eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni obs³uguj±cych obiekty administrowane przez Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w 2022 r.



Og³oszenie z dnia 2021-12-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni obs³uguj±cych obiekty administrowane przez Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Mieczys³awa Kar³owicza 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 4781355

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzysztof.bartosik@lcit.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni obs³uguj±cych obiekty administrowane przez Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b9f54114-57f3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00305733

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00025314/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.42 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni obs³ugujacych obiekty administracyjne przez Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://lcit.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest na Platformie dostêpnej pod adresem: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) W celu zapoznania siê z dokumentacj± postêpowania Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zak³adkê „Lista og³oszeñ o postêpowaniach”, nastêpnie zak³adkê „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postêpowanie i klika w wybrany link, przechodz±c do obszaru postêpowania (po up³ywie terminu sk³adania ofert dokumentacja jest dostêpna w zak³adce „Archiwalne”).
2) Zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy:
- bez logowania – poprzez funkcjonalno¶æ „Zadaj pytanie”,
- poprzez funkcjonalno¶æ „Przyst±p do postêpowania” i po zalogowaniu siê na konto u¿ytkownika w zak³adce „Korespondencja”.
3) Przyst±pienie do postêpowania:
a) przyst±pienie wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii; https://lcit.ezamawiajacy.pl/
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”,
c) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracje w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu,
d) po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu,
e) w przypadku problemów technicznych dotycz±cych pracy Platformy mo¿na siê kontaktowaæ z serwisem dostêpnym codziennie od poniedzia³ku do pi±tku
(z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00,
- pod numerem telefonu: (22) 257-22-23, - pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl
2. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej
ni¿ 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamiêæ min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0);
- w³±czona obs³uga JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
3. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach, w szczególno¶ci: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
4. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik oferty wraz z za³±cznikami przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
6. O terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
7. Osobami uprawnionymi do kontaktów s±:
1) Krzysztof Bartosik – nr telefonu 81 4781355, krzysztof.bartosik@lcit.lubelskie.pl;
2) Andrzej Danaj – nr telefonu 81 4416533, andrzej.danaj@lcit.lubelskie.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii ul. Mieczys³awa Kar³owicza 4, 20-027 Lublin, (adres korespondencyjny 20-029 Lublin, ul. A. Grottgera 4) e-mail: kontakt@lcit.lubelskie.pl;
2. Administrator danych osobowych wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych. Z Inspektorem mo¿na siê
kontaktowaæ pod adresem e-mail: odo@lcit.lubelskie.pl;
3. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
1) art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), tj.
przetwarzanie niezbêdne jest do wype³nienia obowi±zku prawego ci±¿±cego
na administratorze w zakresie: a) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie w tym w szczególno¶ci rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy,
b) wskazanym w art. 5 ust. 1 w zw. z art. 6 ust. 1 i 2b ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
2) art. 10 RODO w zakresie informacji dotycz±cych podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonego w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2-3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane wy³±czenie w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i archiwalnym, i nie bêd± udostêpniane odbiorcom danych za wyj±tkiem podmiotów, które s± upowa¿nione na podstawie przepisów prawa (w szczególno¶ci Krajowa Izba
Odwo³awcza, Urz±d Zamówieñ Publicznych).
5. Odbiorcami danych bêd± podmioty na podstawie przepisów prawa (w szczególno¶ci Krajowa Izba Odwo³awcza, Urz±d Zamówieñ Publicznych) oraz inne podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa, tj. podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi wsparcia i serwisu (podmiot przetwarzaj±cy).
6. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
7. Podmiotom, których dane s± przetwarzane przys³uguj± nastêpuj±ce prawa:
1) dostêpu do swoich danych osobowych, ¿±dania ich sprostowania, usuniêcia danych po okresie retencji danych, ograniczenia przetwarzania,
2) wniesienia skargi do Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych, w zakresie okre¶lonym ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz w aktach wykonawczych, jest obligatoryjne. Niepodanie danych osobowych skutkuje odrzuceniem oferty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 19 ust. 2: Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±,
z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
2. Zgodnie z art. 19 ust. 3: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: LCIT-AO-II.251.44.2021.KBA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni obs³uguj±cych obiekty administrowane przez Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w 2022 r.”.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
a) szacunkowa ilo¶æ oleju opa³owego objêtego podstawowym zamówieniem wynosi 50 m3, a zamówienia w ramach prawa opcji wynosi 50 m3. Wskazane ilo¶ci oleju opa³owego s± wielko¶ciami orientacyjnymi, szacowanymi na podstawie zu¿ycia w latach poprzednich oraz przewidywanego zapotrzebowania Zamawiaj±cego,
b) w ramach podstawowej ilo¶ci zostanie zakupiony olej do nieruchomo¶ci:
- osiedle mieszkaniowe Kuraszew - Suchowola, gm. Wohyñ, powiat Radzyñ Podlaski - w ilo¶ci ok. 50 m3.
c) w ramach opcji przewidywany jest zakup oleju w ilo¶ci ok. 50 m3 do:
- kot³owni w Lubartowie, ul. Le¶na 1,
- kot³owni w Parczewie, ul. Lubartowska 4
- kot³owni na osiedlu mieszkaniowym Kuraszew (Suchowola), gmina Wohyñ, powiat Radzyñ Podlaski,
- innych nieruchomo¶ci, które zostan± zlecone do zarz±dzania Zamawiaj±cemu w trakcie 2022 r.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, a tak¿e warunki realizacji dostawy
i obowi±zki Wykonawcy opisane s± w Za³±czniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji zgodnie
z art. 441 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych polegaj±cej na zwiêkszeniu zakresu ¶wiadczonych dostaw i odpowiednio wynagrodzenia Wykonawcy, jednak¿e nie wiêcej ni¿ o 50 % ³±cznej kwoty wynagrodzenia brutto. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiêkszenia potrzeb jednostek na rzecz których prowadzone jest postêpowanie z uwagi na czynniki atmosferyczne. Zamawiaj±cy sk³ada pisemne o¶wiadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w trakcie trwania umowy w 2022 r.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Okre¶lenie warunków: Wymagane jest posiadanie wa¿nej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami objêtymi zamówieniem, o której mowa w art. 32 ust.1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2021 poz. 716 z pó¼n. zm.). O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e:
a) wykonywa³ nale¿ycie, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych nale¿ycie, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -
w tym okresie, co najmniej trzy dostawy polegaj±ce na dostawie oleju opa³owego lekkiego o ³±cznej ilo¶ci min. 20 000 dm3 ka¿de.
b) przez ca³y okres realizacji dostaw bêdzie dysponowa³ do jej wykonania przynajmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do przewo¿enia materia³ów niebezpiecznych w cysternach.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art.125 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Aktualna koncesja (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami objêtymi zamówieniem, o której mowa w art. 32 ust.1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2021 poz. 716 z pó¼n. zm.). Okres wa¿no¶ci koncesji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres realizacji przedmiotowego zamówienia.
2. Wykaz dostaw (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca
z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Za³±cznik nr 6 do SWZ;
3. Wykaz osób (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych
za ¶wiadczenie us³ugi (dostawy oleju opa³owego lekkiego), wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 4 000,00 z³otych (s³ownie: cztery tysi±ce i 00/100 z³otych);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Województwa Lubelskiego - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w Banku PKO BP S.A. nr rachunku: 34 1020 3147 0000 8602 0090 2411 z dopiskiem „Wadium – Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni obs³uguj±cych obiekty administrowane przez Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w 2022 r. – znak sprawy: LCIT-AO-II.251.44.2021.KBA”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Województwo Lubelskie – Lubelskie Centrum Technologii i Innowacji;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
(art. 58 Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a
sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
8) musi zostaæ z³o¿ony w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
2) porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa
sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy Pzp w zakresie niepodleganiu wykluczeniu, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. 4) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 5) Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców. 6) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj±
poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Ze wzglêdu na wyst±pienie okoliczno¶ci le¿±cych wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ci niezale¿nych zarówno od Zamawiaj±cego jak i Wykonawcy mo¿liwe bêdzie zmniejszenie zakresu (maksymalnie o 50 % ilo¶ci zamówienia podstawowego, okre¶lonego w § 2 umowy) i zmiana terminu realizacji dostaw.
3. Ilo¶æ dostaw mo¿e zostaæ zmniejszona ze wzglêdu na sprzeda¿ nieruchomo¶ci, przekazanie innemu u¿ytkownikowi lub zagospodarowanie w inny sposób przez w³a¶ciciela.
4. Zakres przedmiotu umowy, o jakim mowa jest w § 2 Umowy mo¿e ulec zmianie, w szczególno¶ci na skutek wprowadzenia w ¿ycie regulacji prawnych po dniu podpisania umowy skutkuj±cych potrzeb± zmiany umowy.
5. W przypadku zmiany w³a¶ciciela okre¶lonej nieruchomo¶ci, Zamawiaj±cy mo¿e przekazaæ cesj± na przyjmuj±cego nieruchomo¶æ czê¶æ przedmiotu umowy jej dotycz±c±.
6. Zmiana ceny oleju opa³owego nie wymaga dokonania zmian w formie aneksu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-16 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.