eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Szkolenie opiekuna wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek, rezydenta grup turystycznych



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenie opiekuna wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek, rezydenta grup turystycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 643 19 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uph-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenie opiekuna wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek, rezydenta grup turystycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7314bc7a-4c61-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123227/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zapewnienie udziału w szkoleniu z zakresu „pilot wycieczek” w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój. "

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w ramach realizacji projektu „ „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr umowy o dofinansowanie projektu POWR.03.05.00-00-Z107/17-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280861/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.66.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 64333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie, w tym samym wyznaczonym terminie szkoleń: wychowawcy wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych, dla 30 osób z zachowaniem obowiązującego w tym okresie reżimu sanitarnego.
2) Zakres szkolenia obejmować będzie zagadnienia teoretyczne i praktyczne dotyczące poszczególnych umiejętności i uprawnień. Zajęcia powinny być prowadzone aktywnymi metodami nauczania tj. studiów przypadków, prezentacji multimedialnych, symulacji realnych zdarzeń w terenie, podczas wędrówek pieszych i wyjazdów autokarowych
3. Zajęcia prowadzić będą minimum dwie osoby (1 na 1 grupę),( posiadanie kadry jest jednym z kryteriów oceny ofert) każda w wymiarze 50 godzin. Łącznie 100 godziny dla dwóch grup szkoleniowych. Zajęcia będą prowadzone jednocześnie w dwóch grupach po 15 osób w każdej grupie.
4. Szkolenie ma mieć charakter wyjazdu turystycznego i będzie prowadzone na terenie Polski w terenie atrakcyjnym turystycznie (zalecana różnorodność tras turystycznych i obiektów turystycznych), z uwagi na zakres szkolenia, który dotyczy m. in. pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych. Zamawiajacy zastrzega sobie możliwość skontrolowania miejsca pobytu i tras turystycznych w okolicach przed wykonaniem usługi.
5. Szkolenie odbędzie się w okresie 15-19.12.2021 roku.
6. Wykonawca przeprowadzi szkolenia: wychowawcy wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych, zabezpieczy transport na trasie Siedlce – miejsce docelowe dla 30 osób zgodnie z obowiązującymi warunkami epidemiologicznymi (możliwy jest transport dwóch autokarów lub transport kolejowy uzgodnieniu ze Zamawiającym), zabezpieczy miejsce zakwaterowania dla 30 osób o standardzie pensjonatu lub hotelu trzy gwiazdkowego, zabezpieczy wyżywienie dla 30 osób od obiadu w dniu 15.12.2021 do kolacji w dniu 19.12.2021, dokona ubezpieczenia uczestników od NNW w dniach 15-19.12.2021 dla 30 osób.
7. Szkolenie musi mieć przede wszystkim wymiar praktyczny, powinno jednak dostarczać także wiedzy teoretycznej w niezbędnym zakresie.
8. Po złożeniu egzaminów końcowych absolwent szkolenia winien otrzymać: uprawnienia opiekuna wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych.
9. Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapewnienia materiałów szkoleniowych,
- wydania certyfikatów ukończenia kursu.
- przekazania Zamawiającemu programu szkoleń przed rozpoczęciem świadczenia usług;
- sporządzenia dokumentacji szkolenia (dziennik) w zakresie i w formie określonej w uzgodnieniu z Zamawiającym.
- zabezpieczenia płynów dezynfekujących do dezynfekcji sprzętu oraz rąk studentów w ilości pozwalającej na dokonywanie tych czynności w dowolnym czasie szkolenia, zachowania reżimu sanitarnego związanego z trwającą epidemią.
10. Wykonawca zabezpieczy usługi noclegowe. Obiekt, w którym świadczone będą usługi musi być zlokalizowany na trenie Polski w miejscu atrakcyjnym turystycznie. Obiekt w którym będą świadczone usługi noclegowe winien mieć kategorię pensjonatu lub hotelu z trzema gwiazdkami. Do dyspozycji wynajmującego będzie 15 pokoi dwu osobowych. Łącznie zakwaterowanych zostanie 30 osób uczestników.
11. Usługi świadczone będą w dniach 15-19.12.2021 r. Pobyt rozpocznie się w dniu 15.12.2021 od godziny 13,00 a zakończył w dniu 19.12.2021 o godzinie 18,00. Wykonawca zabezpieczy 4 doby hotelowe dla każdego uczestnika w wyznaczonym terminie. W pokojach powinny znajdować się: łazienka, dostęp do Internetu, odbiornik telewizyjny, dwa oddzielne łóżka.
12. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć Zamawiającemu 15 pokoi dwu osobowych ze śniadaniami (wędliny, sery, pieczywo białe i ciemne, masło, jaja jako przystawka przynajmniej w jednej postaci, dżemy, herbata, kawa, sok i woda). Wykonawca przygotuje pokoje oraz zabezpieczy wydawanie śniadań oraz ich spożywanie do wymogów związanych z obecnie panująca pandemią. Wykonawca zabezpieczy również płyn dezynfekujący, który będzie ogólno dostępny i w ilościach zabezpieczających potrzeby studentów.
13. Wykonawca zabezpieczy usługi gastronomiczne w postaci obiadów i kolekcji: od obiadu w dniu 15.12.2021 do kolacji w dniu 19.12.2021 dla 30 uczestników szkolenia. Łącznie Wykonawca zabezpieczy 150 dni żywieniowych.
14. Zamawiający określa następujący standard usług gastronomicznych:
- obiad, składający się z zupy, dania drugiego mięsnego bądź rybnego i kompotu lub wody
- kolacja jako stół szwedzki, który będzie się składał z jednego dania gorącego (mięso, ryba lub warzywa), wędlin, serów, pieczywa, kawy, herbaty, soków i wody.
15. Po skończonej usłudze w dniu 19.12,2021 Wykonawca jest zobowiązany do podpisania protokołu odbiory za wykonanie usługi.
Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn, w tym standardów dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca winien uwzględnić w zakresie swojej działalności zapisy art. 6 Ustawy i z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Ragan Biuro Turystyczne „Gaudeamus”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 945-126-28-76

7.3.3) Ulica: ul. Kuczkowskiego 12/9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-618

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1) Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło w terminie 7-14 dni
od podpisania umowy zastrzeżeniem poniższych punktów.
2) Zamawiający wymaga, aby usługa była wykonana w terminach 15-19 grudnia 2021 roku

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.