eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › "Świadczenie usługi udzielenia tymczasowego schronienia z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z terenu gminy Myszków" 2 części



Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi udzielenia tymczasowego schronienia z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z terenu gminy Myszków” 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150028261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 313 5020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops.myszkow@mops.miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mops.miastomyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/778824

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi udzielenia tymczasowego schronienia z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z terenu gminy Myszków” 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5984daa5-0685-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000997/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi udzielenia tymczasowego schronienia z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z terenu gminy Myszków 2 Części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256182

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.ZP.26.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie Części I - Zadania nr 1 jest zapewnienie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych w okresie od 01.07.2023r. do 30.06.2024 r. (366 dni) w schronisku będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji wykonawcy, wraz z zagwarantowaniem osobie bezdomnej dowozu z terenu gminy Myszków, oraz wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych średnio dziennie dla 30 osób w tym min. 4 kobiet, co stanowić będzie w okresie realizacji zamówienia maksymalnie 10 9800 osobodni, przyjmując, że liczba osób wymagająca schronienia będzie zawierać się w przedziale od 28 do 32 osób dziennie;
a. Zamawiający w ramach ustalonego limitu objętego przedmiotem zamówienia to jest: 10 980 osobodni, będzie kierował do schroniska osoby bezdomne w liczbie odpowiadającej aktualnym potrzebom
Zamawiającego;
b. Gwarantowany (minimalny) zakres zamówienia stanowić będzie 80% ustalonego limitu tj. 8 784 osobodni (10 980 osobodni x 80%).
c. Z uwagi na brak możliwości określenia w sposób jednoznaczny niezmiennego zakresu usług i przyjęty model powykonawczego rozliczenia wynagrodzenia, Zamawiający zastrzega, że może nie wykorzystać pełnego zakresu zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń za niezrealizowane usługi przekraczające wskazany powyżej, gwarantowany przez Zamawiającego zakres zamówienia,
d. W celu realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca winien w sposób wyłączny dysponować schroniskiem dla bezdomnych, zlokalizowanym w odległości nie większej niż 40 km od siedziby MOPS w Myszkowie, spełniającym minimalne standardy schroniska dla osób bezdomnych, określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni, co zostanie wskazane przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Odległość schroniska od siedziby MOPS w Myszkowie stanowić będzie kryterium oceny ofert. Sposób przyznawania punktów w tym kryterium opisano w Rozdz. XVIII.
e. Szczegółowy opis Części I zawarto w „Opisie przedmiotu zamówienia Cz. I”, dołączonym do SWZ, a sposób realizacji zamówienia określonego jako Część I został opisany w Projektowanych postanowieniach przyszłej umowy, Załącznik 4A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 434259,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest zapewnienie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku z usługami opiekuńczymi od 01.07.2023r. do 30.06.2024 r. (366 dni) będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji wykonawcy, wraz z wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych średnio dla 8 osób bezdomnych, chorych lub/i niepełnosprawnych, wymagających usług opiekuńczych w tym min. 2 kobiet. Co stanowić będzie w okresie realizacji zamówienia 2 928 osobodni, przyjmując, że liczba osób wymagająca schronienia będzie zawierać się w przedziale od 6 do 10 osób dziennie;
a. Zamawiający w ramach ustalonego limitu objętego przedmiotem zamówienia to jest: 2 928 osobodni, będzie kierował do schroniska osoby bezdomne w liczbie odpowiadającej aktualnym potrzebom Zamawiającego;
b. Gwarantowany (minimalny) zakres zamówienia wyniesie 80% ustalonego limitu (z zaokrągleniem do 1 osobodnia) - 2 342 osobodni (2 928x 80%).
c. Z uwagi na brak możliwości określenia w sposób jednoznaczny niezmiennego zakresu usług i przyjęty model powykonawczego rozliczenia wynagrodzenia, Zamawiający zastrzega, że może nie wykorzystać pełnego zakresu zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń za niezrealizowane usługi przekraczające wskazany powyżej, gwarantowany przez Zamawiającego zakres zamówienia,
d. W celu realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca winien w sposób wyłączny dysponować schroniskiem dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi, zlokalizowanym w odległości nie większej niż 40 km od siedziby MOPS w Myszkowie, i spełniającym minimalne standardy schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni, co zostanie wskazane przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Odległość schroniska od siedziby MOPS w Myszkowie stanowić będzie kryterium oceny ofert. Sposób przyznawania punktów w tym kryterium opisano w Rozdz. XVIII.
e. Szczegółowy opis Części II zawarto w „Opisie przedmiotu zamówienia Cz. II”, dołączonym do SWZ, a sposób realizacji zamówienia określonego jako Część II został opisany w Projektowanych postanowieniach przyszłej umowy, Załącznik 4B do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 292800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne Oddział w Myszkowie,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771983173

7.3.3) Ulica: ul. Wolności 83

7.3.4) Miejscowość: Myszków

7.3.5) Kod pocztowy: 42-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 366 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Lipiński Centrum Pomocy Potrzebującym – Schronisko Arka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6291343126

7.3.3) Ulica: ul. Przelotowa 205

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 42-523

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 366 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.