eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Budowa parku przy ul. Sieradzkiej



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parku przy ul. Sieradzkiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438250229

1.5.8.) Numer faksu: 438250202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl/pn/zdunskawola/demand/154385/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parku przy ul. Sieradzkiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-653e45c4-f7e7-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012659/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa parku przy ul. Sieradzkiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281385

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.271.3.2024.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2718333,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parku miejskiego wraz infrastrukturą towarzyszącą na terenach położonych przy: ulicy Sieradzkiej (droga powiatowa), drodze wojewódzkiej nr 482 i ulicy Kaczej.
2. Zadanie realizowane na działkach nr: 86; 89; 90; 91; 93; 92/1; 92/2; 94; 95; 98/1; 98/2; 98/7; 99; 100/2 i 1/4 obr. 6
3. W zakres zamówienia wchodzi:
1) budowa chodników (alejek parkowych) z nawierzchni gliniasto – żwirowej;
2) budowa przejazdów dla traktorów koszących o wzmocnionej konstrukcji o nawierzchni wykonanej z kostki granitowej cięto – łupanej (płomieniowej);
3) wykonanie opasek z tłucznia granitowego;
4) budowa drewnianych chodników wiszących;
5) budowa instalacji oświetlenia parkowego wraz z dostawą i montażem: lamp parkowych i szafki oświetleniowej wraz z wyposażeniem w niezbędną aparaturę;
6) dostawa i montaż słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami oraz opraw oświetleniowych i okablowania;
7) budowa instalacji monitoringu i instalacji zasilania urządzeń monitoringu (bez montażu kamer) w zakresie ułożenia światłowodu wraz ze studniami teletechnicznymi i kabla zasilającego między słupami na których docelowo będą zamontowane kamery monitoringu;
8) budowa chodników o konstrukcji drewnianej w śladzie projektowanych alejek parkowych;
9) budowa rowu odpływowo-chłonnego między ul. Kaczą a rzeką Pichną wraz z wylotem do rzeki i umocnieniem skarpy. Zakres zamówienia nie obejmuje budowy osadnika i separatora substancji ropopochodnych wraz z ich orurowaniem;
10) budowa dwóch mostów nad projektowanym rowem chłonnym;
11) rozbiórka istniejącego mostu o konstrukcji stalowej nad rzeką Pichną;
12) budowa mostu na rzeką Pichną;
13) przebudowa istniejącego słupa energetycznego wraz z przełożeniem napowietrznej linii i przyłącza zasilającego nieruchomość przy ul. Kaczej 3 (dz. ew. nr 88 obręb 6) oraz demontaż słupa elektroenergetycznego nie podłączonego do żadnej z sieci (dz. ew. nr 86 obręb 6);
14) odtworzenie zasilania w energię elektryczną posesji przy ul. Kaczej 7 (dz. ew. nr 93 obręb 6);
15) rozbiórka potencjalnych fundamentów dawnej zabudowy w przypadku ich odkrycia w trakcie prac budowlanych;
16) budowa pryzm piaskowo-gliniastych dla owadów,
17) dostawa i montaż obiektów małej architektury (kosze na śmieci, ławki, tablice informacyjne - treści tablic do uzgodnienia z Zamawiającym), słupki separujące, tabliczki ostrzegawcze pryzm piaskowo - gliniastych);
18) dostawa i montaż głazów narzutowych,
19) dostawa i montaż tablicy pamiątkowej o wymiarze 100 x 70 cm (wersja pozioma) materiał: dibond pokryty laminatem nadruk: dwustronny pełny kolor zawartość: logotyp WFOŚiGW w Łodzi, treść - czarna czcionka, tło białe, montaż: na konstrukcji stalowej ocynkowanej (2 nogi);
20) nasadzenia zieleni wysokiej (drzewa) oraz niskiej (łąka kwietna);
21) pielęgnacja istniejącego drzewostanu poprzez zdjęcie posuszu;
22) profilowanie (kształtowanie) terenu - wyprofilowanie spadków i niecek;
23) konserwacja obiektów małej architektury i wszystkich wbudowanych elementów drewnianych oraz opraw i słupów oświetleniowych (min. 2 razy do roku). Zakres konserwacji musi być zgodny z wytycznymi producentów urządzeń, materiałów budowlanych i obiektów małej architektury - koszty materiałów eksploatacyjnych do przeprowadzenia konserwacji ponosi Wykonawca;
24) wykonawca zapewni w okresie gwarancji zabiegi pielęgnacyjne założeń zieleni w tym nasadzeń drzew, Wykonawca zapewni pełne uzupełnienie nasadzeń, które zostały zakwalifikowane jako nieudane oraz wypady drzew na koszt własny. Koszty materiałów (nawozów, wody, nawozów mineralnych, oprysków) do przeprowadzenia pielęgnacji ponosi Wykonawca. Zakres pielęgnacji określono w projekcie zieleni - pkt. 5.4 Wytyczne do zabiegów pielęgnacyjnych w okresie gwarancyjnym;
25) wprowadzenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy;
26) dostawa i montaż wygrodzenia terenu budowy;
27) wykonanie dróg tymczasowych;
28) usunięcie pięciu kasztanowców oraz jednego krzewu bzu lilaka wraz z wywozem gałęzi (Usunięcie drzew nie wymaga decyzji zezwalającej na usunięcie drzew i krzewów);
29) obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
30) sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego i kosztorysu ofertowego odzwierciedlającego cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dniu od zawarcia umowy,
31) zabezpieczenie drzew na czas budowy zgodnie z przyjętymi w Mieście Zduńska Wola standardami określonymi w Zarządzeniu Nr 194/2022/ Prezydenta Miasta Zduńska Wola z dnia 11 maja 2022 r. - System Zarządzenia Zielenią Miejską dla Miasta Zduńska Wola.
4. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu prac budowlanych znajdują się w dołączonej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.
5. Na terenie Miasta Zduńska Wola obowiązuje System Zarządzania Zielenią Miejską (https://zdunskawola.pl/o-miescie/system-zarzadzania-zielenia-miejska/), który należy uwzględnić podczas prac projektowych i wykonywania robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który mówi że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 30.04.2024 r. do godziny 10:00 wpłynęły cztery oferty. Ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 2 760 000,00 zł i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną – 3 557 000,00 zł Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3557000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6770000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.