eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › "Przebudowa dróg na terenie Gminy Morawica"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg na terenie Gminy Morawica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Morawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 31-14-692

1.5.8.) Numer faksu: 41 31-14-690

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg na terenie Gminy Morawica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36a7c579-3654-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004803/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Przebudowa ul. Leśnej w Brzezinach – II etap

1.1.21 Przebudowa ul. Słonecznej w miejscowości Brzeziny

1.1.22 Przebudowa ul. Brzozowej w miejscowości Bieleckie Młyny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246439/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.80.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5472320,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Przebudowa ul. Leśnej w Brzezinach – II etap.
Polegające na przebudowie drogi gminnej nr DG 349002T ‐ ulica Leśna, w miejscowości Brzeziny, gmina Morawica, II etap.
Zadanie obejmuje
Przebudowę drogi gminnej:
− na odcinku od km 0+006,5 do km 0+503,50 o przekroju drogowym szerokości 4,5m,
− na odcinku od km 0+503,5 do km 0+853,0 o przekroju drogowym szerokości 3,5m,
− na odcinku od km 0+853,0 do km 0+895,0,0 o przekroju drogowym szerokości 5,0m,
Przebudowę przepustu Ø600 dł. 10m
− Budowie obustronnego pobocza utwardzonego kruszywem o szerokości 0,75m,
− Budowie odwodnienia drogi w postaci rowu umocnionego korytkami betonowymi, oraz drenażem francuskim.
− Budowie kanału technologicznego 2xØ125,
Istniejący stan zagospodarowania terenu:
Droga gminna nr 349002T – ul. Leśna na całej długości objętej opracowaniem posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem o szerokości od 2,5do 3,5m. W ciągu drogi brak jest poboczy.
Wody opadowe i roztopowe z drogi spływają powierzchniowo w kierunku naturalnych spadków terenu. Odwodnienie drogi wojewódzkiej nr 763 odbywa się powierzchniowo w kierunku istniejącego rowu zlokalizowanego po lewej stronie drogi. Pod ulicą Leśną zlokalizowany jest przepust betonowy Ø600 długości 7,5m.
Na podstawie aktualnie wykonanych podkładów geodezyjnych po zebraniu danych
w terenie stwierdza się, w strefie projektowanych robót występowanie następującego uzbrojenia:
– napowietrzne linie NN
– sieć wodociągowa wraz z przyłączami do przyległych posesji,
– kanalizacja sanitarna,
– sieć teletechniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 2595395,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Przebudowa ul. Słonecznej w miejscowości Brzeziny.
Polegające na przebudowie ulicy Słonecznej (droga wewnętrzna) na długości 750,0 m w miejscowości Brzeziny.
Zadanie obejmuje:
− wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni drogi,
− wykonanie konstrukcji nawierzchni o warstwie ścieralnej asfaltowej,
− umocnienie poboczy kruszywem kamiennym,
− odtworzenie istniejącego rowu przydrożnego,
− remont istniejącego przepustu o średnicy 50 cm pod drogą wewnętrzną i przepustów o średnicy 50 cm pod zjazdami pod zjazdami indywidualnymi.
Istniejący stan zagospodarowania terenu:
Istniejąca ulica Słoneczna w Brzezinach stanowi drogę dojazdową do kilku budynków mieszkalnych. Posiada nawierzchnię o szerokości ok. 3,0-5,0 m, umocnioną kruszywem kamiennym na głębokość ok. 20 cm oraz zamulony rów przydrożny.
W pasie drogowym zlokalizowany jest doziemny kabel energetyczny NN oraz kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 1903514,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Przebudowa ul. Brzozowej w miejscowości Bieleckie Młyny.
Polegające na przebudowie drogi gminnej przy ul. Brzozowej na odcinku o długości 557,00m w miejscowości Bieleckie Młyny.
Zadanie obejmuje:
− roboty pomiarowe;
− roboty przygotowawcze: karczowanie drzew i krzewów, odhumusowanie; rozebranie istniejących podbudów i nawierzchni;
− roboty ziemne: wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża;
− wymiana istniejącego przepustu poprzecznego;
− wykonanie warstw podbudowy nawierzchni jezdni asfaltowej;
− wykonanie warstw podbudowy nawierzchni zjazdów;
− wykonanie nawierzchni z kruszywa na poboczach;
− wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej na całej szerokości jezdni;
− regulacja pionowa elementów urządzeń podziemnych;
− roboty wykończeniowe.
Istniejący stan zagospodarowania terenu:
Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest na działkach: nr 44 i 57 w obrębie 0001 oraz 790 w obrębie 0004, w miejscowości Bieleckie Młyny, w gminie Morawica. Działki te stanowią pas drogowy drogi gminnej publicznej ul. Brzozowej. Aktualnie na terenie inwestycji w pasie drogowym od km proj. 0+000,00 do km 0+557,00 znajduje się jezdnia o nawierzchni z kruszywa. W km ok. 0+282,00 znajduje się przepust poprzeczny.
Obszar inwestycji przebiega przez tereny częściowo zabudowane, a ukształtowanie powierzchni jest łagodne. W pasie drogowym projektowanej przebudowy zlokalizowana jest sieć kanalizacji deszczowej, sieć gazowa, sieć wodociągowa oraz sieć elektroenergetyczna.
UWAGA! Zakres robót obejmuje wykonanie drogi w kilometrażu od km 0+087 do km 0+557.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 973410,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1096477,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1635900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1096477,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „Fart” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-23-86-943

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1096477,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 715746,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1377600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 715746,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „Fart” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-23-86-943

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 715746,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395558,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395558,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „Fart” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-23-86-943

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395558,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.