eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont kwater i lokali mieszkalnych w podziale na 21 części



Ogłoszenie z dnia 2021-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kwater i lokali mieszkalnych w podziale na 21 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.ol@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie mieniem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kwater i lokali mieszkalnych w podziale na 21 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a385675-1c71-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.39 Remonty, naprawy w lokalach w budynkach (elementy wyposażenia i urządzeń), remonty lokali/kwater przed ponownym zasiedleniem - zasób OR Olsztyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191426/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-OO.2610.336.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 257961,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Białystoku ul. Broniewskiego 8/20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ:
1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ;
2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ;
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 13544,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Braniewie ul. Dembińskiego 10/1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 2952,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Braniewie ul. Gdańska 50/13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ:
1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ;
2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ;
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 24787,55 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Braniewie ul. Kościuszki 20/6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 6718,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Braniewie ul. Kościuszki 24/4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 27882,32 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Braniewie ul. Sowińskiego 3/8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ:
1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Braniewie ul. Sowińskiego 9A/5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 55046,75 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Ciechanowie ul. Osiedle Ułanów 1/22. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 15903,12 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Elblągu ul. Grottgera 82/5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 3662,50 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Elblągu ul. Lotnicza 13A/1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 3482,56 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Elblągu ul. Mickiewicza 29/ 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 2074,81 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Ełku ul. Kościuszki 2/8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 4492,83 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Ełku ul. Kościuszki 2/19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 2439,75 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Gołdapi ul. Żeromskiego 12A/28. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 4787,01 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Komorowie ul. Bociańskiego 2/6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 9159,74 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Orzyszu ul. Osiedle Robotnicze 14/1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 6748,23 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Orzyszu ul. Osiedle Robotnicze 14/13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 4846,31 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Orzyszu ul. Osiedle Robotnicze 4/10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 2278,54 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Orzyszu ul. Ratuszowa 6/24. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 13387,93 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Przasnyszu ul. Skłodowskiej 4/13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 12569,14 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu w Suwałkach ul. Klonowa 49/62. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: 1. opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ; 2. przedmiary robót - załącznik nr 7 do SWZ; 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 26197,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23654,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23654,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23654,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKAR KAROL MILLER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280590562

7.3.3) Ulica: UL. DĄBROWSZCZAKÓW 19/1

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-540

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23654,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.