eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa piecy konwekcyjno-parowych 10-półkowych z wyposażeniem i podstawą pod piec wraz z montażem - sprawa nr 88/2021



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa piecy konwekcyjno-parowych 10-półkowych z wyposażeniem i podstawą pod piec wraz z montażem - sprawa nr 88/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa piecy konwekcyjno-parowych 10-półkowych z wyposażeniem i podstawą pod piec wraz z montażem - sprawa nr 88/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-774fe3a9-4707-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016780/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Dostawa pieca konwekcyjno-parowego - zakup pieca konwekcyjno-parowego wraz z montażem (PMT środek trwały) służba żywnościowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271079/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 88/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 129898,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa piecy konwekcyjno-parowych 10- półkowych z wyposażeniem i podstawą pod piec wraz z montażem oraz rozruchem technicznym i technologicznym i przeszkoleniem personelu kuchennego z obsługi urządzeń (ilość: 2szt.), zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
Miejsce dostawy, montażu i uruchomienia:
stołówka wojskowa / magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (budynek Centrum Szkolenia Logistyki) – ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz – 1 szt.
stołówka wojskowa / magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (budynek Centrum Szkolenia Logistyki) – ul. Dworcowa 6A, 86-134 Grupa gm. Dragacz – 1 szt.
Realizacja przedmiotu zamówienia winna odbywać się 1-etapowo tj. kompleksowo w tym samym terminie dostawa, rozładunek montaż i uruchomienie, zakończone przeszkoleniem personelu obsługującego przedmiot zamówienia w danym miejscu docelowym jak powyżej.
Załącznik nr 1 do SWZ stanowią „Wymagania Taktyczno-Techniczne na zakup sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej PIEC KONWEKCYJNO-PAROWY 10-PÓŁKOWY Z WYPOSAŻENIEM I PODSTAWĄ POD PIEC (WTT).
Załącznik nr 3 do SWZ stanowią projektowane postanowienia umowy zawierające szczegółowe warunki i sposób realizacji zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia, na który składają się:  Wymagania konstrukcyjne  Wymagania techniczne  Wymagania dodatkowe, został zawarty w – Załącznik nr 1 do SWZ -https://platformazakupowa.pl/pn/13wog.
Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia zostanie dokonany po kompleksowego zrealizowaniu pełnego zakresu umowy przez Przedstawiciela Zamawiającego, pracownika magazynu oraz Kierownika Stołówki.
CPV: 42414100-0

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112428,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214182,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112428,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEINDICH Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271014023

7.3.3) Ulica: Adamieckiego 8

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-503

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112428,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Kwota jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie prawa opcji stanowi maksymalnie wartość brutto: 53 258,40 zł.
Wartość umowy w Sekcji VIII stanowi maksymalną cenę całkowitą brutto umowy z wykorzystaniem prawa opcji (zakres podstawowy brutto zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowi wartość: 74 952,02 zł; maksymalny zakres opcji brutto zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowi wartość: 37 476,01 zł).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.