Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232914/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
- 2021/BZP 00246125/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa nawierzchni placu gospodarczego-parkingu wraz z wyburzeniem budynków gospodarczych przy Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312751
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Prószków
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774648092
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps-proszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsproszkow.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
dpsproszkow.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa nawierzchni placu gospodarczego-parkingu wraz z wyburzeniem budynków gospodarczych przy Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1278b7a7-2c11-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003187/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa nawierzchni placu gospodarczego - parkingu wraz z rozbiórką zabudowań gospodarczych przy DPS w Prószkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232914/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-III.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części I postępowania jest wyburzenie starych budynków gospodarczych DPS w Prószkowie przy ul. Zamkowej 8.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: projekty architektoniczno-budowlany, Projekt Techniczny, Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- branża budowlana, Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- branża sanitarna, Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- branża elektryczna, przedmiary robót, stanowiące odpowiednio załączniki nr 1-6 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
4.5.5.) Wartość części: 46124,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia II części postępowania jest wymiana nawierzchni placu gospodarczego-parkinguDPS w Prószkowie przy ul.Zamkowej 8. Zakres robót budowlanych obejmuje min :• roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni,
• wykonanie odwodnienia placu,
• wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia placu,
• nasadzenia na planowanych terenach zielonych,
• wykonanie nowej nawierzchni placu,
• naprawa istniejącego ogrodzenia oraz wykonanie nowych elementów (bramy).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: projekty architektoniczno-budowlany, Projekt Techniczny, Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- branża budowlana, Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- branża sanitarna, Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- branża elektryczna, przedmiary robót, stanowiące odpowiednio załączniki nr 1-6 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163112-8 - Układ kanalizacyjny
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
4.5.5.) Wartość części: 583630,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112733,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URSA Roboty budowlane Artur Szałankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121714157
7.3.3) Ulica: Osiek
7.3.4) Miejscowość: Osiek
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
URSA - Roboty ziemne Szałankiewicz Artur
jakie przetargi wygrała firma
URSA - Roboty ziemne Szałankiewicz Artur
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 657589,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1155328,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 657589,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Badura Damian
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551910374
7.3.3) Ulica: Olbrachcice
7.3.4) Miejscowość: Olbrachcice
7.3.5) Kod pocztowy: 48-210
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 657589,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-05-30INNE PRZETARGI PRÓSZKÓW
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie"
- MODERNIZACJA ŁAZIENEK W BUDYNKU INTERNATU - z opracowaniem dokumentacji w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi PRÓSZKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Układ kanalizacyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.