eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Pumptrack przy ul. Ks. Biskupa Czesława Domina i Stefana Żeromskiego w Siemianowicach Śląskich



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Pumptrack przy ul. Ks. Biskupa Czesława Domina i Stefana Żeromskiego w Siemianowicach Śląskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_Pumptruck_wr@um.siemianowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pumptrack przy ul. Ks. Biskupa Czesława Domina i Stefana Żeromskiego w Siemianowicach Śląskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6124f0b6-ff84-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020939/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Pumptrack przy ul. ks Biskupa Czesława Domina i Stefana Żeromskiego w Siemianowicach Śląskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241723

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 2). ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.zm.), dalej zwane także Pzp
Uzasadnienie faktyczne:
Postępowanie było uprzednio prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, które ze względu na brak złożonych ofert w postępowaniu zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1 Pzp w zw. z art. 266 Pzp, ponieważ do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.05.2023 r. godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
CD. w Informacjach dodatkowych - Sekcja VI

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-84324733-ea64-11ed-9355-06954b8c6cb9

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RW.271.8.2023, ZP.rp.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 456097,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na budowie obiektu sportowo - rekreacyjnego na terenie miasta Siemianowice Śląskie.
2. Zamówienie obejmuje:
a) wykonanie koncepcji oraz kompleksowej dokumentacji projektowej, w tym projektu zagospodarowania terenu w zakresie niezbędnym do dokonania zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych,
b) wykonanie, na podstawie ww. dokumentacji, robót budowlanych, celem zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego wraz z dostawą i montażem wszelkich niezbędnych urządzeń i wyposażenia wynikających z tej dokumentacji,
c) pełnienie nadzoru autorskiego,
d) sporządzenie dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej.
3. W ramach przedmiotu zamówienia należy w szczególności:
1) wykonać dokumentację projektową niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego,
2) uzyskać wszystkie niezbędne lub wymagane warunki, uzgodnienia (w szczególności z gestorami sieci znajdujących się na terenie inwestycji), opinie techniczne, ekspertyzy i badania techniczne konieczne do wykonania robót budowlanych,
3) dokonać zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w imieniu i na rzecz Zamawiającego,
4) wykonać roboty budowlane w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej,
5) dostarczyć i dokonać montażu urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną,
6) pełnić nadzór autorski nad realizacją robót budowlanych,
7) sporządzić dokumentację odbiorową oraz wykonać dokumentację powykonawczą, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, ze złożeniem w Wydziale Geodezji Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie powykonawczego operatu geodezyjnego. W skład dokumentacji odbiorowej wchodzą m.in.: certyfikaty potwierdzające zgodność zabudowanych urządzeń z obowiązującymi przepisami dla pozostałych materiałów budowlanych deklarację zgodności lub aprobatę techniczną.
8) przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje w zakresie konserwacji i użytkowania obiektu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Program Funkcjonalno - Użytkowy (Dodatek nr 3 do INDPP).
b) Projektowane postanowienia umowy (Dodatek nr 4 do INDPP).
5. Na przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy, tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.
7. Jeżeli w dokumentach stanowiących Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.
8. Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa w art. 100 ust. 1 Pzp.
9. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BikeUniverse sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812078975

7.3.3) Ulica: Zdrojowa 160A

7.3.4) Miejscowość: Myślenice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.