Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00229439/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa infrastruktury kulturowo-sportowej w Gminie Czarnia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668226
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 41
1.5.2.) Miejscowość: Czarnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-431
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297727017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czarnia.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: czarnia.samorzady.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-343437fc-f95f-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa infrastruktury kulturowo-sportowej w Gminie Czarnia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-343437fc-f95f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062938/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskeigo dla zadania "Budowa infrastruktury kulturowo-sportowej w gminie Czarnia"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229439
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FUK.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149499,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. ”Budowa infrastruktury kulturowo-sportowej w Gminie Czarnia”.
Ww inwestycja obejmuje roboty budowlane oraz wyposażenie w ramach realizacji zadania pn. „Budowa Infrastruktury kulturowo- sportowej w Gminie Czarnia”.
Dokumentacja projektowa obiektu znajduje się na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35f61616-c252-11ed-b311-9aae6ad31be8
2. Szczegółowy zakres obowiązków:
Zakres usługi obejmuje pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności: budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i teletechnicznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Zakres obowiązków inspektora w danej branży wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – prawo budowlane (Dz. U. 2022 r. poz. 88 z późn. zm.) w szczególności obejmuje:
a) Sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego w tym kontrola jakości, ilości i terminowości (zgodności z harmonogramem) wykonywanych robót budowlanych;
b) reprezentowanie Zamawiającego w miejscu wykonywania robót przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z zawartą umową oraz z projektem wykonawczym, normami i zasadami wiedzy technicznej;
c) przygotowanie protokołu przekazania placu budowy, protokołów odbiorów robót częściowych oraz końcowych,
d) uczestniczenie w przekazaniu placu budowy, odbiorach dla celów płatności, odbiorze końcowym, przeglądach gwarancyjnych, radach budowy i innych spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotowego zadania,
e) kontrolę zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej.
f) opiniowanie w zakresie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w projekcie;
g) Sprawdzanie jakości Wykonywanych robót i zastosowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
h) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, w terminie 3 dni roboczych, od daty zgłoszenia przez Wykonawcę potrzeby w tym zakresie. Potwierdzenie odbioru wpisem do dziennika budowy.
i) Uczestnictwo wspólnie z Zamawiającym w inspekcjach technicznych.
j) Potwierdzanie faktycznie Wykonanych robót oraz usunięcia wad jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych;
k) Rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia oraz udział w sporządzeniu inwentaryzacji wykonanych robót, a także jej sprawdzenie.
l) Sprawdzenie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych do odbiorów częściowych i odbioru końcowego, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej.
m) Podejmowanie w toku realizacji Zadania, wspólnie z Zamawiającym, decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych;
n) Informowanie Zamawiającego na piśmie o niezbędności wykonania robót dodatkowych koniecznych jeśli takie wynikną w trakcie realizacji budowy i zamiennych nie uwzględnionych w umowie o roboty budowlane, zawartej pomiędzy Zamawiającym a innym Wykonawcą, bądź o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne i zgodne z treścią Umowy jaką Zamawiający zawarł z innym Wykonawcą i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy;
o) Dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy;
p) Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji oraz o okolicznościach mogących mieć wpływ na przesunięcie umownego terminu zakończenia robót;
q) Dokonanie analizy i zatwierdzanie harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawionego przez wykonawcę robót budowlanych;
r) bieżąca kontrola zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym;
s) Uczestnictwo w naradach organizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego, minimum raz w miesiącu lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba- przy udziale Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych oraz niezbędnych osób trzecich, sporządzanie z nich protokołów, które Zamawiający zatwierdza lub wprowadza poprawki w porozumieniu z Wykonawcą. Zatwierdzone protokoły są wiążące dla stron.
t) Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności kontrola i egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych wykonania i rozliczenia inwestycji w wyznaczonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym terminie.
u) Uczestnictwo w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych poprzez sporządzanie niezbędnych opinii, weryfikacji itp., w przypadku wyniknięcia kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych w trakcie realizacji umowy oraz okresie udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych gwarancji i rękojmi;
v) Zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości w przebiegu realizacji robót budowlanych;
w) Współpracę z innymi uczestnikami procesu realizacji robót budowlanych, uprawnionymi przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy robót;
x) Przedłożenie Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy, aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
y) Posiadanie i przedkładanie na żądanie Zamawiającego aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa przez cały okres realizacji umowy.
z) Wywiązywanie się z zadeklarowanych w kryterium oceny ofert pobytów dodatkowych na budowie w ciągu 1 miesiąca, zgodnie ze złożoną ofertą w ilości …. pobytów w ciągu jednego miesiąca. Każdy z pobytów dodatkowych na budowie zostanie potwierdzony protokolarnie. Niewywiązanie się z wyżej wymienionego obowiązku skutkować będzie nałożeniem kary zgodnie z §8 ust. 3 niniejszej umowy.
aa) Zapewnienie na swój koszt i ryzyko zastępcy, posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe w przypadku niemożliwości wykonywania swoich obowiązków;
bb) O ustanowieniu zastępcy oraz przyczynach uzasadniających jego ustanowienie, Inspektor Nadzoru inwestorskiego jest zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego i uzyskać jego zgodę.
2. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym uprawniony jest do:
1) wydawania osobie kierującej robotami budowlanymi poleceń: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
2) żądania od osoby kierującej robotami budowlanymi dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192987 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205410 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205410 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUB INSPEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510210955
7.3.3) Ulica: 1 Maja
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-118
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "INSPEC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "INSPEC" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205410 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kotłowni i instalacji c.o. w budynku oświatowym nr 97 w Wysowej-Zdroju wraz z usługą inspektora nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obwodnicy osiedla Rojce w Czeladzi - etap I"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu"- trzecie postępowanie
- Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap IV
- Przebudowa (modernizacja) istniejącej oczyszczalni ścieków z lokalizacją na działce nr 9/105 położonej w miejscowości Klępczewo, gmina Świdwin
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piaseczno - etap pierwszy"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.