eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi w postaci zapewnienia sali konferencyjnej, wyżywienia oraz miejsc noclegowych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w postaci zapewnienia sali konferencyjnej, wyżywienia oraz miejsc
noclegowych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017445217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młynarska 46

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-171

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@rpp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/rpp

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi w postaci zapewnienia sali konferencyjnej, wyżywienia oraz miejsc
noclegowych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59545ca3-275f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00055021/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Kompleksowe usługi konferencyjne - pakiet zawierający wynajem sal wykładowych, usługi gastronomiczne oraz usługi noclegowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Świadczenie usługi w postaci zapewnienia sali konferencyjnej, wyżywienia oraz miejsc noclegowych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w ramach projektu pozakonkursowego „Po pierwsze pacjent – działania Rzecznika Praw Pacjenta na rzecz poprawy jakości usług zdrowotnych”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224812/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RzPP-DOA-WAD.260.5.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu we Wrocławiu, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z dworca Wrocław Główny w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 7 dwudniowych szkoleń:

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 63527 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Toruniu / Bydgoszczy, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169). Każdorazowo wysyłając zlecenie, o którym mowa w rozdziale II Harmonogram realizacji usługi Zamawiający wskaże miasto, w którym ma odbyć się szkolenie.
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z przystanku Dworzec Główny (Bydgoszcz / Toruń) w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 5 dwudniowych szkoleń

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 45902,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Lublinie, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z przystanku Dworzec Główny PKP w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 4 dwudniowych szkoleń

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 28715 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Gorzowie Wlkp. / Zielonej Górze, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169). Każdorazowo wysyłając zlecenie, o którym mowa w rozdziale II Harmonogram realizacji usługi Zamawiający wskaże miasto, w którym ma odbyć się szkolenie.
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską ze stacji PKP Gorzów Wielkopolski / Dworzec Główny w Zielonej Górze w czasie nieprzekraczającym 20minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 2 dwudniowych szkoleń

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 16110,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Łodzi, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z Dworca Łodź Fabryczna lub Łodź Widzew w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 5 dwudniowych szkoleń

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 32895 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Krakowie / Nowym Sączu o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169). Każdorazowo wysyłając zlecenie, o którym mowa w rozdziale II Harmonogram realizacji usługi Zamawiający wskaże miasto, w którym ma odbyć się szkolenie.
5. W przypadku hotelu w Krakowie musi on znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z dworca Kraków Główny w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
6. W przypadku hotelu w Nowym Sączu musi on znajdować się w granicach miasta w odległości maks. 5km od stacji Nowy Sącz liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
2. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 7 dwudniowych szkoleń

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 48682,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Warszawie o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach dzielnicy Wola lub Śródmieście i być oddalony od Dworca Warszawa Centralna o maks. 2 km – mierzone w linii prostej za pomocą mapy google maps.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 74425,50 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Opolu, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z dworca Opole Główne w czasie nieprzekraczającym 20minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy 1 dwudniowego szkolenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 8950 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Rzeszowie, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z dworca Rzeszów Główny w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 4 dwudniowych szkoleń

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 28523 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Białymstoku, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską ze stacji Białystok Dworzec PKP w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 2 dwudniowych szkoleń

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 16060,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w jednym z miast do wyboru: Gdańsku / Gdyni / Sopocie, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach jednego z wymienionych miast i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską ze stacji Gdańsk Główny (Gdańsk) / Gdynia Główna (Gdynia) / Sopot PKP – w zależności od miasta - w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 6 dwudniowych szkoleń

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 50250,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Katowicach / Częstochowie o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169). Każdorazowo wysyłając zlecenie, o którym mowa w rozdziale II Harmonogram realizacji usługi Zamawiający wskaże miasto, w którym ma odbyć się szkolenie.
2. W przypadku hotelu w Katowicach musi on znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską ze stacji Katowice Dworzec PKP w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. W przypadku hotelu w Częstochowie musi on znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie połączenie komunikacją miejską z dworca PKP Częstochowa w czasie nieprzekraczającym 20minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od dworca tj. maks. 500m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
4. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 8 dwudniowych szkoleń

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 59820,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Kielcach, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z dworca PKP Kielce w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 2 dwudniowych szkoleń

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 20210,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Olsztynie, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z dworca Olsztyn Główny w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 2 dwudniowych szkoleń

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 18502,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Poznaniu, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z dworca Poznań Główny w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 7 dwudniowych szkoleń

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 50389,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Szczecinie, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z dworca Szczecin Główny w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 2 dwudniowych szkoleń

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 18342,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w województwie mazowieckim w powiecie legionowskim o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się nad Zalewem Zegrzyńskim tj. w odległości maks. 1km od wymienionego akwenu, mierzone w linii prostej za pomocą mapy google maps.
3. Hotel musi posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z Warszawą, w pobliżu – maksymalnie 1km od hotelu musi znajdować się przystanek ZTM / PKP / SKM umożliwiający bezpośrednie połączenie z Warszawą, mierzone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
4. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy 1 pięciodniowego szkolenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 48620,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie obiektu w województwie warmińsko-mazurskim, w Iławie, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Obiekt musi znajdować się bezpośrednio nad jeziorem tj. w odległości maks. 1km od jeziora, mierzone w linii prostej za pomocą mapy google maps.
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 3 szkoleń

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 110098,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie obiektu w województwie łódzkim, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się poza granicami dużych miast (co najmniej wojewódzkich i powiatowych) i być zlokalizowany co najmniej 60km od siedziby Zamawiającego (Warszawa, Młynarska 46), mierzone w linii prostej wg mapy google maps.
3. Hotel musi posiadać wysoką ocenę na podstawie opinii użytkowników – mierzoną za pomocą Google na poziomie co najmniej 4,2pkt na 5pkt możliwych lub na podstawie booking.com na poziomie co najmniej 8,2pkt na 10pkt możliwych.
4. Hotel musi posiadać dostęp do strefy rekreacyjnej tj. basen, sauna, jacuzzi, bezpłatny dla wszystkich uczestników / uczestniczek szkolenia, znajdującej się na terenie obiektu.
5. Hotel, w którym odbywać się będzie szkolenie powinien być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Obiekt powinien spełniać co najmniej minimalne wymagania w zakresie dostosowania obiektów do potrzeb osób z niepełnosprawnościami określone w Załączniku nr 8 do Rozrządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017, poz. 2166).
6. Wszystkie usługi: sala szkoleniowa, wyżywienie i noclegi muszą być świadczone na terenie jednego kompleksu hotelowego.
7. Wykonawca zapewni bezpłatny parking dla uczestniczek/uczestników, oraz pracowników ze strony Zamawiającego.
8. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów wygenerowanych przez osoby uczestniczące w szkoleniach w trakcie całego pobytu w obiekcie hotelowym (np. koszty połączeń telefonicznych, korzystanie z płatnego baru, itp.).
9. Zamawiający przewiduje udział łącznie 100 osób, z zastrzeżeniem, że liczba osób może ulec zmianie (zgodnie z rozdziałem II. Harmonogram realizacji usługi pkt 4).
10. Wstępny termin realizacji usług przedstawia harmonogram realizacji szkoleń stanowiący załącznik nr 1 do OPZ, przy czym Zamawiający zastrzega, że termin ten może ulec zmianie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 45975,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w województwie podlaskim, w miejscowości Białowieża, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się z dala od dróg krajowych, tj. musi być oddalony co najmniej o 300m od dróg krajowych (autostrady, drogi ekspresowe, drogi główne ruchu przyśpieszonego). Odległość będzie liczona w linii prostej wg mapy google maps.
3. Hotel musi posiadać dostęp do strefy rekreacyjnej tj. basen, sauna, jacuzzi, bezpłatny dla wszystkich uczestników/ uczestniczek szkolenia, znajdującej się na terenie obiektu.
4. Hotel, w którym odbywać się będzie szkolenie powinien być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Obiekt powinien spełniać co najmniej minimalne wymagania w zakresie dostosowania obiektów do potrzeb osób z niepełnosprawnościami określone w Załączniku nr 8 do Rozrządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017, poz. 2166).
5. Wszystkie usługi: sala szkoleniowa, wyżywienie i noclegi muszą być świadczone na terenie jednego kompleksu hotelowego.
6. Wykonawca zapewni bezpłatny parking dla uczestniczek/uczestników, oraz pracowników ze strony Zamawiającego.
7. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów wygenerowanych przez osoby uczestniczące w szkoleniach w trakcie całego pobytu w obiekcie hotelowym (np. koszty połączeń telefonicznych, korzystanie z płatnego baru, itp.).
8. Zamawiający przewiduje udział łącznie 100 osób, z zastrzeżeniem, że liczba osób może ulec zmianie (zgodnie z rozdziałem II. Harmonogram realizacji usługi pkt 4).
9. Wstępny termin realizacji usług przedstawia harmonogram realizacji szkoleń stanowiący załącznik nr 1 do OPZ, przy czym Zamawiający zastrzega, że termin ten może ulec zmianie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 45975,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54960 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85376,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63527,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM Creative Life ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63527 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45902,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EventLab Maciej Oktaba Marcin Achremowicz spółka cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992832681

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45902,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28715 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47295,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28715,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M CONCEPT MONIKA DEWERENDA BIEDROŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771946077

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28715,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29638,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16110,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM Creative Life ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16110 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32895 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61052,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32895 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M CONCEPT MONIKA DEWERENDA BIEDROŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771946077

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32895,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86114,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48682,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M CONCEPT MONIKA DEWERENDA BIEDROŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771946077

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48682,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opal Travel and Bussiness Service LTD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251554349

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28523 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53040 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28523 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M CONCEPT MONIKA DEWERENDA BIEDROŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771946077

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28523 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15760 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31980 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16060 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M CONCEPT MONIKA DEWERENDA BIEDROŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771946077

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16060 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM Creative Life ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59820 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104784,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M CONCEPT MONIKA DEWERENDA BIEDROŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771946077

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35258,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opal Travel and Bussiness Service LTD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251554349

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18502,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M CONCEPT MONIKA DEWERENDA BIEDROŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771946077

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18502,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50389,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105288,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50389,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M CONCEPT MONIKA DEWERENDA BIEDROŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771946077

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50389,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18342,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opal Travel and Bussiness Service LTD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251554349

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18342,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74193,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AM Creative Life ANNA FILIPCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442259248

7.3.4) Miejscowość: Wola Radziszowska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110098,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun&More Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110098,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.