eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › "Odwodnienie i docieplenie fundamentów Ośrodka Zdrowia w Łeknie"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Odwodnienie i docieplenie fundamentów Ośrodka Zdrowia w Łeknie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W WĄGROWCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570174030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Janowiecka 98A

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672621462

1.5.8.) Numer faksu: 672169579

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzgkimwagrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odwodnienie i docieplenie fundamentów Ośrodka Zdrowia w Łeknie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4748d61c-f0a1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037306/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Odwodnienie i docieplenie fundamentów Ośrodka Zdrowia w Łeknie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213464

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZGKiM.3310-4/23.ZM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewidywany zakres robót budowlanych, podlegających wycenie w składanej ofercie obejmuje:

I. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej wraz
z warstwami podłożowymi chodnika, dojść i opaski, rozbiórka elementów betonowych murków oraz schodów do piwnicy.

II. Roboty remontowo – budowlane – zewnętrzne: w celu usunięcia nadmiernego zawilgocenia murów piwnic należy usunąć przyczyny zawilgoceń i wykonać zabezpieczenie murów przed wilgocią pojawiającą się w gruncie. W tym celu należy wykonać następujące roboty remontowo-budowlane: odkopywać – fragmentami-ściany parteru poniżej poziomu terenu. Ściany zewnętrznych piwnic odkopać z odpowiednim rozkopem i zabezpieczeniem skarp do poziomu poniżej posadzki – szacowana średnia głębokość około 150 -180cm (na ścianie od strony południowej głębokość 80-90cm częściowo nowe fundamenty). Dokładnie ręcznie oczyścić powierzchnie murów z ziemi oraz luźnych części muru, następnie należy uzupełnić ubytki spoin w ścianach fundamentowych piwnic. W celu zabezpieczenia przed podciąganiem wilgoci w samym murze od dołu należy wykonać przeponę poziomą murów zewnętrznych metodą iniekcji penetracyjnej (krystalicznej). Iniekcję wykonać od strony zewnętrznej i wewnętrznej pomieszczeń. Wykonać należy wyrównanie podłoża pod izolację modyfikowaną polimerami cementową zaprawą naprawczą. Wykonać izolację pionową przeciwwilgociową zewnętrzną. Proponuje się wykonanie pionowej izolacji stosując metodę opracowaną przy zastosowaniu materiałów izolacji powłokowej systemowej opracowanej przez sprawdzone i dostępne na rynku firmy zachowując reżim technologiczny podany w instrukcjach technologicznych. Izolację pionową ścian wykonać z materiałów na rozpuszczalnikach wodnych – szacowana wysokość izolacji około 150-180 cm, (na ścianie od strony południowej głębokość 80-90 cm). Izolację powłokową z emulsji asfaltowych na zimno, układać minimalnie w dwóch warstwach o grubościach zgodnych z wytycznym producenta. Po wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej ułożyć izolację cieplną ze styropianu ekstrudowanego XPS gr. min. 10 cm. Następnie ułożyć folię kubełkową PCV jako warstwę zabezpieczającą izolację. Wykonać nowe rury osadnikowe, odprowadzające wodę z rur spustowych z dachu. Dostosować usytuowanie osadników do przewidywanej nowej instalacji kanalizacji deszczowej. Wykonać drenaż opaskowy i podłączyć go do istniejącej studni osadnikowej. Wykonać zasypanie wykopów pospółką z zagęszczeniem wykopów warstwami około 30 cm.

III. Roboty remontowo – budowlane – wewnętrzne: w celu usunięcia zawilgocenia w ścianach parteru zaprojektowano: skucie zawilgoconych tynków na wysokości 80 cm od poziomu zawilgocenia (około 1,5 m wysokości od poziomu posadzki), skucie okładzin ściennych
z płytek glazurowanych w pomieszczeniach sanitarnych i wykonanie nowej izolacji systemowej (folia w płynie) ścian w pomieszczeniach sanitarnych, skucia posadzek z płytek gres i wylewki betonowej w pomieszczeniach sanitarnych, usuniecie starej izolacji przeciwwilgociowej posadzek w pomieszczeniach sanitarnych i wykonanie nowych poziomych izolacji przeciwwilgociowych i wylewek betonowych w pomieszczeniach sanitarnych. W ścianach wewnętrznych nośnych i działowych w których występuje duża wilgotność należy wykonać nowa poziomą izolację przeciwwilgociową metodą iniekcji grawitacyjnej. Przewiduje się wykonanie nowych tynków renowacyjnych, wykonanie nowej izolacji systemowej (folia
w płynie) na wylewce betonowej w pomieszczeniach sanitarnych, wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych glazurowanych w pomieszczeniach sanitarnych, wykonanie okładzin posadzek w pomieszczeniach sanitarnych z płytek gres antypoślizgowych, malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów w pomieszczeniach.

IV. Roboty odtworzeniowe zewnętrzne: należy wykonać odtworzenie stopni betonowych
z betonu B15 przy zejściu do piwnicy, ponownie ułożyć uprzednio rozebrany chodnik
i nawierzchnię – podbudowa z pospółki 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm, odtworzyć nawierzchnię od strony zachodniej (boisko) – wykonać podbudowę grubości 15 cm z kruszywa łamanego, wykonać opaskę wokół budynku (strona północna i wschodnia) –szerokości 60 cm + obrzeże 6 x 20 cm na ławie betonowej, podbudowa z pospółki 15 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm.

UWAGA!!
Niniejszy zakres może ulec zmianie co do ilości i wynikać będzie z rzeczywistych obmiarów wykonanych robót. Ponadto w kosztach należy uwzględnić wszystkie koszty związane
z wykonaniem danej roboty budowlanej (np. roboty przygotowawcze, porządkowe),
a w szczególności: koszty związane z oznakowaniem terenu prowadzonych robót, wszelkimi pracami pomocniczymi na placu budowy i na stanowiskach roboczych. Należy przewidzieć inne koszty konieczne do poniesienia celem prawidłowej i terminowej realizacji umowy, w tym między innymi: koszty składowania i zagospodarowania materiałów pochodzących z prowadzonych robót, koszty doprowadzenia terenu do stanu poprzedniego, koszty przeprowadzenia wszelkich pomiarów i badań, koszty organizacji, zagospodarowania i likwidacji zaplecza budowy, koszty wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, koszty energii elektrycznej i wody, uregulowanie opłat
i kosztów dozoru budowy, koszty odbioru elementów przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które są załącznikami do niniejszej SWZ (załączniki nr 10, 11).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178274,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247335,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178274,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-POL Mateusz Podraza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661961071

7.3.4) Miejscowość: Przysieka

7.3.5) Kod pocztowy: 62-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178274,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.