eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipusz › Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Lipusz.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Lipusz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPUSZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wybickiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Lipusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-424

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lipusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lipusz.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Lipusz.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2262afb-0e5c-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308651

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008898/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Lipusz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282843/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia – Budowa infrastruktury wod-kan na długości 4,1 km w miejscowościach Lipusz, Papiernia, Bałachy oraz Nowe Karpno. Modernizacja odcinka kanalizacji, poprawia drożności przepływu ścieków na odcinku sieci kan. wraz z budową tłoczni oraz budowa studni wodomierzowych z możliwością zdalnego odczytu w celu zarządzania gospodarką wod-kan.


Rozbudowa sieci wod-kan Lipusz dz. 517/10 i 519/1
Sieć wod. PE110-41,4 m
Hydrant DN80-1 szt.
Zasuwa DN100-1 szt.
Zasuwa DN80-1 szt.
Sieć kan. PVC-U200-145 m.
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej
Rozbudowa sieci wod-kan Bałachy dz. nr 1107/18, 1107/21
Sieć wod. PE110-24 m,
Zasuwa DN100-1 szt
Zasuwa DN80-1 szt.
Hydrant-1 szt.
Sieć kan. PVC-U DN200–27,9 m
Stud.kan.DN400(425) - 2 szt.
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.
Rozbudowa sieci wod-kan Papiernia dz. nr 12/8, 13, 16, 17, 59/3, 77/1, 77/5

Sieć PE 110-331,9 m
Sieć PE 90-59,1 m
Hydr.nadziemny DN80-5 szt.
Hydr.podziemny DN80 1 szt.
Zasuwa DN100 3 szt.+ 3 szt. na istniejącej sieci
Zasuwa DN80 2 szt. + 4 szt. na istniejącej sieci

Sieć kan. PVC-200–290,9 m
Siecć kan. PE90-177,5 m
Studnie kan.1200-5 szt.
Studnie. kan.425-4 szt.
Kaskada-1 szt.
Przepompownia-1 kpl.
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.


Rozbudowa sieci wod-kan Lipusz dz. nr 464/1

Sieć wod. PE110 – 181,5 m,
Zasuwa DN100 - 2 szt.
Zasuwa DN80 - 3 szt.+ 2 szt. na istniejącej sieci
Hydrant - 3 szt.+ 1 szt. na istniejącej sieci

Sieć kan. PVC-U DN200–113,5 m
Sieć kan. PVC-U DN200- 62,4 m
Stud.kan. DN1200-6 szt.
Stud.kan.DN425-7szt.
Kaskada-1 szt.
Stud.do przebudowy-2szt.
montaż tłoczni ścieków wraz z przełączeniem istniejącego rurociągu tłocznego PE Ø110
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa i płyt betonowych typu YOMB na długości 145 m.b. Szerokość drogi wynosi od 4-6m- (580m2).


Rozbudowa sieci wod-kan Lipusz dz. nr 127/2, 127/10

Długość sieci wod. PE110-220,5 m,
ZasuwaDN80-2 szt.
ZasuwaDN100-3 szt.
Hydrant-2 szt.

Sieć kan. PVC-200-127,5 m
Siecć kan.PP 200-77 m
Stud.kan.DN1200 -3 szt.
Stud.kan.DN42 -3 szt.
Kaskada-2 szt.
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa i płyt betonowych typu YOMB na długości 95 m.b. Szerokość drogi wynosi od 4-5m-(400m2)

Rozbudowa sieci wod-kan Lipusz dz. nr 238, 240/1, 240/5, 267
Sieć wod. PE90-191 m,
ZasuwyDN80-5 szt.
Hydrant-2 szt.

Długość sieci kan. PVC-DN200-173,2 m
Stud.kan. DN1200-5 szt.
Stud.kan. DN425 - 2 szt.
Kaskada kanalizacyjna - 1 szt.
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej na odcinku 120 mb o szerokości zmiennej 5-6m-( 620m2)



Rozbudowa sieci wod-kan Lipusz dz. nr 22/4, 28/19, 30, 33
Długość sieci wod. PE90 - 294,3 m,
ZasuwyDN80 -6szt.
ZasuwyDN100-2 szt.
Hydrant nadziemny-3 szt.
Hydrant podziemny-1 szt.

Długość sieci kan. PVC-200 -261,5 m
Stud.kan. DN1200-3 szt.
Stud.kan. DN425-5 szt.
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.

Przebudowa sieci kan. w m. Lipusz, ul. Wybickiego
Ułożenie rurociągu kanalizacyjnego fi 200 mm -180m
Przełączenie istniejących przyłączy i dopływów kan.,

Uwzględnić odtworzenie nawierzchni z masy asfaltowej.

Rozbudowa sieci wod-kan (prowadzenie przez tereny
zamknięte)dz. nr 523/5 w km 54+195, linia nr 211 oraz rozbudowa sieci wod-kan Nowe Karpno dz. nr 93, 94,100, 101/14, 351/5,524,1467,1476.
Siecć wod. PE DN110–1123,7 m.
Sieć wod. PE DN90–10,9 m.
ZasuwyDN100-2 szt.
ZasuwyDN80-2 szt.

Sieć kan. PVC-U DN200 –165,1 m
Sieć kan. PE DN90-158 m
Stud.kan.DN1200 - 1 szt.
Stud.kan.DN425 - 1 szt.
Kaskada-1 szt.
Przepompownia-1 kpl.
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa i płyt drogowych.

Rozbudowa sieci wod-kan Lipusz dz. nr 344/26, 343/13, 343/18
Sieć wod. PE 110-109 m
Zasuwy wod. Ø100 mm-2 szt.+ 1 szt.na istniejącej sieci
Zasuwy wod. Ø80 mm-1 szt.+ 1 szt.na istniejącej sieci
Hydrant - 1 szt. +1 szt. na istniejącej sieci
Sieci kan.PVC-Ø200 mm-112 m
Studnie Ø425 mm-5 szt.
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.
Rozbudowa sieci wod-kan.Bałachy nr 632/2
Sieci wod. PE 110-477 m
Sieci wod. PE 90-3 m
Zasuwa wod. Ø100 mm-2 szt. + 1 szt. na istniejącej sieci
Zasuwa wod. Ø80 mm-2 szt. + 1 szt. na istniejącej sieci.
Hydrant-2 szt.

Długość sieci PVC-U Ø200 mm-485 m
Studnie Ø1200 mm-7 szt.
Studnie PVC Ø425 mm-6 szt.
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa i płyt betonowych typu YOMB na długości 220 m.b. Szerokość drogi wynosi od 3-5m- (880m2).
Rozbudowa sieci wod. Lipusz dz. nr 310/10
Sieć wod. PE 110–68,5 m
Sieć wod. PE 90-61 m
Zasuwy Ø100 mm - 2 szt.
Zasuwy Ø80 mm - 1 szt.
Hydrant nadziemny - 2 szt.
Hydrant podziemny - 1 szt.
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej , płyt drogowych typu MEBA na odcinku 100mb o szerokości zmiennej 4-5m ( 540m2)
Rozbudowa sieci wod.Lipusz dz. nr 111, 113/7, 1113/9
Sieć wod. PE 110- 684 m
Zasuwa Ø100 mm- 2 szt.+ 1 szt. na istniejącej sieci
Hydrant- 2 szt. +1 szt. na istniejącej sieci
Sieć kana.PVC-U Ø200 mm–673,7 m
Studnie PVC Ø425 mm -1 szt.
Studnie Ø1200 mm - 4 szt.
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.

Rozbudowa sieci wod-kan Lipusz dz.nr 118/6, 118/9
Sieć PE 90x5,4 mm PE100-77,5 m
ZasuwyDN80 2 szt
Hydranty- 1 szt. +1 szt. na istniejącej sieci
Sieć kana.PVC-U Ø200 mm–85 m
StudniePVC Ø425 mm-3 szt.
Studnie Ø1200 mm-1 szt.
Uwzględnić odtworzenie nawierzchni drogowej z kruszywa.


Wymiana zaworów odpowietrzających JAtar 7020 DM50 na rurociągu tłocznym szt - 2

Budowa studni wodomierzowych z możliwością zdalnego odczytu w celu zarządzania gospodarką wod-kan.

1. Budowa studni wod. z możliwością zdalnego odczytu w celu zarządzania gospodarką wod-kan wraz wodomierzem na sieci 110 w celu bilansowanie wody w poszczególnych rejonach. sieci kan.– 10szt
2. Dostawa i montaż wodomierzy o średnicy DN 20 jednostrumieniowych mokrobieżnych wraz z nakładką radiową i antenką w ilości – 1400 szt.¾”
3. Dostawa i montaż wodomierzy o średnicy DN 20 jednostrumieniowych mokrobieżnych wraz z nakładką radiową i antenką w ilości – 100 szt. 1/2”
4. Dostawa wodomierzy o średnicy DN 20 jednostrumieniowych mokrobieżnych wraz z nakładką radiową w ilości – 70 szt.¾”.
5. Dostawa i montaż zaworów zwrotnych do każdego wodomierza -1500 szt
6. Dostawa zestawu inkasenckich–1 kpl.
7. Dostawa zestawów komputerowych– 2 kpl stacjonarne 2 kpl typu laptop

Dostawy samochodu typu furgon do zdalnego odczytu wody w celu zarządzania gospodarką wod-kan wraz z kamerą samojezdnej do telewizyjnej inspekcji TV kanałów sanitarnych, zabudowanej w studiu inspekcyjnym na pojeździe typu furgon dla Gminy Lipusz.

1. System zdalnego odczytu
2. Kamera samojezdna
3. Studio inspekcyjne
4. Zadymiarka kanałowa
5. Urządzenie do pomiaru wydajności i ciśnienia hydrantów
6. Pojazd



Uwaga w celu odtworzenia istniejącej nawierzchni drogowej należy dostarczyć, rozłożyć, zagęścić oraz wyprofilować 5500 Mg kruszywa łamanego 0-31,5.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
1) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1a do SWZ;
1.c) Załącznik nr 1c – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia( budowa studni wod. z możliwością zdalnego odczytu w celu zarządzania gospodarką wod-kan).
1.d) Załącznik nr 1d– Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dostawy samochodu typu furgon do zdalnego odczytu wody w celu zarządzania gospodarką wod-kan)
2) STWiORB - załącznik nr 1b do SWZ.
Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny (pomocniczy) niebędący załącznikiem do SWZ i nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej.

Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 Pzp.
Wizja lokalna polegać będzie na oględzinach miejsca, gdzie przedmiot zamówienia będzie wykonywany, pozwoli wykonawcy na zapoznanie się ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w szczególności z uwarunkowaniami wykonania robót budowlanych, ukształtowaniem przestrzeni, w której realizowane będzie zamówienie oraz cechami charakterystycznymi miejsca jego wykonywania. Podczas wizji wykonawca nie będzie zwracał się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia, a zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień. Jednak odbycie wizji lokalnej nie pozbawi wykonawców prawa zwracania się o wyjaśnienie treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia.
Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
Zamawiający wyznacza termin dokonania wizji lokalnej w dniach od 01.08 do 05.08.2022 oraz od 08.08 do 11.08.2022 w godzinach od 9.00 do 15.00. W celu umówienia wizji lokalnej należy skontaktować się z upoważnionym pracownikiem zamawiającego – Panem Markiem Klasa e-mail: m.klasa@lipusz.pl, ug@lipusz.pl tel. 603106928
Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wzór protokołu o przeprowadzeniu wizji lokalnej stanowi Załącznik nr10 do SWZ. Koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45000000-7 - Roboty budowlane

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

38551000-2 - Liczniki energii

38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu

38421100-3 - Wodomierze

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.5.) Wartość części: 3902439,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia –Modernizacja Oczyszczalni polegający na poprawie procesu technologicznego wraz z budową urządzenia do przetwarzania osadów ściekowych współpracujących z OZE.
Modernizacja Oczyszczalni polegający na poprawie procesu technologicznego wraz z budową urządzenia do przetwarzania osadów ściekowych
- modernizację systemu napowietrzania oraz montaż mieszadła w komorze nitryfikacji w celu wydłużenia strefy denitryfikacji,
- wypompowanie i oczysczenie komory beztlenowej, predenitrifikacji i piaskownika,
- wypompowanie i wyczyszczenie reaktorów biologicznych nr.1 i 2 , komory nitryfikacji, denitryfikacji,
- wymiana mieszadeł w komorach denitryfikacji
- wymiana membran na dewuzorach w reaktorach nr.1 i 2 180 szt
- wyczyszczenie osadników wtórnych reaktora nr.1 i 2,
- wypompowanie i wyczyszczenie komór stabilizacji tlenowej nr.1 i 2 z wymianą membran na dewuzorach 36 szt
- wypompowanie i wyczyszczenie komory płukania filtrów
-wymian złoża filtracyjnego w filtrach nr.1 i 2 z mocowaniem opasek rusztu zruszające złoże filtracyjne ( zakup złoża filtracyjnego)
- wymiana pomp recyrkulacji wewnętrznej na nowe o wyższej wydajności w stosunku do istniejących,
- wymianę urządzenia do odwadniania i higienizacji osadu w celu zwiększenia stopnia odwadniania osadu,
- zainstalowanie na przewodach powietrza dodatkowych 4 szt. przepustnic z napędami elektrycznymi.
- wyposażenie pomp w osadnikach wtórnych w falowniki umożliwiające płynną regulację przepływu osadu recyrkulowanego/nadmiernego.
- wyposażenie pomp recylkulacji wewnętrznej w falowniki dla płynnej regulacji stopnia recyrkulacji,
- wymiana dwóch dmuchaw na nowe
- rozdział jednego rurociągu osadu nadmiernego na dwa i zasilanie każdej z komór stabilizacji osadem
- zainstalowanie na rurociągach osadu recyrkulowanego dodatkowych 2 szt. przepustnic odcinających z napędami elektrycznymi oraz doposażenie 2 szt. istniejących przepustnic na rurociągach osadu nadmiernego w napędy elektryczne również typu otwórz/zamknij.
- zainstalowanie dodatkowych dwóch sond mierzących stężenie tlenu rozpuszczonego w komorach stabilizacji tlenowej osadu.
- wymianę urządzeń w reaktorze biologicznym,
- wyposażenie Komory stabilizacji tlenowej w tlenomierze,
- wymianę sprzętu pomiarowego i zakup nowego,
- wprowadzenie zasuw z napędami elektrycznymi na rurociągach osadu nadmiernego w celu optymalizacji sterowania odprowadzeniem osadu.
- modernizacja kraty gęstej polegająca na wymianie izolacji termicznej wraz z instalacją odwadniania i odprowadzania skratek na instalację i izolację przystosowaną do pracy w trudniejszych warunkach pogodowych.
- modernizację punktu zlewnego polegającą na instalacji nowego układu pomiaru odczynu wraz z układem pomiaru zawiesin,
- zwiększenie powierzchni magazynu osadu wraz z rozbudowaniem urządzenia transportującego
- docieplenie reaktora styrodurem
- przebudowa schodów zewnętrzne na gruncie
- wyłożenie ścian pomieszczenia magazynu i odwadniania osadu płytkami ceramicznym (92 m2)
- wyposażenie oczyszczalni w elektryczny agregat stacjonarny - prądotwórczy (agregat w obudowie szczelnej wyciszonej 100kVA, 0,4kV). Wraz ze zbiornikiem na paliwo min 2000L( zbiornik należy dostarczyć wraz z paliwem)
- dostawa 2 agregatów prądotwórczego przenośnych o mocy min 8 kW każdy wraz ze zbiornikiem na paliwo min 2000L ( zbiornik należy dostarczyć wraz z paliwem)
- modyfikację oprogramowania w dostosowaniu do przebudowy oczyszczalni ścieków,
- wykonanie przyłącza energetycznego pomiędzy oczyszczalnią a przepompownia P1
Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej
- budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 20,10 kWp na konstrukcji wsporczej w systemie jednopodporowym wbijanym w ziemię wraz z bezpośrednim włączeniem do sieci elektrycznej w ramach zgłoszenia do gestora sieci,( szczegółowy opis PFU)
Dostawa pomp zatapialnych z wirnikiem otwartym:
Typ GP2 2500/80 Wots 18,5 kW – 1 szt
Typ GP2 2000/80 GOTS 15,0 kW -1 szt
Typ GV2 750/80 ATOS 5,5 kW - 1sz
Typ IS.200T 1,5 kW – 3 szt
Typ IF2 300/80T 2,2 kW – 3 szt
Typ IF2 550/80T 4,1 kW – 3 szt
Typ IF 400/80T 3,0 kW – 3 szt
Typ IF1 200/80T 1,5 kW – 2 szt
Typ FZV.3.851.1010 3.0 kW - 2szt
Dostawa żurawi ze stali nierdzewnej wraz z podstawą -3 szt:
Wykonanie stal nierdzewna, min udźwig 220 kg min wysięg 1 m, min udźwig na wysięgu 1m 175 kg linka nierdzewna długość linki min 14 m zakończone kuszą i szeklą.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
1) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1a do SWZ;
1.a) Załącznik nr 1e – PFU fotowoltaika
1.b) Załącznik nr 1f Ekspertyza dot. poprawy efektywności technologicznej oraz automatyzacji oczyszczalni ścieków w Lipusz
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 1b do SWZ.
Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny (pomocniczy) niebędący załącznikiem do SWZ i nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej.

Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 Pzp.
Wizja lokalna polegać będzie na oględzinach miejsca, gdzie przedmiot zamówienia będzie wykonywany, pozwoli wykonawcy na zapoznanie się ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w szczególności z uwarunkowaniami wykonania robót budowlanych, ukształtowaniem przestrzeni, w której realizowane będzie zamówienie oraz cechami charakterystycznymi miejsca jego wykonywania. Podczas wizji wykonawca nie będzie zwracał się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia, a zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień. Jednak odbycie wizji lokalnej nie pozbawi wykonawców prawa zwracania się o wyjaśnienie treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia.
Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
Zamawiający wyznacza termin dokonania wizji lokalnej w dniach od 01.08 do 05.08.2022 oraz od 08.08 do 11.08.2022 w godzinach od 9.00 do 15.00. W celu umówienia wizji lokalnej należy skontaktować się z upoważnionym pracownikiem zamawiającego – Panem Markiem Klasa e-mail: m.klasa@lipusz.pl tel
Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wzór protokołu o przeprowadzeniu wizji lokalnej stanowi Załącznik nr10 do SWZ. Koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233140-2 - Roboty drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45252121-2 - Instalacje osadu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 2439024,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty, cena każdej oferty przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7749000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7833401,28 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Do wyznaczonego czasu na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.