eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z oszacowaniem planowanych kosztów w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa infrastruktury publicznej na terenie Gminy Chmielnik



Ogłoszenie z dnia 2022-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z oszacowaniem planowanych kosztów w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa infrastruktury publicznej na terenie Gminy Chmielnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413543273

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.chmielnik.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z oszacowaniem planowanych kosztów w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa infrastruktury publicznej na terenie Gminy Chmielnik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ab657e7-fea2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033219/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Opracowanie PFU dla zadań w ramach inwestycji pn. Poprawa infrastruktury publicznej na terenie Gminy Chmielnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246083/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPS.271.45.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 97020,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z oszacowaniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, dla inwestycji pn.: Poprawa infrastruktury publicznej na terenie Gminy Chmielnik”, która swoim zakresem obejmuje realizację następujących zadań w formule zaprojektuj i wybuduj:

1). Budowę integracyjnego placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu w Chmielniku.
Teren inwestycji obejmuje działkę nr 1197/3, na której znajduje się cmentarz żydowski ujęty w Wojewódzkiej i Gminnej Ewidencji Zabytków, jako cmentarz stary, przy synagodze. Na placu zabaw należy zaprojektować i wybudować urządzenia zabawowe zgodnie z wytycznymi Komisji Rabinicznej do Spraw Cmentarzy dotyczące ochrony cmentarzy żydowskich w Polsce, które zakazują prowadzenia prac ziemnych ingerujących w grunt. Zamawiający wymaga przedstawienia kilku lokalizacji placu zabaw.
PFU powinien zawierać opis prac w zakresie:
- urządzeń zabawowych,
- bezpiecznej nawierzchni,
- miejscowego zadaszenia placu zabaw,
- malej architektury ( łaki, kosze, zieleń, itp.)
W odniesieniu do niniejszej inwestycji Zamawiający posiada mapę do celów projektowych opracowaną 04.06.2020r., stanowiącą Załącznik nr 2.1 do SWZ.
2). Rozbudowę infrastruktury wodno – kanalizacyjnej w miejscowości Przededworze, długość sieci wod – kan około 1500 mb wraz z przyłączami.
Zakres projektu został zaznaczony na mapie stanowiącej Załącznik nr 2.2 do SWZ.

3). Budowę dróg na osiedlu „Za Kościółkiem”, obejmującą ulice;
- A. Zalewskiego,
- St. Żaka,
- M. Stolzman,
- L. Kozłowskiego,
- R. Arendarskiego,
- J. Zakrzeńskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Zakres projektu został zaznaczony na mapie stanowiącej Załącznik nr 2.3 do SWZ.
4). Przebudowę drogi gminnej nr 316055 Szyszczyce przez wieś – Psiarnia,
- długość 917 mb,
- szerokość jezdni asfaltowej – 4 m,
- obustronne rowy.
Zakres projektu został zaznaczony na mapie stanowiącej Załącznik nr 2.4 do SWZ.

5). Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 666 w miejscowości Borzykowa.
Zamawiający posiada Projekt koncepcyjny przebudowy drogi wewnętrznej na działce 666 w miejscowości Wygoda Borzykowska stanowiący Załącznik nr 2.5 do SWZ.
Roboty budowlane będą miały charakter liniowy i będą prowadzone na długości ok. 310 mb.
Zakres inwestycji obejmuje:
- rozbudowę jednopasowej , dwukierunkowej drogi wewnętrznej o długości 310 mb, szerokość 3,5 m,
- przebudowę połączenia projektowanej drogi wewn. z droga powiatową nr 0058T,
- przebudowę sieci uzbrojenia terenu i infrastruktury technicznej kolidujących z inwestycją: siec elektryczna i wodociągowa,
- przebudowa zjazdów indywidualnych.
3. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca zobowiązany jest stworzyć oddzielny program funkcjonalno-użytkowy dla każdej z pozycji podanych powyżej.
4. Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący przedmiot zamówienia winien być opracowany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
5. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia ma służyć jako opis przedmiotu zamówienia dla postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w systemie zaprojektuj i wybuduj.

6. Program funkcjonalno–użytkowy, musi być wykonany zgodnie z:
• ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454)
• ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2021 r. Poz. 2458)

4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91635 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 625000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91635 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RRS-Projekt Radosław Szlichta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8640009391

7.3.3) Ulica: Leśna 8

7.3.4) Miejscowość: Koprzywnica

7.3.5) Kod pocztowy: 27-660

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91635,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.