Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg na terenie Gminy Jodłownik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jodłownik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Jodłownik
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-620
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 3347050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@jodlownik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jodlownik.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg na terenie Gminy Jodłownik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b53ba76-4b7d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002651/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Remont dróg na terenie Gminy Jodłownik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282757/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z pismami z dnia 15 i 16 listopada 2021 r . które wpłynęły do tutejszego Urzędu Gminy Jodłownik oraz stwierdzonym złym stanem technicznym przedmiotowych dróg, a co za tym idzie mając na uwadze przede wszystkim ochronę bezpieczeństwa, zdrowia i życia użytkowników dróg podjęto decyzję o pilnym wykonaniu remontu w/w ciągów komunikacyjnych w miejscowości Szczyrzyc i Mstów. Odcinki wymienionych dróg zostały uszkodzone w wyniku intensywnych opadów deszczu , które miały miejsce 2021 r. i znalazły się w protokole komisji wojewódzkiej do spraw weryfikacji strat zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej. Gmina Jodłownik jako zarządca dróg dokonała wstępnego remontu , który miał zagwarantować jej funkcjonalność przez co najmniej 12 miesięcy. Ponadto biorąc pod uwagę konieczność wykonania zadań najpóźniej w terminie do końca bieżącego roku, jak również technologie i zakres robót nie jest możliwe zachowanie terminów określonych dla trybu podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.30.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1130717,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Remont drogi gminnej Szczyrzyc, Abramowice-Cmentarz nr drogi 341533K, nr dz. ew. 104 w miejscowości Szczyrzyc w km 0+200-1+300, którego zakres obejmuje :- likwidację przełomów,
- roboty nawierzchniowe,
- roboty utwardzenia poboczy,
- umocnienie rowów.
W czasie prowadzonych robót utrzymany zostanie ruch pojazdów i pieszych. Roboty związane z realizacja przedmiotu zamówienia wykonywane będą co najwyżej przy częściowym zamknięciu tylko jednego pasa ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 701795,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Remont drogi gminnej Mstów, Szkoła-Skotnica nr drogi 341506K, nr dz. ew. 285,289/2, 266/4 w miejscowości Mstów w km 0+000-0+900, którego zakres obejmuje :- likwidacja przełomów,
- roboty nawierzchniowe,
- roboty utwardzenia poboczy.
W czasie prowadzonych robót utrzymany zostanie ruch pojazdów i pieszych. Roboty związane z realizacja przedmiotu zamówienia wykonywane będą co najwyżej przy częściowym zamknięciu tylko jednego pasa ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 428922,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 989263,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 989263,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 989263,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe JANDA Janina Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370008167
7.3.4) Miejscowość: Łostówka 271
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 989263,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 585260,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585260,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 585260,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe JANDA Janina Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7370008167
7.3.4) Miejscowość: Łostówka 271
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 585260,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Brzozowej, ul. Kwiatowej, ul. Zielonej w Bartoszycach
- Modernizacja kompleksu sportowego wybudowanego w ramach programu "Moje boisko Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5, os. Mielżyńskiego 3a w Swarzędzu.
- Konserwacja drogowych obiektów inżynierskich oraz czyszczenie i naprawa kanalizacji deszczowej przy drogach woj. admin. przez ZDW w Zielonej Górze: teren OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Rozbudowa i budowa dróg gminnych Nr 300161W relacji Rzewin - Galominek - Pawłowo oraz drogi Nr 300156W relacji Pawłowo - Galomin.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4708 E Galewice-Głaz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.