Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196278/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Zawiercie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364648578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krzywa 3
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494-14-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukzawiercie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukzawiercie.p
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pukzawiercie.ssdip.bip.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Zawiercie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8227f5bc-2106-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196278/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 315853,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Zawiercie”.
I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Wymagania dotyczące wyłapywania bezdomnych zwierząt:
1) Prowadzenie bieżącego monitorowania terenu miasta Zawiercie (lustracja) w zakresie występowania bezdomnych zwierząt (pozostających bez opieki).
2) Podejmowanie działań zmierzających do wyłapania bezdomnego zwierzęcia niezwłocznie, zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie, jednak nie później niż 2 godziny od momentu powzięcia wiadomości o zaistniałym zdarzeniu z prowadzonego monitorowania miasta (lustracji terenu miasta) lub uzyskaniu informacji: od Zamawiającego, Policji, Straży Miejskiej w Zawierciu, właściwych merytorycznie wydziałów Urzędu Miejskiego w Zawierciu, innych podmiotów lub mieszkańców.
3) Sfotografowanie każdego wyłapanego zwierzęcia.
4) Dysponowanie czytnikiem mikroczipów do elektronicznej identyfikacji zwierząt. Po wyłapaniu każdego zwierzęcia sprawdzenie czy zwierzę nie posiada tzw. mikroczipu dającego możliwość odszukania właściciela zwierzęcia w bazie danych. Po sprawdzeniu danych właściciela należy bezzwłocznie zwrócić zwierzę właścicielowi.
5) W przypadkach szczególnych, t.j.: gdy zwierzę jest ranne lub agresywne – przeprowadzenie interwencji polegającej na wyłapaniu bezdomnego zwierzęcia należy wykonać natychmiast od momentu powzięcia wiadomości o zaistniałym zdarzeniu z prowadzonego monitorowania miasta (lustracji terenu miasta) lub uzyskaniu informacji: od Zamawiającego, Policji, Straży Miejskiej w Zawierciu, właściwych merytorycznie wydziałów Urzędu Miejskiego w Zawierciu, innych podmiotów lub mieszkańców.
6) Wykonywanie usługi przy użyciu urządzeń i środków nienarażających zwierzęcia na urazy i cierpienia.
7) Odprowadzanie z terenu gminy Zawiercie bezdomnych zwierząt do schroniska przystosowanym samochodem umożliwiającym prawidłowe ulokowanie zwierzęcia w czasie transportu.
8) Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt bezdomnych.
9) Wykonanie obowiązków, o których mowa w pkt 7 i 8 niezwłocznie jednak nie później niż w czasie 1 godziny od przeprowadzenia interwencji wyłapania bezdomnego zwierzęcia.
(…) Ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu pozostałe informacje zgodnie z SWZ.
II. Charakterystyka ilościowa wyłapanych zwierząt z terenu gminy Zawiercie:
1) w roku 2018r.:
Psy:
Przyjęto do schroniska – 145;
Adoptowano - 56;
Oddano właścicielowi - 86.
Koty:
Przyjęto do schroniska - 78;
Adoptowano - 60;
Oddano właścicielowi - 9.
2) w roku 2019r.:
Psy:
Przyjęto do schroniska – 151;
Adoptowano - 55;
Oddano właścicielowi - 88.
Koty:
Przyjęto do schroniska - 54;
Adoptowano - 47;
Oddano właścicielowi - 3.
3) w roku 2020r.:
Psy:
Przyjęto do schroniska – 97;
Adoptowano ze schroniska - 43;
Oddano właścicielowi ze schroniska – 50;
Oddano właścicielowi bez przyjęcia do schroniska - 47.
Koty:
Przyjęto do schroniska – 129;
Adoptowano ze schroniska - 113;
Oddano właścicielowi ze schroniska – 8;
Oddano właścicielowi bez przyjęcia do schroniska - 1.
Ilość podjętych interwencji: 524.
4) w roku 2021r. (od stycznia do 31.08.2021 r.):
Psy:
Przyjęto do schroniska – 75;
Adoptowano ze schroniska - 21;
Oddano właścicielowi ze schroniska – 48;
Oddano właścicielowi bez przyjęcia do schroniska - 37.
Koty:
Przyjęto do schroniska – 55;
Adoptowano ze schroniska - 31;
Oddano właścicielowi ze schroniska – 9;
Oddano właścicielowi bez przyjęcia do schroniska - 1.
Ilość podjętych interwencji: 375.
III. Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu:
wyłapywaniu bezdomnych zwierząt,
przyjmowaniu zwierząt do schroniska,
znakowaniu przyjętych zwierząt do schroniska,
całodobowego nadzoru i pełnienie opieki nad zwierzętami w schronisku,
przeprowadzaniu działań dot. adopcji zwierząt w schronisku,
prowadzeniu dokumentacji.
Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście czynności na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy, a także wykonywania czynności w ramach wolontariatu (zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1057 z późn. zm.)).
Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
IV. Wykonawca winien zapewnić, aby schronisko było dostosowane dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. Na terenie schroniska nie mogą znajdować się bariery architektoniczne, które mogłyby utrudniać poruszanie się osób niepełnosprawnych, np. na wózkach inwalidzkich.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu pozostałe informacje zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85200000-1 - Usługi weterynaryjne
98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schronisko dla zwierząt w Zawierciu Rafał Żmuda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492078398
7.3.3) Ulica: Ul. Podmiejska 51b
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SCHRONISKO DLA ZWIERZĄT W ZAWIERCIU Rafał Żmuda
jakie przetargi wygrała firma
SCHRONISKO DLA ZWIERZĄT W ZAWIERCIU Rafał Żmuda
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamówienie należy zrealizować w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie
wcześniej niż od dnia 1.01.2022 r.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Remont wiaduktu w ciągu DP 1783S nad linią kolejową nr 4 w miejscowości Zawada Pilicka
- "Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii w Urzędzie Miejskim w Zawierciu."
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
- Usługa serwisu i naprawy urządzeń endoskopowych
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2024 r. - 3 części.
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.