Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00186362/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
- 2021/BZP 00186362/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-21 (po zmianach)
- 2021/BZP 00187154/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zamówienie na zakup i dostawę sprzętu i akcesoriów gastronomicznych na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 3”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151399002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343707324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: abozek@czestochowa.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.czestochowa.pl/przetargi/714301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na zakup i dostawę sprzętu i akcesoriów gastronomicznych na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 3”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2392b91c-1539-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003368/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sprzęt i akcesoria gastronomiczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Zawodowa współpraca 3 jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186362/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FER.271.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. S. Żeromskiego w CzęstochowieSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42214000-9 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania
4.5.5.) Wartość części: 39447,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zakup i dostawa akcesoriów gastronomicznych dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. S. Żeromskiego w CzęstochowieSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42214000-9 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania
4.5.5.) Wartość części: 21958,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Zakup i dostawa pieca konwekcyjnego dla Zespołu Szkół Gastronomicznych w CzęstochowieSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42214100-0 - Piece kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 24799,77 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Zakup i dostawa sprzętu gastronomicznego dla Zespołu Szkół Gastronomicznych w CzęstochowieSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42214000-9 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania
4.5.5.) Wartość części: 8582,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferty z najniższymi cenami dla ww. części zamówienia przewyższały kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, tj.:
1) część 1 zamówienia:
oferta z najniższą ceną: 60 712,80 zł. brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 46 380,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60712,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73798,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferty z najniższymi cenami dla ww. części zamówienia przewyższały kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, tj.:
2) część 2 zamówienia: oferta z najniższą ceną: 31 102,64 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 26 785,00 zł brutto;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31102,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33723,90 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35386,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56637,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35386,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342947479
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35386,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferty z najniższymi cenami dla ww. części zamówienia przewyższały kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, tj.:
część 4 zamówienia:
po odrzuceniu oferty Wykonawcy ESTRAMO Agnieszka Kozub, oferta z najniższą ceną (19 570,53 zł brutto) dla ww. części zamówienia przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 19 000,00 zł brutto. Dodatkowo wartość zaoferowanej zamrażarki szafowej przekracza kwotę środków trwałych (10 000,00 zł netto). W związku z powyższym, na mocy obowiązującej umowy o dofinansowanie projektu pn. „Zawodowa współpraca 3”, Zamawiający nie mógł zwiększyć wartości środków przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30745,99 PLN
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa ul. św. Rocha od ul. św. Jadwigi do ul. Wręczyckiej
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa, montaż i uruchomienie ośmiu układów do pomiaru warstwy osadu w osadnikach wtórnych na terenie Oczyszczalni Ścieków "Dźbów" w Częstochowie przy ul. Anyżkowej.
- Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu dla obiektów Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Budowa kanału deszczowego w ul. Michała Faradaya w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń wyposażenia kuchni
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Sukcesywne dostawy dodatków do produkcji gastronomicznej i opakowań do kontaktu z żywnością.
- "Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Sławnie" w ramach "Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa wyposażenia do nowego budynku komunalnego w Karniowicach. Wyposażenie zaplecza cateringowego
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.