eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Renowacja parkietów w wybranych pomieszczeniach budynku głównego Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja parkietów w wybranych pomieszczeniach budynku głównego Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 2

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-043

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 31 00 500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ogolna@amkl.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_wroc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja parkietów w wybranych pomieszczeniach budynku głównego Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90a1298d-fcf9-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240542/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 262-8/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4513170,69 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest renowacja parkietów w pomieszczeniach oficyny wysokiej budynku głównego Akademii Muzycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące roboty:
1) renowację parkietu poprzez cyklinowanie maszynami bezpyłowymi,
2) podklejenie parkietu w miejscach tego wymagających poprzez iniekcję odpowiedniego kleju pod parkiet,
3) Do wyceny podklejenia należy przyjąć 50 % całkowitej powierzchni podłóg na piętrach od I do IV – około 168 m2,
4) szpachlowanie szczelin i ubytków w klepkach,
5) należy przewidzieć konieczność wymiany fragmentów parkietu, w miejscach gdzie uszkodzenia klepek będą niemożliwe do naprawienia – należy przyjąć do wyceny 5% całkowitej powierzchni podłóg na piętrach I do IV – około 16 m2
6) należy przewidzieć konieczność miejscowego przełożenia istniejącego parkietu w miejscach występowania dużych szczelin miedzy klepkami –należy przyjąć do wyceny 5% całkowitej powierzchni podłóg na piętrach I do IV – około 16 m2,
7) zerwanie istniejących listew przypodłogowych i montaż nowych. Listwy z drewna litego o przekroju 30 x min. 50 mm z frezem wklęsłym. Przy obliczaniu ilości listew pominąć pomieszczenia na parterze gdzie należy pozostawić listwy istniejące. Listwy w narożnikach i na odcinakach prostych łączyć pod kątem 45 stopni.
Należy mieć na uwadze większa ilość narożników i połączeń z uwagi na zastosowane w pomieszczeniach wnęki podokienne oraz ściany łamane ze względów akustycznych (po jednej
w pomieszczeniu).
8) nałożenie warstwy lakieru podkładowego - 1 warstwa,
9) nałożenie lakieru nawierzchniowego - 3 warstwy, z przeszlifowaniem parkietu pomiędzy nakładaniem poszczególnych warstw lakieru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EBENISTA Wojciech Gabor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021039098

7.3.4) Miejscowość: Siecieborowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.