eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gidle › Modernizacja ujęcia wody w m. Włynice



Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ujęcia wody w m. Włynice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIDLE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pławińska 22

1.5.2.) Miejscowość: Gidle

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 327-20-27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@gidle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8262d0d5-e4de-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ujęcia wody w m. Włynice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8262d0d5-e4de-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041353/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizcja ujęcia wody w m. Włynice wraz z dokumentacją w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196379

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie inwestycji pn: „Modernizacja ujęcia wody w m. Włynice”. Zamówienie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj” na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego.
2. Lokalizacja inwestycji: Działka nr 1821/4 i nr 1821/11 obręb Włynice, Gmina Gidle, powiat radomszczański, województwo łódzkie.
3. W ramach zamówienia należy:
a) wybudować nową studnię o głębokości 50 m wraz z montażem obudowy studni pełnego wyposażenia w armaturę,
b) pogłębić istniejącą studnie z montażem nowej obudowy studni i pełnego wyposażenia w armaturę,
c) wykonać roboty budowlano-montażowe na podstawie sporządzonej dokumentacji w tym przyłącza wodociągowego i energetycznego waz ze sterowaniem studniami.
4. Celem planowanego zamówienia jest ustalenie nowych zasobów eksploatacyjnych ujęcia w wysokości 25 m3/h. Zasoby te mogą zostać uzyskane przy indywidualnej pracy studni S-1 i S-2 lub w przypadku niekorzystnych warunków hydrogeologicznych przy zespołowej pracy obu studni. Miarą spełnienia wymagań dotyczących prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia będzie zatwierdzenie zasobów eksploatacyjnych ujęcia wód podziemnych na w ilości nie mniejszej niż 25 m3/h oraz uzyskanie zgody wodnoprawnej na pobór wód podziemnych z ujęcia w wysokości:
Qmax.s. = 0,0047 m3/s, Qśr.dob.. = 95 m3/d, Qdop.rok. = 34 675 m3/rok
5. Wykonawca opracuje dokumentację w zakresie:
a) projektu robót geologicznych na wykonanie nowej studni ujęcia oraz pogłębienie studni istniejącej wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej,
b) karty informacyjnej przedsięwzięcia wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
c) sporządzenia projektu budowlano-wykonawczego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (jeżeli zajdzie taka potrzeba ),
d) innych opracowań wymaganych dla uzyskania pozwolenia na budowę (jeżeli zajdzie taka potrzeba ),
e) projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlano-montażowych, (jeżeli zajdzie taka potrzeba ),
f) inwentaryzacji zieleni w pasie prowadzonych robót (jeżeli zajdzie taka potrzeba ),
g) dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych sieci i obiektów,
h) dodatku do dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia, wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej,
i) operatu wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego oraz pobór wód podziemnych (uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego).
6. W zakresie wykonawstwa przewiduje się:
a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) zorganizowanie i wykonanie dostaw materiałów, prac budowlano-montażowych,
c) wykonanie studni (wiercenie studni - przewidywana głębokość 50 m, zabudowa kolumny filtrowej 250 mm, wykonanie obsypki, czyszczenie studni, próbne pompowanie studni dla określenia zasobów eksploatacyjnych, uzbrojenie studni w pompę głębinową wraz z kablem, orurowaniem wraz z głowicą i armaturą studni, podłączenie studni do istniejącej instalacji zbiornika magazynowego wody, wykonanie pokrywy studni), wymiana rozdzielni sterującej waz z okablowaniem dostosowanej do sterowania dwoma pompami głębinowymi, wymiana orurowania w budynku ujęcia wody z rur plastikowych na rury ze stali nierdzewnej oraz odłączenie budynków mieszkalnych w ilości 5szt. od starej sieci wodociągowej, wykonanie nowej sieci i przyłączenie powtórne tych budynków do nowo wykonanej sieci.
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorowej w trakcie trwania inwestycji i w wymaganym czasie po jej zakończeniu,
e) wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną w wymaganym prawem i przez Zamawiającego zakresie,
7. Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego, przeprowadzi rozruch urządzeń, próby eksploatacyjne i eksploatację próbną. Wykona także inne zobowiązania konieczne do przejęcia robót od Wykonawcy i przekazania obiektu do eksploatacji, w tym wyposaży obiekt w urządzenia i narzędzia eksploatacyjne oraz bezpieczeństwa i higieny pracy wg standardu wynikającego z zastosowanej technologii i rozwiązań materiałowych. Wykonawca zapewni także kompletne oznakowanie obiektów, urządzeń, stref i innych elementów instalacji wymagających oznakowania.
8. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania na swój koszt aktualnych map do celów projektowych wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego świadczenia na rzecz Zamawiającego usług związanych z nadzorem autorskim, przy wykonywaniu robót w oparciu o jego dokumentację.
11. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca odbył wizję lokalną terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót geologicznych, budowlano-montażowych jak i przygotowania dokumentacji do uzyskania pozwolenia na realizację robót i późniejszą eksploatację przedsięwzięcia.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy zał. nr 9 SWZ oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym zał. nr 10 SWZ.
13. Wykonawca, a co za tym idzie projektant, jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robót budowlanych. Wykonawca przekazie Zamawiającemu dokumentację budowy oraz dokumentację powykonawczą.
14. Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia, przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, dobrej jakości i wolne od wad fabrycznych oraz muszą posiadać wymagane przepisami dokumenty dopuszczające je do stosowania w budownictwie.
15. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację wymaganą przepisami prawa w języku polskim:
a) dokumentację projektową – 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej
b) dokumentacje powykonawcza – 2 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej
16. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej: 5 lat gwarancji na cały przedmiot zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 18.05.2023r. do godz. 10:00 wpłynęły 3 oferty złożone przez:
1. Paweł Wlaźlak EL-BUD, ul. Orląt Lwowskich 52, 97-500 Radomsko
Cena: 335 000,00 zł
2. Zakład Usług Studziennych Bernard Marian Wójcik Sp. z o.o., ul. Spacerowa 5, 25-026 Kielce, Cena: 1 158 480,70 zł
3. Zakład Studniarski Leopold Śmiałkowski ul. Hortensji 28, 91-480 Łódź
Cena: 688 800,00 zł

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022r. poz. 1710ze zm.), przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania Zamawiający zamieścił informację, iż na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 350 000,00 zł (brutto).

Oferta Nr 1 złożona przez Wykonawcę Paweł Wlaźlak EL-BUD ul. Orląt Lwowskich 52, 97-500, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) i art. 226 ust. 1 pkt. 7) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 ze zm.)

Oferta Nr 3 złożona przez ZAKŁAD STUDNIARSKI LEOPOLD ŚMIAŁKOWSKI ul. Hortensji 28, 91-480 Łódź, została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt.5) ustawy Pzp.

Oferta Nr 2 złożona przez Zakład Usług Studziennych Bernard Marian Wójcik Sp. z o.o., ul. Spacerowa 5, 25-026 Kielce, przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizacje przedmiotowego zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z powyższym Zamawiający Gmina Gidle na podstawie art. 255 pkt. 3 w związku z art. 266 ustawy unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1158480,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1158480,70 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.