Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00283513/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń sekretariatu i gabinetu nadleśniczego w biurze nadleśnictwa w Miętnem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GARWOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 3
1.5.2.) Miejscowość: Miętne
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 256841140
1.5.8.) Numer faksu: 256841159
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: garwolin@warszawa.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://garwolin.warszawa.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/nadlesnictwo-garwolin/postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń sekretariatu i gabinetu nadleśniczego w biurze nadleśnictwa w Miętnem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-440e93a1-0f11-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043846/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa pomieszczeń sekretariatu i gabinetu nadleśnieczego w biurze nadleśnictwa w Miętnem oraz Wymiana stolarki okiennej i docieplenie poddasza w budynku biurowym Nadleśnictwa Garwolin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 540853,93 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 217741,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczeń sekretariatu i gabinetu Nadleśniczego w budynku biurowym Nadleśnictwa w Miętnem. Zakres zadania:
a. wydzielenie zaplecza socjalnego z gabinetu nadleśniczego poprzez wykonanie ścianki działowej, wykonanie otworu drzwiowego wraz z nadprożem do nowopowstałego pomieszczenia oraz zamurowanie jednego okna i doprowadzenie wody.
b. powiększenie sekretariatu poprzez przestawienie ścianki działowej w kierunku gabinetu zastępcy nadleśniczego. W sekretariacie zostanie powiększone jedno okno, jedno okno zostanie zamurowane. Powiększone zostaną też drzwi wejściowe i zamontowane szklane.
c. powiększenie otworów okiennych wraz z wykonaniem nowego nadproża i montażem witryny szklanej o konstrukcji z profili aluminiowych w gabinecie nadleśniczego
d. wymiana oświetlenia na energooszczędne wraz z przeróbką instalacji elektrycznej
e. przeróbka instalacji centralnego ogrzewania
f. wymiana urządzeń klimatyzacyjnych w czterech pomieszczeniach
g. przeniesienie do serwerowni urządzeń instalacji teletechnicznej znajdujących się w pomieszczeniu sekretariatu
h. zamontowanie dodatkowego okablowania wraz z montażem gniazd RJ45 w całym budynku
i. wymiana jednego okna w sekretariacie
Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji określone zostały w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze, które stanowią załącznik do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:
• STWiOR.pdf
• Projekt - architektura.pdf
• Projekt - branża elektryczna.pdf
• Kosztorys ofertowy wraz z przedmiarem robót.pdf
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 255 ust. 2 PZP– Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postepowaniu wpłynęła tylko jedna oferta. Ze względu na to, iż jej treść nie odpowiadała warunkom zamówienia oferta ta została odrzucona. Następstwem odrzucenia jedynej oferty złożonej w postępowaniu jest jego unieważnienie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI MIĘTNE
więcej: przetargi MIĘTNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.