eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla KWP w Katowicach oraz jednostek podległych."



Ogłoszenie z dnia 2022-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla KWP w Katowicach oraz jednostek podległych.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slaska-policja.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla KWP w Katowicach oraz jednostek podległych.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70b1b629-f2e5-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066155/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.22 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla KWP w Katowicach oraz jednostek podległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221845/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-215/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla KWP w Katowicach oraz jednostek podległych.” Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy m.in. tuszy, tonerów, bębnów, taśm do urządzeń drukujących. Szczegółowy wykaz asortymentu został opisany w załączniku nr 3 – formularz cenowy.
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w dokumentach zamówienia:
a. załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
b. załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
c. załączniku nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia (formularz cenowy);
d. załączniku nr 4 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
e. załączniku nr 5 do SWZ – wykaz dostaw;
f. załączniku nr 6 do SWZ – wykaz jednostek (lokalizacji);
g. załączniku nr 7 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
h. załączniku nr 8 do SWZ – zobowiązanie innego podmiotu;
i. załączniku nr 9 do SWZ – instrukcja wypełniania formularza cenowego
j. załączniku nr 10 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
k. załączniku nr 11 do SWZ – oświadczenie dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
l. załączniku nr 12 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy /Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczące wykluczenia podmiotów z Federacji Rosyjskiej;
m. załączniku nr 13 do SWZ - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące wykluczenia podmiotów z Federacji Rosyjskiej;
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości, gatunku I-go oraz spełniający normy ISO 19752 (dla tonerów czarnych) lub równoważny, normy ISO 19798 (dla tonerów kolorowych) lub równoważny ISO 24711 (dla wydajności kartridżów czarnych) lub równoważny, normy ISO 24712 (dla wydajności kartridżów kolorowych) lub równoważny oraz certyfikat bezpieczeństwa CE – oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy taki znak jest wymagany. Równoważność normy zobligowany jest wykazać Wykonawca.
6. Zamawiający wymaga udzielenia na całość asortymentu w danym zadaniu gwarancji na okres realizacji umowy oraz 12 miesięcy na tonery, tusze i taśmy oraz 24 miesięcy na bębny i pasy transferu po jej zakończeniu, liczony od dnia ostatniej dostawy, zgodnie ze złożoną ofertą. W przypadku wypowiedzenia umowy termin gwarancji będzie liczony od dnia wypowiedzenia umowy.
7. Wykonawca może zaoferować oryginał lub zamiennik spełniający wymagania wskazane w pkt 5 niniejszego rozdziału. Wykonawca zobligowany jest zgodnie z instrukcją sposobu wypełnienia formularza cenowego (załącznik nr 9 do SWZ) do wskazania zaoferowanego asortymentu tj. podania między innymi czy zaoferował zamiennik czy oryginał.
8. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację danego zadania podaną na otwarciu ofert. Wartości wskazane w formularzach cenowych – załącznik nr 3 należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanej dostawy według cen jednostkowych podanych w załączniku nr 3 do SWZ - formularzu cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia. Cena oferty brutto obliczona wg Sekcji XVII SWZ, wpisana do załącznika nr 1 do SWZ - formularza ofertowego posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przekroczy wartość podaną na otwarciu ofert, Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy zwiększy środki przeznaczone na realizację, czy unieważni postępowanie.
9. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
10. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 4 do SWZ).
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
12. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
13. Zamawiający wymaga aby Wykonawca uwzględnił sposób realizacji przedmiotu zamówienia tak aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do niego osobom niepełnosprawnym, w myśl art. 100 ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 19.07.2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 411990,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552036,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 411990,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251020624

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411990,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.