Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00245559/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU)
„Remontu mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2742D w km 2+003
w Mysłakowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756473102, 756473119
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiatkarkonoski.eu/7721/dokument/137991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU)„Remontu mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2742D w km 2+003
w Mysłakowicach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-246b34fa-3628-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007061/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) "Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2742D w km 2+003 w Mysłakowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245559/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 727477,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66166,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) „Remontu mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2742D w km 2+003 w Mysłakowicach”wraz z tabelarycznym zestawieniem kosztów opracowania dokumentacji i wykonania robót budowlanych.
2. Program Funkcjonalno-Użytkowy(dalej: PFU) zostanie opracowany na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane(Dz.U.2020 poz. 1333) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013 poz.1129).
3. Program Funkcjonalno-Użytkowy zostanie opracowany zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, aktualnym w dacie przekazania opracowania. Zakres opracowania należy dostosować do planowanej procedury skutecznego ogłoszenia zamówienia publicznego w celu realizacji inwestycji - wykonany Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowić będzie podstawę wyłonienia wykonawcyzadania pn. „Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2742D w km 2+003 w Mysłakowicach” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
4. Zamawiający dysponuje Protokołem okresowej kontroli pięcioletniej nr 51/63/2019 – przeglądu rozszerzonego obiektu mostowego, który stanowi załącznik nr 2 do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (Załącznik Nr 8 do SWZ). Ujęty w ww. Protokole Wykaz potrzeb do planu bieżącego utrzymania i remontów precyzuje zakres prac remontowych, który stanowi podstawę do opracowania PFU, niemniej jednak ostateczny zakres rzeczowy remontu należy dostosować do stanu aktualnego i uzgodnić go z Zamawiającym.
5. W związku z tym, iż Zamawiający przewiduje realizację prac budowlanych w zakresie remontu mostu, wszelkie etapy opracowywania PFU, mogące mieć wpływ na powyższe, należy konsultować z Zamawiającym. Szczegółowy zakres opracowania PFU, wskazany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SWZ, po uzgodnieniu z Zamawiającym, może ulec zmianie, jeżeli nie wpłynie niekorzystnie na interes Zamawiającego.Pełny zakres opracowanej dokumentacji PFU w celu potwierdzenia poprawności przyjętych rozwiązań technicznych i kompletności uzgodnień podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
6. Mając na uwadze zapisy art. 99 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2021
poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający wymaga, aby w PFU nie przywoływać nazw własnych, producenta i zawierać innych zapisów utrudniających uczciwą konkurencję.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przesyłania Zamawiającemu drogą e-mail miesięcznych raportów o podejmowanych przez Wykonawcę działaniach oraz postępie prac. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu i bieżącego nadzoru wykonywania opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przeprowadzenia spotkań konsultacyjnych przed przystąpieniem do realizacji zamówienia celem określenia wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, w celu skontrolowania postępów oraz przed zakończeniem realizacji przedmiotu zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się co najmniej trzy spotkania konsultacyjne.
9. W spotkaniach konsultacyjnych, o którym mowa w ust. 8, wezmą udział upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego (pracownicy Wydziału Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze) oraz projektant wyznaczony przez Wykonawcę do opracowania PFU. Z wnioskiem o organizację spotkań konsultacyjnych do Zamawiającego występuje Wykonawca. Spotkania konsultacyjne odbędą się w ciągu 7 dni od daty wpływu wniosku do Zamawiającego, przy czym dopuszczalne jest wydłużenie tego terminu, o ile przedstawiciele stron wyrażą na to zgodę. Na spotkaniach konsultacyjnych wymagana jest obecność projektanta odpowiedzialnego za opracowanie PFU. W przypadku nieobecności projektanta, Zamawiający może odwołać spotkanie konsultacyjne, a Wykonawca musi ponownie wystąpić z wnioskiem o jego zwołanie.
10. Wszelkie koszty związane z uzyskaniem materiałów wyjściowych do opracowania PFU, w tym uzyskaniem uzgodnień, opinii, decyzji (np. opłaty skarbowe), ponosi Wykonawca.
11. Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację Programu Funkcjonalno-Użytkowego, w skład której wchodzą:
a) część opisowa PFU w druku w formacie A4 – w 4 egzemplarzach; ewentualna część rysunkowa PFU w druku w skali umożliwiającej czytelny odczyt w 4 egzemplarzach;
b) część cyfrowa zapisana na zewnętrznym nośniku danych (płyta CD-R/RW lub pendrive USB) zawierająca opisy techniczne w sformatowanym pliku tekstowym (nazwa_pliku.doc), wszystkie pliki graficzne dokumentacji (wykonane programem pozwalającym zapisać pliki graficzne z rozszerzeniem nazwa_pliku.dwg); ponadto wszystkie pliki należy zapisać w formacie pdf;
c) wszelkie uzgodnienia, pisma, opinie i decyzje, które Wykonawca dołączy w formie papierowej (o ile Wykonawca posiada te oryginały) oraz dodatkowo zeskanuje i dołączy w formie elektronicznej w formacie pdf na zewnętrznym nośniku danych.
12. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym, po przedłożeniu przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. Wydziale Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych 15 w Jeleniej Górze, kompletnej dokumentacji PFU wraz z tabelarycznym zestawieniem kosztów opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót budowlanych, o której mowa w pkt 11.
13. Informacje dodatkowe dotyczące zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, w sposób zgodny z wymaganiami obowiązujących przepisów oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej;
2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady dokumentacji wchodzącej w skład Programu Funkcjonalno-Użytkowego przez okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia.
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem zakresu opracowania stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Zienkiewicz "Rafins"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7521445412
7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 4d/7
7.3.4) Miejscowość: Namysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU DAWNEJ UJEŻDŻALNI W JELENIEJ GÓRZE
- Wykonanie przeglądów technicznych urządzeń i sprzętu medycznego wraz z wymianą obowiązkowych części
- Świadczenie obsługi serwisowej systemu kardioangiograficznego Siemens Artis Zee Floor
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- "Wykonanie przeglądów okresowych rocznych i pięcioletnich dla dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych na terenie miasta Jelenia Góra wraz z wykonaniem ewidencji dróg"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Projekt budowy odwodnienia drogi gminnej w Skrzyszowie
- " Modernizacja budynków użyteczności publicznej"
- "Montaż infrastruktury telekomunikacyjnej systemu TETRA wraz z dostawą urządzeń"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.