Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00226480/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozszerzenie oferty Ośrodka Edukacyjno-Muzealnego „Świętokrzyski Sztetl”
w budynku zabytkowej synagogi w Chmielniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413543273
1.5.8.) Numer faksu: 413543273
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.chmielnik.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozszerzenie oferty Ośrodka Edukacyjno-Muzealnego „Świętokrzyski Sztetl”w budynku zabytkowej synagogi w Chmielniku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-523ea8c0-f87a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029374/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kompleksowa rewitalizacja przestrzeni publicznej miasta Chmielnik - Rozszerzenie oferty Ośrodka Edukacyjno-Muzealnego „Świętokrzyski Sztetl” w budynku zabytkowej synagogi w Chmielniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane przy współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 6 – „Rozwój miast” Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226480
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPS.271.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134020,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i fotograficznego.W ramach zamówienia na Część 1 należy dostarczyć :
1. Aparat fotograficzny wraz z osprzętem (statyw, karta pamięci, lampa),
2. Komputer laptop z oprogramowaniem + odtwarzacz blu-ray,
3. Projektory do sali wystawienniczej,
4. Pendrivy do projektorów,
5. Reflektor / naświetlacz sceniczny,
6. Przenośny zestaw nagłośnieniowy,
7. Mini komputery do infokiosków z oprogramowaniem,
zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym - załącznik nr 1a do SWZ.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego.1. Gablota wystawiennicza (pozioma),
2. Gablota wystawiennicza (pionowa),
3. Sztalugi drewniane,
4. Szafa metalowa na środki czystości,
5. Krzesła konferencyjne z obiciem,
6. Namiot reklamowy (z nadrukiem),
zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym - załącznik nr 1b do SWZ.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39153000-9 - Meble konferencyjne
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Zakup i dostawa systemu audioprzewodników wraz z akcesoriami oraz oprogramowaniem do zarządzania systemem.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż audioprzewodnika po OEM Świętokrzyski Sztetl w skład którego wchodzi:
- zakup i montaż niezbędnych urządzeń,
- utworzenie scenariuszy audiowycieczki w języku polskim, angielskim i hebrajskim,
- utworzenie nagrań lektorskich w języku polskim, angielskim i hebrajskim,
- opisy audiodeskrypcyjne – scenariusz,
- nagranie lektorskie – audiodeskrypcja,
- panoramy wirtualne – wykonanie zdjęć cyfrowych oraz obróbka do postaci panoram sferycznych,
- przygotowanie zwiastunu ekspozycji na podstawie panoram wirtualnych oraz głosu lektora,
- oprogramowanie do zarzadzania systemem – licencja,
zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym - załącznik nr 1c do SWZ.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92310000-7 - Usługi tworzenia dzieł artystycznych i literackich oraz przekładu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
32353000-2 - Nagrania dźwiękowe
4.5.5.) Wartość części: 164844,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na sfinansowanie I części zamówienia zamawiający przeznaczył kwotę 70 000,00 zł. Najwyżej oceniona oferta na I część zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i fotograficznego została złożona w wysokości 121 996,06 zł.
W związku z powyższym na podstawie art. 255 pkt.3) PZP Zamawiający unieważnił postępowanie na I część zamówienia ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na sfinansowanie II części zamówienia zamawiający przeznaczył kwotę 35 000,00 zł. Najkorzystniejsza oferta na II część zamówienia: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego została złożona w wysokości 42 066,00 zł.
W związku z powyższym na podstawie art. 255 pkt.3) PZP Zamawiający unieważnił postępowanie na II część zamówienia ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164844,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 804876,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164844,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOVITECH Ł. Marzec i wspólnicy Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170311227
7.3.3) Ulica: Skotnicka 224
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-394
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164844,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-29INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Zakup i dostawa obłożeń operacyjnych
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY CHMIELNIK WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEGŁYMI
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji dostępowych wraz z rocznym wsparciem dla 10 użytkowników do systemu ERP TETA EDU (do pracy zdalnej).
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej (WM, KR, WWFiF)
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Miasta Wysokie Mazowieckie oraz jednostek stowarzyszonych.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.