Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00267513/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę pelletu drzewnego do kotłowni Białowieskiego Parku Narodowego w Białowieży w 2022 i 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIAŁOWIESKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200664828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Pałacowy 11
1.5.2.) Miejscowość: Białowieża
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856829700
1.5.8.) Numer faksu: 856829716
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpn@bpn.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpn.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bialowieskipn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę pelletu drzewnego do kotłowni Białowieskiego Parku Narodowego w Białowieży w 2022 i 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fa13112-420e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011551/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Białowieskiego Parku Narodowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267513/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa pelletu produkowanego z trocin drzewnych bez kory drzewnej spełniającego normy: PN-EN 14961-2 : 2011 klasy A1 w ilości 700 ton (zapotrzebowanie na 24 miesiące) do kotłowni Białowieskiego Parku Narodowego ,Park Pałacowy 5 , środkami transportu Wykonawcy na jego ryzyko i koszt. Jednorazowe dostawy nie mniejsze jak 20-25 ton. Wyładunek do zbiorników kotłowni dźwigiem HDS Wykonawcy. Dostawa w pojemnikach „big-bag” lub podobnych o ładowności do 1 tony. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – deklarowane parametry pelletu do SWZ, stanowiący integralną część SWZ, a następnie integralną część umowy.
2. Podana ilość paliwa stanowi wielkość szacunkową ustaloną na podstawie faktycznej ilości pelletu zużytego przez Zamawiającego, w okresie odpowiadającym okresowi trwania umowy w roku poprzedzającym udzielenie zamówienia.
4. Przedmiot Zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SWZ. Wymogi zawarte w załączniku nr 1 (każdą pozycję) należy potwierdzić odpowiednim dokumentem tj. certyfikatem wydanym przez akredytowane laboratorium analityczne z obowiązkowym tłumaczeniem treści na język polski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 654497,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 654497,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-KRES EDWOOD Daniel Tomaszuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372010871
7.3.3) Ulica: ul. Łomaska 86
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 654497,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI BIAŁOWIEŻA
więcej: przetargi BIAŁOWIEŻA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespołu Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu prądotwórczego, kosiarki, odśnieżarki dla ZZOZ w Wadowicach
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych, płynów eksploatacyjnych, akcesoriów samochodowych oraz usług mycia i odkurzania pojazdów i innych usług
- Sukcesywny zakup paliw płynnych - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli.
- Dostawa paliw, usługa mycia samochodów oraz zakup innych produktów związanych z eksploatacją samochodów służbowych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych
- Dostawa ON dla karetek Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
- Dostawa paliw płynnych
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.