;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem przez Zamawiającego minimalnych wymaganych parametrów technicznych, zawiera Załącznik do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostarczony sprzęt, akcesoria, wszystkie podzespoły i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, tzn. nigdy wcześniej nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, pochodzące z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 roku, nieuszkodzone mechanicznie lub elektronicznie, wszystkie elementy dostawy muszą być dostarczone w nieuszkodzonych opakowaniach producenta,
2) zamówienie należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność,
3) przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z dokumentacją i kartami gwarancyjnymi sporządzonymi w języku polskim.
5. Wszystkie materiały i urządzenia lub oprogramowanie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją
6. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące od dnia bezusterkowego podpisania protokołu odbioru końcowego.
7. Podstawowe warunki gwarancji mechanicznej i elektronicznej producenta sprzętu:
1) minimalny wymagany okres udzielonej gwarancji producenta (NBD, w siedzibie Zamawiającego) określono odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia w załączniku – Opis przedmiotu zamówienia;
2) zaoferowanie przez Wykonawcę serwisu świadczonego w języku polskim przez autoryzowany punkt serwisowy producenta sprzętu będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV SWZ.
8. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30191400-8 - Niszczarki
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 40975,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, niszczarek oraz zasilaczy UPS na potrzeby Jednostek Podległych o parametrach technicznych zgodnych ze szczegółowym Opisem przedmiotu zamówienia.2. Część nr 2 zamówienia – Zakup niszczarek i zasilaczy UPS
Zamówienie obejmuje swoim zakresem zakup 5 szt. zasilaczy awaryjnych UPS, 2 szt. niszczarek i 15 szt. adapterów zasilania na potrzeby Jednostek Podległych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem przez Zamawiającego minimalnych wymaganych parametrów technicznych, zawiera Załącznik do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1) dostarczony sprzęt, akcesoria, wszystkie podzespoły i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, tzn. nigdy wcześniej nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, pochodzące z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 roku, nieuszkodzone mechanicznie lub elektronicznie, wszystkie elementy dostawy muszą być dostarczone w nieuszkodzonych opakowaniach producenta,
2) zamówienie należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność,
3) przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z dokumentacją i kartami gwarancyjnymi sporządzonymi w języku polskim.
5. Wszystkie materiały i urządzenia lub oprogramowanie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją
6. Okres rękojmi wynosi 24 miesiące od dnia bezusterkowego podpisania protokołu odbioru końcowego.
7. Podstawowe warunki gwarancji mechanicznej i elektronicznej producenta sprzętu:
1) minimalny wymagany okres udzielonej gwarancji producenta (NBD, w siedzibie Zamawiającego) określono odpowiednio dla poszczególnych pozycji zamówienia w załączniku – Opis przedmiotu zamówienia;
2) dla części nr 2 zamówienia - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dodatkowego (wydłużonego) okresu gwarancji producenta ponad okres minimalny określony w załączniku do SWZ, Zamawiający wymaga, żeby oferowana dodatkowa gwarancja była tego samego rodzaju/typu, oferująca takie same warunki, jak gwarancja minimalna wymagana w załączniku do SWZ. Dodatkowa gwarancja producenta musi zapewnić Zamawiającemu ten sam czas reakcji, sposób naprawy, jakość naprawy, warunki naprawy, realizację naprawy przez autoryzowany serwis. Zaproponowanie w ofercie dodatkowego (wydłużonego) okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV SWZ.
8. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30191400-8 - Niszczarki
4.5.5.) Wartość części: 8536,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45010,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64582,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45010,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Domino Computer Jarosław Myśliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361126989
7.3.3) Ulica: ul. Wrzosowa 41
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-119
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Myśliński DOMINO COMPUTER
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Myśliński DOMINO COMPUTER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45010,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na powyższe postępowanie w części nr 2 złożono dwie oferty. Jedna oferta została odrzucona, a cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15475,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15475,86 PLN
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Remont kulochwytu na osi A w budynku nr 112 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad przebudową szatni w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- Remont budynku gospodarczo-magazynowego przy OSP Legionowo przy ul. Mickiewicza 11
- Wykonanie remontu dwóch łazienek dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 w Legionowie na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na Pływalni "WODNE PIASKI" przy ul. Piaskowej 1A oraz Pływalni przy ul. Królowej Jadwigi 11 w Legionowie
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
- Dostawa Sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.