eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łącko › Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową zbiornika w miejscowości Łącko i Czerniec



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową zbiornika w miejscowości Łącko i Czerniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491936095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łącko

1.5.2.) Miejscowość: Łącko

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_zgk@lacko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lacko.pl/zgk.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową zbiornika w miejscowości Łącko i Czerniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-942b5f6d-214e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062880/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową zbiornika w miejscowości Łącko i Czerniec

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-942b5f6d-214e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy".
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze" („Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik").
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja". Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca ochrony danych osobowych zawarta jest w Rozdziale I pkt 17 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje zgodnie z dokumentacją projektową budowę sieci wodociągowej rozdzielczej dn 110PE wraz z przyłączami oraz hydrantami i z kablową siecią sterowania, budowę sieci wodociągowej rozdzielczej dn 160PE wraz przyłączami i hydrantami, budowę odcinka sieci kanalizacji deszczowej, budowę zbiornika na wodę pitną oraz budynku kontenerowego, technicznego – stacji dezynfekcji, remont komory zasuw przy zbiorniku wody pitnej, wymianę rozdzielnicy do sterowania pracą pomp na ujęciu wody, remont układu komunikacyjnego, wykonanie ogrodzenia, monitoringu zbiornika oraz zasilania awaryjnego budynku kontenerowego w ramach zadania PN.:” ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ ZBIORNIKA W MIEJSCOWOŚCI ŁĄCKO I CZERNIEC” na terenie działek:
OBRĘB ŁĄCKO [0004] DZ. NR 1552/2, 1552/14, 1553/3, 1556, 1557/6, 1558/1 , 1560, 1566/4, 1566/5, 1570/10, 1575/9, 1575/5, 1573/1, 1601/1, 1616, 1633/5, 1634/1, 1634/2, 1633/4, 1634/4, 1634/5, 1634/6, 1634/7, 1634/8, 1691, 1697/2
OBRĘB CZERNIEC [0001] 216/2, 216/3, 217/5, 217/2, 218/3, 219, 213/3
zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy PROJ-BUD Tomasz Dąbrowski z siedzibą w Łącku, stanowiącą załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
2.1) Sieci wodociągowej rozdzielczej dn 110PE100RC SDR11 PN16 o długości 1102,40 m ( dł. całkowita wraz z odcinkiem objętym zgłoszeniem w Urzędzie Wojewódzkim - 1121,80 m) wraz z przyłączami i hydrantami od włączenia do istniejącego wodociągu (W1) na dz. nr 1643/8 do projektowanego zbiornika na wodę pitną na dz. nr 1552/2.
- włączenie do istniejącej sieci wodociągowej rozdzielczej dn 110 PE poprzez trójnik kołnierzowy 100/100/100 w punkcie W1 na dz. nr 1634/8.
- zasuwy odcinające dn 100 – 5 szt.
- hydranty podziemne dn 80 – 2 szt.
- przyłącza wodociągowe – 6 szt.
Przyłącza wodociągowe dn 40PE100 SDR11 wykonane poprzez zastosowanie nawiertki, studnia wodomierzowa dn 1000 bet z zestawem wodomierzowym.
Dodatkowo odcinek sieci wodociągowej dn 110PE100RC SDR11 PN16 w rurze ochronnej stalowej dn 273*6,3 o długości 19,40 m – lokalizacja: przekroczenie DW 969 w odc. 115 w km 2+381 m. Łącko dz. nr 1616 należy wykonać metodą bezwykopową w technologii przecisku hydraulicznego z wierceniem pilotowym.

2.2) Sieci wodociągowej rozdzielczej dn 160PE100RC PN16 SDR11 o długości 808,80 m wraz z przyłączami i hydrantami od istniejącego zbiornika na wodę pitną na dz. nr 1552/2 do projektowanego hydrantu na dz. nr 1601/1.
- włączenie pośrednie do istniejącej sieci wodociągowej dn 110 PE poprzez czwórnik kołnierzowy 150/150 w punkcie W2 (30) na dz. nr 1634/8.
- zasuwy odcinające dn 150 – 6 szt.
- hydranty podziemne dn 80 – 1 szt.
- hydranty nadziemne dn 80 – 6 szt.
- przyłącza wodociągowe – 7 szt.
Przyłącza wodociągowe dn 40PE100 SDR11 wykonane poprzez zastosowanie nawiertki, studnia wodomierzowa dn 1000 bet z zestawem wodomierzowym.

2.3) Kablowej sieci sterowania YKYS 14*2,5 mm w rurze ochronnej PE o długości 1337,40 m od budynku technicznego na dz. nr 1697/2 do projektowanego zbiornika na wodę pitną na dz. nr 1552/2, odcinek sieci kablowej sterowania YKSY 14*2,5 mm w rurze ochronnej stalowej dn 273*6,3 o długości 19,40 m – lokalizacja: przekroczenie DW 969 w odc. 115 w km 2+381 m. Łącko dz. nr 1616 należy wykonać metodą bezwykopową w technologii przecisku hydraulicznego z wierceniem pilotowym.

2.4) Odcinka sieci kanalizacji deszczowej dn 250PVC SN8, SDR34 o długości 20,5 m, który należy wykonać pomiędzy istniejącymi studniami jako usunięcie kolizji projektowanych sieci wodociągowych z istniejącą kanalizacją deszczową.

2.5) Zbiornika na wodę pitną z podbudową o parametrach nie gorszych niż:
Pow. zabudowy – 41,32 m², Wysokość zbiornika – 6,125 m
Średnica wewnętrzna - D= 7015 mm, Średnica zewnętrzna - D=7 255 mm, Wysokość (cylindra) - H= 4575 mm, Pojemność użytkowa V= 150 m3

Podbudowę oraz zbiornik należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.

2.6) Ogrodzenia terenu zbiornika z siatki wysokości 2 m na słupkach stalowych o rozstawie 3m wraz z malowaniem słupków i montażem furtki o szer. min 1m ( 1 szt. ) oraz bramy stalowej z kształtowników o szer. 4m wypełnionej siatką ocynkowaną.

2.7) Budynku kontenerowego technicznego – stacji dezynfekcji wody o parametrach nie gorszych niż:
Wymiary zewnętrzne – szer/dł/wys: 3,0 m/4,60 m/2,8-2,7m
Powierzchnia użytkowa – 12,32 m²
Powierzchnia zabudowy – 13,80 m²
Kubatura – 37,95 m³
Kolor – szary
Liczba pomieszczeń w kontenerze – 1

Konstrukcję kontenera wraz z instalacjami oraz wyposażeniem należy wykonać zgodnie
z dokumentacją projektową.

2.8) Remontu komory zasuw przy zbiorniku wody pitnej na dz. 1552/2 w Łącku obejmującego wymianę istniejącej armatury, likwidację nieczynnych elementów oraz włączenie nowego odcinka zasilającego sieć wodociągową.

2.9) Wymianę rozdzielnicy do sterowania pracą pomp na ujęciu wody w Łącku w budynku na dz. nr 1697/2 na rozdzielnicę 2x9,2 kW o wyposażeniu zgodnie z dokumentacją projektową.
2.10) Remontu istniejącego utwardzonego układu komunikacyjnego do zbiornika wody poprzez utwardzenie terenu i wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm i 8 cm ograniczonej obrzeżem betonowym 8*30*100

Dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać:
2.11) Zasilanie awaryjne pomieszczenia technicznego (budynku kontenerowego) - agregat prądotwórczy. Agregat winien posiadać parametry nie gorsze niż:
- moc 6-7 kW (400V/230V),
- silnik spalinowy Diesel,
- regulacja napięcia AVR,
- gniazdo ATS
- panel sterowania z gniazdami 230V/400V/12V
- pojemność zbiornika na paliwo min. 15 l
- licznik motogodzin
- prąd znamionowy min. 10A
Na instalacji budynku technicznego należy zamontować przełącznik źródła zasilania agregat-sieć.
Agregat winien być posadowiony: na utwardzonym podłożu – stopa betonowa, w wiacie o wymiarach 2x2 o konstrukcji stalowej, malowanej proszkowo, z zadaszeniem z blachy trapezowej, ocynkowanej, w kolorze z jednej strony T35. Panele z siatki 3d, w kolorze antracyt , grubość drutu 5mm, mocowane za pomocą oryginalnych ocynkowanych uchwytów attyka z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo o wys. 15 cm z trzech stron. Drzwi o szerokości 100 cm, z klamką, zamkiem i kompletem trzech kluczy.

2.12) Monitoring wizyjny zbiornika wody – 3 kamery 4 Mpx, switch na 4 porty, rejestrator 4-ro kanałowy, dysk 4 TB. Miejsce lokalizacji kamer należy uzgodnić z Zamawiającym.
Wszelkich innych robót niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:
cena brutto - 60 %
okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

4) ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) doświadczenie Wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie sieci wodociągowej o długości co najmniej 0,5 km każda.
b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci elektrycznych,
- jedną osobą, która pełniła będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

Dopuszcza się łączenie specjalności przez osoby posiadające wymagane uprawnienia.
Osoba wskazana do pełnienia łączonych funkcji musi spełniać wymagania dla wszystkich łączonych funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 50 000,00 zł
2) Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Łącki Bank Spółdzielczy nr 93 8805 0009 0000 3261 2000 0060 z dopiskiem: Wadium – „Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową zbiornika w miejscowości Łącko i Czerniec” - postępowanie nr ZGK.271.2.2023.
4) Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
5) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6) W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – „Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową zbiornika w miejscowości Łącko i Czerniec” Oznaczenie sprawy: ZGK.271.2.2023.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ składa każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-31 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, zakładka „Oferty/wnioski", w podglądzie postępowania po zalogowaniu na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę" są dwa pola drag&drop („przeciągnij" i „upuść") i dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty" w pierwszym polu. W kolejnym polu („Załączniki do oferty..")

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-31 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.