eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawa napoi alkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa napoi alkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001005092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@halastulecia.pl, adrozak@halastulecia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halastulecia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność związana z organizacją targów, wystaw, kongresów i inne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa napoi alkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f9d989c-2247-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej
ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą Pzp).
Postępowanie prowadzone jest z uwagi na unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne w przedmiotowym zakresie
w ramach przeprowadzonego postępowania przetargowego w trybie podstawowym (znak postępowania:
ZP/TP/2/HL/NA/2023).
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d27c69ff-d3ba-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/3/HL/NA-2-2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21693,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa napoi alkoholowych na potrzeby
Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu:
1) część nr 2 (1) – sukcesywna dostawa win;
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
1) w części nr 2 (1) zamówienia:
• 15930000-6 Wina
• 15931100-4 Wino musujące
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji
znajduje się w: Załączniku nr 1 do Zaproszenia – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 2.1
do Zaproszenia – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 4 do Zaproszenia -
Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15930000-6 - Wina

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15931100-4 - Wino musujące

4.5.5.) Wartość części: 19896,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej
ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą Pzp).
Postępowanie prowadzone jest z uwagi na unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne w przedmiotowym zakresie
w ramach przeprowadzonego postępowania przetargowego w trybie podstawowym (znak postępowania:
ZP/TP/2/HL/NA/2023).
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d27c69ff-d3ba-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/3/HL/NA-2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21693,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa napoi alkoholowych na potrzeby
Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu:
1) część nr 2 (1) – sukcesywna dostawa win;
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
1) w części nr 2 (1) zamówienia:
• 15930000-6 Wina
• 15931100-4 Wino musujące
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji
znajduje się w: Załączniku nr 1 do Zaproszenia – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 2.1
do Zaproszenia – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 4 do Zaproszenia -
Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15930000-6 - Wina
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15931100-4 - Wino musujące
4.5.5.) Wartość części: 19896,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa napoi alkoholowych na potrzeby
Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu:
2) część nr 3 (2) – sukcesywna dostawa wina musującego w kegach.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
2) w części nr 3 (2) zamówienia:
• 15930000-6 Wina
• 15931100-4 Wino musujące
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji
znajduje się w: Załączniku nr 1 do Zaproszenia – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 2.2
do Zaproszenia – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 4 do Zaproszenia -
Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15930000-6 - Wina

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15931100-4 - Wino musujące

4.5.5.) Wartość części: 1797,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Makro Cash and Caryy Polska Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220002860

7.3.3) Ulica: Al. Krakowska nr 61

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-183

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16334,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Makro Cash and Caryy Polska Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220002860

7.3.3) Ulica: Al. Krakowska nr 61

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-183

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1968 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.