eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojkowice › Adaptacja - przystosowanie pomieszczeń lokalu usługowego na lokale mieszkalne dla obywateli Ukrainy przy ul. Sucharskiego 17 17a w Wojkowicach w formule "zaprojektuj i wybuduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja - przystosowanie pomieszczeń lokalu usługowego na lokale mieszkalne dla obywateli Ukrainy przy ul. Sucharskiego 17 17a w Wojkowicach w formule "zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego

1.5.2.) Miejscowość: Wojkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wojkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wojkowice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d6af07f-fad5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja - przystosowanie pomieszczeń lokalu usługowego na lokale mieszkalne dla obywateli Ukrainy przy ul. Sucharskiego 17 17a w Wojkowicach w formule "zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d6af07f-fad5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048002/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Dostosowanie lokalu przy ul. Sucharskiego 17 17a w Wojkwoicach na potrzeby zakwaterowania obywateli Ukrainy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego; Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233280

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPM.271.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Głównym celem adaptacji jest dostosowania lokalu usługowego na lokale mieszkalne dla obywateli Ukrainy w budynku mieszkalnym na działce nr 1094/14 w Wojkowicach przy ulicy Sucharskiego 17 i 17a, z podaniem przeznaczenia ukończonych robót oraz stawianych im wymagań technicznych, ekonomicznych, architektonicznych, materiałowych i funkcjonalnych.
Realizacja przedmiotu zamówienia wymaga dostosowania istniejącego lokalu usługowego w budynku mieszkalno – usługowym i wykonania dwóch mieszkań na potrzeby obywateli Ukrainy z przystosowaniem istniejącej powierzchni do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, oraz dla osób niepełnosprawnych z różnymi niepełnosprawnościami.
Przedsięwzięcie obejmujące remont, niezbędną przebudowę i zmianę sposobu użytkowania istniejącego lokalu usługowego i jest zgodne z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem zgody na zmianę sposobu użytkowania istniejącego lokalu na dwa mieszkania, w celu realizacji robót budowlanych polegających na adaptowaniu lokalu dla potrzeb mieszkalnych przyszłych użytkowników. W szczególności zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie prace projektowe obejmujące roboty rozbiórkowe, konstrukcyjno-budowlane, remontowe, instalacyjne i wykończeniowe w lokalach mieszkalnych, wraz z uwzględnieniem dostępności tych lokali dla osób niepełnosprawnych. Projektant zobowiązany jest do uzyskania wymaganych przepisami opinii, uzgodnień i pozwoleń, w zakresie niezbędnym dla skutecznej realizacji zadania inwestycyjnego.

Wymagania szczegółowe dotyczące dokumentacji projektowej
Zgodnie z wytycznymi Zamawiającego dokumentacja projektowa powinna zawierać inwentaryzację i projekt budowlany pełnobranżowy w skali 1:50.
Dokumentacja projektowa powinna zawierać następujące opracowania i dokumenty:
Inwentaryzacja stanu istniejącego,
Mapa ewidencyjna i wypis z rejestru gruntów
Koncepcja funkcjonalno-użytkowa
Audyt energetyczny
Projekt budowlany
Projekt budowlany powinien zostać opracowany jako pełnobranżowy w zakresie branż: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i powinien zawierać:
Projekt zagospodarowania terenu składający się z części opisowej oraz części rysunkowej.
Projekt architektoniczno-budowlany zawierający zwięzły opis techniczny oraz część rysunkową. Opis techniczny powinien określać: przeznaczenie i program użytkowy obiektu budowlanego oraz, w zależności od rodzaju obiektu, jego charakterystyczne parametry techniczne, formę, funkcję, układ konstrukcyjny i rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe, w tym warunki posadowienia; podstawowe dane użytkowe, techniczne i technologiczne; dane techniczne charakteryzujące wpływ na środowisko; sposób zapewnienia warunków niezbędnych do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich; warunki ochrony przeciwpożarowej, sanitarno-higieniczne i bezpieczeństwa użytkowania.
Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)
Projekt Techniczny
Projekt techniczny powinien zostać opracowany jako pełnobranżowy w zakresie branż: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne.
Powinien zawierać rozwiązania konstrukcyjne, sanitarne i elektryczne zawarte w projekcie budowlanym poszerzone o rozwiązania techniczne i materiałowe dla projektowanej adaptacji – przystosowania pomieszczeń w lokalu usługowym na lokale mieszkalne.
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie.

Wymagane ilości egzemplarzy dokumentacji projektowej:
• Opracowania przedprojektowe i Projekt budowlany: 4 egz. w formie papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej (pdf + wersja edytowalna).
• Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Kosztorysy inwestorskie, Przedmiary robót: 2 egz. w formie papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej (pdf + wersja edytowalna).
• Jednorazowa aktualizacja kosztorysów inwestorskich (w razie konieczności).

Nadzór autorski
Wykonawca dokumentacji projektowej będzie zobowiązany do pełnienia odpłatnego nadzoru autorskiego nad realizacją, w szczególności w zakresie stwierdzania zgodności realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, wyjaśniania rozwiązań projektowych, uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, udziału w komisjach, odbiorach i naradach technicznych.
Przewidywany zakres robót:
• Prace przygotowawcze,
• Prace demontażowe i rozbiórkowe,
• Roboty konstrukcyjno-budowlane i remontowe,
• Roboty wykończeniowe,
• Roboty instalacyjne,
• Roboty związane z zagospodarowaniem terenu,
• Likwidacja barier architektonicznych i dostępność dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436650 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436650 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436650 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWI Wojciech Piech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383231642

7.3.3) Ulica: ul. Śląska 5a

7.3.4) Miejscowość: Miasteczko Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-610

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436650 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.