Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00243142/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00255834/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego oraz usług wsparcia technicznego dla sprzętu serwerowego będącego w posiadaniu Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mfipr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego oraz usług wsparcia technicznego dla sprzętu serwerowego będącego w posiadaniu Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb0eb2ed-331f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005590/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Zakup wsparcia macierzy i serwerów - serwis pogwarancyjny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Pomoc Techniczna2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243142/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-V.2611.52.2021.KB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego oraz usług wsparcia technicznego dla infrastruktury serwerowej i innych urządzeń (bez wsparcia producenta), określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla części I stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 124877,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego oraz usług wsparcia technicznego dla infrastruktury serwerowej i innych urządzeń (posiadających wsparcie producenta), określonych w SOPZ dla części II stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 142717,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181462,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Solution Factor Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522 30 88 543
7.3.3) Ulica: ul. Popularna 4/6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na część II zamówienia została złożona jedna oferta z ceną brutto w wysokości 295 200,00 zł. Zamawiający na sfinansowanie tej części zamówienia przeznaczył kwotę 175 542,24 zł brutto, tym samym oferta przekracza o 119 657,76 zł wskazaną wartość.
Łącznie na realizację części I i II zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę w wysokości 329 141,89 zł brutto. Z uwagi na wybór w części I zamówienia oferty której cena brutto wynosi 123 000,00 Zamawiający nadal nie dysponuje środkami w wysokości odpowiadającej cenie złożonej oferty.
Łącza wartość oferty wybranej w części I zamówienia oraz ceny oferty brutto oferty złożonej w części II zamówienia wynosi 418 200,00 brutto (tj. 123 000,00 + 295 200,00 zł).
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa akcesoriów do sprzętu muzycznego dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stary Kostrzyń poprzez remont zastawki w km 1+220 oraz w km 2+170 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
- Zakup i dostawa wyposażenia części laboratoryjnej / zabiegowej dla potrzeb Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w PIM MSWiA
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie): ciek Goczałkowicki w km 0+820-4+019, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 3,199 km)
- remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (5 lokali).
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell
- Zakup wsparcia technicznego producenta dla oprogramowania FortiSIEM
- Wsparcie techniczne dla urządzeń i oprogramowania
- Opieka serwisowa i powdrożeniowa na oprogramowanie SIMPLE.ERP
- Usługa przedłużenia gwarancji producenta systemu enova365 wraz z zakupem nowych licencji i usługa asysty techniczno-merytorycznej
- Usługa wsparcia technicznego dla Platformy Dystrybucyjnej 35mm.online
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.