Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00225824/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa bieżni i skoczni sportowej przy Szkole Podstawowej w Budzyniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A
1.5.2.) Miejscowość: Budzyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313
1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.budzyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa bieżni i skoczni sportowej przy Szkole Podstawowej w Budzyniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69c7961a-f610-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032129/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa bieżni i skoczni sportowej przy Szkole Podstawowej w Budzyniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225824/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304699,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z budową bieżni
i skoczni sportowej przy Szkole Podstawowej w Budzyniu zlokalizowanej na Os. Wierzbowe 7, działkach o numerach ewidencyjnych 293/14, 293/7, 289/5, obręb ewidencyjny Budzyń-miasto.
W ramach inwestycji planuje wykonać się nawierzchnię piaszczystą w całości pokrywającą strefę skoku w dal oraz nawierzchnię poliuretanową w strefie bieżni. Należy również wykonać wyrównanie i reprofilację terenu oraz przygotować teren wraz z odpowiednią podbudowę pod urządzenia sportowe i rekreacyjne wraz z odwodnieniem.
Dla zadania planuje się wykonanie n/w głównego zakresu robót:
1) Bieżnia czterotorowa o długości 60m i nawierzchni poliuretanowej
• wymiary powierzchni 4,88x60 m
• fundament wykonany z betonu B30.
• powłoka zabezpieczająca poliuretan
• nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa 13mm
• asfaltobeton zamknięty 4cm
• asfaltobeton częściowo zamknięty 4cm
• warstwa klinująca z kruszywa łamanego 0-31,5mm 4cm
• kruszywo łamane (kruszone) stabilizowane mechanicznie
31,5-60mm 25cm
• piasek zagęszczony do Id>0,5 min 15cm
• grunt rodzimy
• Odwodnienie liniowe wzdłuż bieżni zgodnie z rysunkiem
2) Skocznia do skoku w dal składająca się z rozbiegu o nawierzchni poliuretanowej długości 30,08m i zeskoczni z piasku o długości 8,58m
• Wymiary powierzchni z nawierzchni poliuretanowej 30,08x3,77m
• Wymiary powierzchni zeskoczni 8,58x3,91m
3)Chodnik z kostki betonowej
• Nawierzchnie utwardzone wykonać z kostki betonowej o grubości 6 cm, układanej na warstwie podsypki piaskowej zagęszczonej o grubości 10 cm, warstwie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm, warstwie podsypki piaskowej
o grubości 10 cm.
• Nawierzchnie utwardzone należy zakończyć obrzeżem betonowym z oporem o wymiarach 6x20x100 cm ułożonym na ławie betonowej o grubości 10 cm z betonu C12/15.
• Kierunek odprowadzenia wód deszczowych z nawierzchni utwardzonych należy poprowadzić
w stronę gruntu, w sposób zapewniający jej sprawne odprowadzenie. Spadki poprzeczne nawierzchni utwardzonej należy przyjąć w granicach 1,0- 2,0%.
Uwaga:
Wykonawca w ramach zadania przygotuje niezbędne dokumenty do zgłoszenia rozpoczęcia
i zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
w Chodzieży, wynikające z decyzji pozwolenia na budowę.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacja projektowa (projekt zagospodarowania terenu),
- przedmiar robót ,
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://przetargi.budzyn.pl;
Powyższe dokumenty zostały stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią wyliczone na podstawie dokumentacji zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KNUZEN Zenon Przybylski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.H.U. Usługi Koparkoładowarki Instalacje WOD-KAN Waldemar Tański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 782-161-39-31
7.3.3) Ulica: Gorzewo 2G,
7.3.4) Miejscowość: Gołaszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-291
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
CONCEPT TRADE” Biuro Handlowo-Usługowe Rafał Miszczak,ul. Szkółkarska 98, 62-002 Suchy Las, zakres i opis powierzonej części zamówienia: Wykonanie nawierzchni poliuretanowej.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Krasne - roboty drogowe.
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Modernizacja budynku w zakresie instalacji p.poż Internatu SOSW Nr 1 w Krakowie , ul. Szwedzka 42
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.