eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) "Remontu mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2742D w km 2+003 w Mysłakowicach"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU)
„Remontu mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2742D w km 2+003
w Mysłakowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756473102, 756473119

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiatkarkonoski.eu/7721/dokument/13799

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU)
„Remontu mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2742D w km 2+003
w Mysłakowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-246b34fa-3628-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007061/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) "Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2742D w km 2+003 w Mysłakowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245559/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 727477,67 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66166,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) „Remontu mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2742D w km 2+003 w Mysłakowicach”wraz z tabelarycznym zestawieniem kosztów opracowania dokumentacji i wykonania robót budowlanych.
2. Program Funkcjonalno-Użytkowy(dalej: PFU) zostanie opracowany na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane(Dz.U.2020 poz. 1333) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013 poz.1129).
3. Program Funkcjonalno-Użytkowy zostanie opracowany zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, aktualnym w dacie przekazania opracowania. Zakres opracowania należy dostosować do planowanej procedury skutecznego ogłoszenia zamówienia publicznego w celu realizacji inwestycji - wykonany Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowić będzie podstawę wyłonienia wykonawcyzadania pn. „Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2742D w km 2+003 w Mysłakowicach” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
4. Zamawiający dysponuje Protokołem okresowej kontroli pięcioletniej nr 51/63/2019 – przeglądu rozszerzonego obiektu mostowego, który stanowi załącznik nr 2 do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (Załącznik Nr 8 do SWZ). Ujęty w ww. Protokole Wykaz potrzeb do planu bieżącego utrzymania i remontów precyzuje zakres prac remontowych, który stanowi podstawę do opracowania PFU, niemniej jednak ostateczny zakres rzeczowy remontu należy dostosować do stanu aktualnego i uzgodnić go z Zamawiającym.
5. W związku z tym, iż Zamawiający przewiduje realizację prac budowlanych w zakresie remontu mostu, wszelkie etapy opracowywania PFU, mogące mieć wpływ na powyższe, należy konsultować z Zamawiającym. Szczegółowy zakres opracowania PFU, wskazany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SWZ, po uzgodnieniu z Zamawiającym, może ulec zmianie, jeżeli nie wpłynie niekorzystnie na interes Zamawiającego.Pełny zakres opracowanej dokumentacji PFU w celu potwierdzenia poprawności przyjętych rozwiązań technicznych i kompletności uzgodnień podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
6. Mając na uwadze zapisy art. 99 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2021
poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający wymaga, aby w PFU nie przywoływać nazw własnych, producenta i zawierać innych zapisów utrudniających uczciwą konkurencję.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przesyłania Zamawiającemu drogą e-mail miesięcznych raportów o podejmowanych przez Wykonawcę działaniach oraz postępie prac. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu i bieżącego nadzoru wykonywania opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przeprowadzenia spotkań konsultacyjnych przed przystąpieniem do realizacji zamówienia celem określenia wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, w celu skontrolowania postępów oraz przed zakończeniem realizacji przedmiotu zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się co najmniej trzy spotkania konsultacyjne.
9. W spotkaniach konsultacyjnych, o którym mowa w ust. 8, wezmą udział upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego (pracownicy Wydziału Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze) oraz projektant wyznaczony przez Wykonawcę do opracowania PFU. Z wnioskiem o organizację spotkań konsultacyjnych do Zamawiającego występuje Wykonawca. Spotkania konsultacyjne odbędą się w ciągu 7 dni od daty wpływu wniosku do Zamawiającego, przy czym dopuszczalne jest wydłużenie tego terminu, o ile przedstawiciele stron wyrażą na to zgodę. Na spotkaniach konsultacyjnych wymagana jest obecność projektanta odpowiedzialnego za opracowanie PFU. W przypadku nieobecności projektanta, Zamawiający może odwołać spotkanie konsultacyjne, a Wykonawca musi ponownie wystąpić z wnioskiem o jego zwołanie.
10. Wszelkie koszty związane z uzyskaniem materiałów wyjściowych do opracowania PFU, w tym uzyskaniem uzgodnień, opinii, decyzji (np. opłaty skarbowe), ponosi Wykonawca.
11. Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację Programu Funkcjonalno-Użytkowego, w skład której wchodzą:
a) część opisowa PFU w druku w formacie A4 – w 4 egzemplarzach; ewentualna część rysunkowa PFU w druku w skali umożliwiającej czytelny odczyt w 4 egzemplarzach;
b) część cyfrowa zapisana na zewnętrznym nośniku danych (płyta CD-R/RW lub pendrive USB) zawierająca opisy techniczne w sformatowanym pliku tekstowym (nazwa_pliku.doc), wszystkie pliki graficzne dokumentacji (wykonane programem pozwalającym zapisać pliki graficzne z rozszerzeniem nazwa_pliku.dwg); ponadto wszystkie pliki należy zapisać w formacie pdf;
c) wszelkie uzgodnienia, pisma, opinie i decyzje, które Wykonawca dołączy w formie papierowej (o ile Wykonawca posiada te oryginały) oraz dodatkowo zeskanuje i dołączy w formie elektronicznej w formacie pdf na zewnętrznym nośniku danych.
12. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym, po przedłożeniu przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. Wydziale Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych 15 w Jeleniej Górze, kompletnej dokumentacji PFU wraz z tabelarycznym zestawieniem kosztów opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót budowlanych, o której mowa w pkt 11.
13. Informacje dodatkowe dotyczące zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, w sposób zgodny z wymaganiami obowiązujących przepisów oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej;
2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady dokumentacji wchodzącej w skład Programu Funkcjonalno-Użytkowego przez okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia.
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem zakresu opracowania stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Zienkiewicz "Rafins"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7521445412

7.3.3) Ulica: ul. Reymonta 4d/7

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.