eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sarzyna › Modernizacja infrastruktury sportowej dla klubu sportowego w Nowej Sarzynie w ramach programu "Sportowa Polska"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury sportowej dla klubu sportowego w Nowej Sarzynie w ramach programu "Sportowa Polska"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury sportowej dla klubu sportowego w Nowej Sarzynie w ramach programu "Sportowa Polska"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-825778d7-cc60-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057690/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja infrastruktury sportowej dla klubu sportowego w Nowej Sarzynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146486/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja infrastruktury sportowej (gminnej) dla klubu sportowego w Nowej Sarzynie w ramach programu "Sportowa Polska"- zadanie dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej - edycja 2021.

Zakres zadania obejmuje:
1) roboty przygotowawcze i pomiarowe
2) zakup oraz dostawa materiałów i wyposażenia,
3) wykonanie robót budowlanych
4) uporządkowanie terenu placu budowy,

Zakres robót obejmuje:
1) Boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej.
Budowa boiska do gry w piłkę nożną o nawierzchni z trawy syntetycznej, o wymiarach 62,00 x 31,00 m (wymiar pola gry – 56,00 x 26,00 m) z wykonaniem ogrodzenia [wys. 4m] z furtką oraz montażem piłko chwytów [wys. 6m] za bramkami (po 18 m z obu stron) i bramek aluminiowych (wym. 5x2 m). Trawa syntetyczna zasypywana piaskiem kwarcowym, o wysokim poziomie amortyzacji wstrząsów na podbudowie dynamicznej z kruszywa. Wykładzina typu trawa syntetyczna przeznaczona do wykonywania nawierzchni sportowych na otwartej przestrzeni obiektów sportowych. Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa.
2) Wyposażenie boiska
Dwie bramki piłkarskie do piłki nożnej młodzieżowe, wykonane z profilu aluminiowego owalnego 120 x 100 mm, kolor srebrny, wymiary 5,00 x 2,00 m. Bramki zamontowane w tulejach ocynkowanych. Słupki stalowe ze stalowych profili prostokątnych 40x80x3 mm o długości całkowitej 4,72 m. U góry słupki zabezpieczone deklami z tworzywa PCV. Słupki posadowione w stopach fundamentowych poniżej poziomu przemarzania 1,30 m. Fundamenty słupków wykonane z betonu B15, o wymiarach 0,30 x 0,30 x 1,20 m, zbrojone konstrukcyjnie prętami pionowymi 4 ø 10 w strzemionach stalowych ze stali A-0 ø 4,5 co 25cm.
3) Odwodnienie boiska
Drenaż rurowy jednorzędowy w obsypce w wykopie suchym – rury Peszla śr. 20 o łącznej długości 360,00 m układane na głębokości minimum 60 cm oraz kanały zbiorcze z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm o łącznej długości 120,00 m. System drenarski należy ułożyć w obsypce z kruszywa płukanego 8 – 16 mm w uprzednio przygotowanych rowkach pod drenaż wewnętrzny o wymiarach 30x30 cm. W systemie zaprojektowano dwie studnie pośrednie stanowiące bezpośrednie odprowadzenie wody. Rury zbierające Peszla śr. 20 cm należy układać ze spadkiem min. 0,5 % w kierunku rury zbierającej.
4) Ogrodzenie
Projektuje się ogrodzenie o wysokości 4 m z siatki stalowej powlekanej osadzonej na słupkach stalowych w rozstawie co 3,0 m . Ogrodzenie ze względu na bezpieczeństwo nie powinno posiadać ostrych i niebezpiecznych krawędzi. Projektuje się w ogrodzeniu:
- furtka – 100 x 200 cm.
- brama stalowa o wym. 300x200 cm
- furtka i skrzydło bramy wykonane jest ze stalowej ramy z zimno giętego profilu stalowego. Wypełnienie składa się z siatki powlekanej jak ogrodzenie. Brama wyposażona jest w zestaw zawiasowo-zamkowy.
5) Piłko chwyty
Projektowany o wysokości 6,0 m na podwalinie betonowej o rozstawie osiowym słupków 3,00 m. siatki polipropylenowej o oczkach 15 x 15 cm, bez węzłowej, na naciągach z linek stalowych mocowana za pomocą karabińczyków w celu możliwości demontażu na okres zimowy.
6) Wiata na rowery
Wymiary obiektu: 4,0 x 5,0 m, wysokość frontu : 230 cm - wysokość tyłu 210 cm. Dach jednospadowy w tył. Konstrukcja, słupy - profile stalowe malowane proszkowo o przekroju 10,0 cm x 10,0 cm – szt. 6., zabetonowane w gruncie na głębokość min. 70,0 cm. Pozostałe elementy konstrukcyjne obiektu również z zamkniętych profili stalowych. Obudowa i pokrycie obiektu z blachy trapezowej powlekanej ( kolorystyka do uzgodnienia z inwestorem. Obudowa ścian z trzech stron do wys. 1,5 m.
7) Roboty budowlano-remontowe
Budynek parterowy
Remont zaplecza szatniowo-sanitarnego oraz pokoju dla instruktora
- wymiana instalacji wod-kan
- wylewki i izolacje przeciwwilgociowe
- tynki,
- szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów
- wymiana okładzin ściennych i podłogowych
- wymiana drzwi wewnętrznych
- wymiana gniazd, wyłączników i opraw oświetleniowych,
- wymiana urządzeń sanitarnych i grzejników
- wykładziny z tworzyw sztucznych
- wieszaki i ławki dla zawodników
- wyposażenie: krzesła regały stolik
Budynek piętrowy
Remont dachu na budynku
- roboty rozbiórkowe
- konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej
- izolacja płyt styropapy gr 15 cm
- pokrycie dachu papą termozgrzewalną, dwuwarstwowe
- obróbki blacharskie
Remont pomieszczenia siłowni
- roboty rozbiórkowe
- wylewki i izolacje przeciwwilgociowe
- tynki,
- szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów
- posadzki z tworzyw sztucznych
Remont pomieszczenia salki gimnastycznej
- roboty rozbiórkowe
- szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów
- posadzki
- wykładziny z tworzyw sztucznych
- demontaż krat okiennych i montaż siatek zabezpieczających – wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne
Zaplecze socjalne (wc)
- roboty rozbiórkowe
- wymiana instalacji wod-kan
- zabudowy z płyt karton –gips
- wymiana urządzeń i armatury sanitarnej
- tynki i okładziny ścienne z płytek ceramicznych
- szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów
- wymiana opraw oświetleniowych
Zaplecze sportowe
- szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów
- posadzki
- wykładziny z tworzyw sztucznych
Korytarz z klatka schodową
- zabudowy z płyt karton –gips
- szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów
- posadzki
- wykładziny z tworzyw sztucznych

Szczegółowy zakres robót zgodnie z załączonym przedmiarem robót oraz opisem zawartym w dokumentacji projektowej.

2. Wykonawca przed podpisaniem umowy, w terminie do 7 dni od opublikowania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo finansowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ). Harmonogram musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Zamawiający dokona zatwierdzenia lub wniesie uwagi do harmonogramu w terminie 3 dni roboczych od dnia przedłożenia harmonogramu przez Wykonawcę. Wykonawca jest związany zastrzeżeniami i wskazaniami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zastrzeżeń, do przedłożenia dostosowanego harmonogramu rzeczowo finansowego do wskazań Zamawiającego. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę harmonogramu w wyżej określonym terminie Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umowy.

3. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) zabezpieczenie terenu budowy,
3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
4) wykonanie robót budowlanych,
5) uporządkowanie terenu budowy,
6) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

4. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
1) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
2) obsługa geodezyjna,
3) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
4) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych,
5) utylizacja odpadów,
6) zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających,
7) oznakowanie prowadzonych robót,
8) opracowanie kosztorysu powykonawczego,
9) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

5. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny spełniać i posiadać:
1) Polskie Normy;
2) polskie aprobaty techniczne;
3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 z późn. zm.).

6. Kosztorysy ofertowe muszą być w pełni zgodne z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materiał, opis, ilość) i mają zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).

8. Powody nie dokonania podziału zamówienia na części:
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na niewielki zakres prac objętych zamówieniem. Podział zamówienia na części został wprowadzony przez ustawodawcę w celu zwiększenia udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych oraz zwiększenia konkurencyjności. Zdaniem Zamawiającego zakres niniejszego zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności jego dalszego rozdrabniania. Dokonanie jego podziału jest zatem niecelowe. Ponadto podział taki mógłby przynieść odmienne od zamierzonych przez ustawodawcę skutki dla konkurencyjności postępowania i racjonalności dokonywanych wydatków, ponieważ, jeśli zamówienie zostałoby zbyt rozdrobnione, to mogłoby przestać być atrakcyjne także dla MŚP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262300-4 - Betonowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1423040,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2760694,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1423040,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo – Budowlany Józef Bajek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 830138411

7.3.3) Ulica: Nowosielec 288

7.3.4) Miejscowość: Nisko

7.3.5) Kod pocztowy: 37-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1423040,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.