Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00206297/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00220416/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-27
- 2024/BZP 00227785/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa jakości gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Giżycko w miejscowościach: Grajwo, Sulimy, Sterławki Małe – Wronka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: GZK Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281364299
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 H
1.5.2.) Miejscowość: Bystry
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874299480
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzkbystry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzkbystry.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8892391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa jakości gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Giżycko w miejscowościach: Grajwo, Sulimy, Sterławki Małe – Wronka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5900c18b-cc91-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068703/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa jakości gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Giżycko w miejscowościach: Grajwo, Sulimy, Sterławki Małe – Wronka”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja dofinansowana ze środków z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206297
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZK/ZP/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1977185,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1:Budowa sieci wodociągowej na trasie Sterławki Małe – Wronka w Gminie Giżycko
Zakres prac przewidzianych do wykonania:
PE 160 mm 2.550,00 m
PE 110 mm 673,00 m
Rurociąg wodociągu ma być wykonany z rur z PEHD 100-RC SDR17.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.5.) Wartość części: 958049,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2:Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w miejscowości Grajwo i Sulimy w Gminie Giżycko etap I
W zakres robót wchodzi:
• Sieć kolektorów sanitarnych grawitacyjnych z rur PCV o średnicy 200 mm. Na załamaniach trasy oraz na przelocie kanalizacji grawitacyjnej zaprojektowano studzienki rewizyjne betonowe o średnicy 1000 mm. Łączna długość sieci grawitacyjnej wynosi 579,11 m
• Rurociąg tłoczny z rur PE o średnicy 90 mm - 1.199,46 m
• Rurociąg tłoczny z rur PE o średnicy 63 mm – 166,74 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 765561,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3:Zakup ciągnika z wozem asenizacyjnym
Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w latach 2022 - 2024, gotowy do użytku. Ciągnik wyposażony w silnik wysokoprężny czterocylindrowy turbodoładowany o pojemności skokowej 3000 – 5000 cm3 o mocy znamionowej minimum 110 KM, maksimum 130 KM.
Wóz asenizacyjny fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w latach 2022 – 2024, gotowy do użytku. Pojemność min 9 000 litrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34221000-2 - Cysterny samojezdne specjalnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 253575,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 612417,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1775883,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 612417,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budimar Radosław Zięcina, Krasnoborki 37, 16-310 Sztabin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461536435
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Krasnoborki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-310
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 612417,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 995070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1767715,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 995070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBO Kazimierz Karwowski, ul. Polna 2a, 19-500 Gołdap
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471216809
7.3.3) Ulica: ul. Polna 2a
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 995070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 517000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 517000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRTRANS PŁOSKINIA Sp. z o.o., Płoskinia 1C, 14-526 Płoskinia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821626648
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Płoskinia 1C
7.3.5) Kod pocztowy: 14-526
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIRTRANS PŁOSKINIA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MIRTRANS PŁOSKINIA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 517000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Danków Mały, Kurzelów i Konieczno oraz uzbrojenie studni SW III we Włoszczowie"
- Rozbudowa sieci wodociągowej w Ciachcinie Nowym
- "Budowa kanalizacji sanitarnej od ul. Staszica w kierunku cieku Bugaj"
- "Budowa i remont dróg gminnych w Terespolu"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.