eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brańsk › Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Brańsk

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Brańsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRAŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659013

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Brańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-120

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857375031

1.5.8.) Numer faksu: 857375804

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bransk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-bransk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://samorzad.gov.pl/web/gmina-bransk/zakup-biletow-miesiecznych-dla-uczniow-dowozonych-do-szkol-podstawowych-prowadzonych-przez-gmine-bransk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Brańsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4837ec6-0736-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083839/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Brańsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265528/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy. Zgodnie z w/w artykułem Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy lub usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W istniejącym stanie faktycznym jakim jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów na przewozy regularnymi liniami autobusowymi, zapewniającymi wywiązanie się przez Gminę z obowiązków określonych wymaganiami prawa oświatowego usługa ta może zostać zrealizowana tylko przez jednego dostawcę bowiem tylko on prowadzi linie przewozowe na wyznaczonym terenie i w oczekiwanym zakresie. Żaden inny przewoźnik działający na rynku niebyły w stanie zrealizować zamówienia gdyż nie prowadzi on regularnych linii przewozowych na wymaganych przez Gminę trasach. Z tych względów wskazane jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SE.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 722222,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na zakupie biletów miesięcznych oraz bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów z terenu Gminy Brańsk do Szkoły Podstawowej im. Por. Izydora Kołakowskiego w Domanowie wraz ze Szkołą Filialną w Świrydach oraz do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Holonkach i Szkoły Podstawowej im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Chojewie oraz ich powrót do miejsca zamieszkania w czasie roku szkolnego od 01.09.2022r. do 30.06.2024r. (20 miesięcy) zgodnie z opisem załączonych 4 tras na regularnych przewozach autobusowych. Przez zakup biletów rozumie się zakup około 230 sztuk biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych z 44 miejscowości z terenu Gminy Brańsk do szkół i placówek z miejsca zamieszkania i odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania. Dowóz uczniów musi nastąpić w godzinach ustalonych z Zamawiającym. Przewiduje się, że usługi przewozowe realizowane będą w godzinach 6:45 do 16:30 zależnie od ustalonego w danej szkole planu lekcji. Szczegółowe trasy przewozu uczniów wraz z godzinnym harmonogramem przejazdów zostaną ustalone po opracowaniu planu zajęć przez Wykonawcę wraz z dyrektorami poszczególnych szkół oraz przedstawione do akceptacji Zamawiającemu. Dowóz poranny obejmował będzie jeden kurs natomiast dowóz popołudniowy będzie odbywał się w dwóch kursach. Harmonogram powinien zawierać dane kierowcy oraz opiekuna obsługujących daną trasę. Autobusy przeznaczone do przewozu muszą odpowiadać przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym. Zamawiający wymaga aby przewóz uczniów odbywał się sprawnymi technicznie autobusami służącymi do przewozu uczniów na regularnych liniach autobusowych. W okresie jesienno – zimowym pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane. Przewiduje się dzienną ilość kilometrów do przewozu dzieci i uczniów około 430 km. Planowana liczba kilometrów dla dowozu na 4 trasach wynosi nie więcej niż 170 000 km. Długość i przebieg trasy, może w ciągu roku szkolnego ulegać zmianom zależnie od potrzeb wynikających z organizacji pracy szkół i innych okoliczności mających wpływ na przebieg trasy przewozu uczniów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, ilości przewozów, terminów ich wykonywania oraz liczby uczniów ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 760000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 760000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 760000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podlaska Komunikacja Samochodowa NOVA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420200091

7.3.3) Ulica: Boh. Monte Cassino 8

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-873

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 760000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.