eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Remonty cząstkowe nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych na drogach gminnych



Ogłoszenie z dnia 2022-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych na drogach gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica - Sekcja Dróg Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930607446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Krzywoustego 31c

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (71) 788 94 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sdm.olesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdm.olesnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f5729fc-f14e-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarząd dróg

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych na drogach gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f5729fc-f14e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040551/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Remonty cząstkowe nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych na drogach gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232132/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych na drogach gminnych w ilości ok. 2 138,60 m2 wraz z regulacją rządzeń i odtworzeniem oznakowania poziomego na terenie miasta Oleśnicy.
2. Zakres zamówienia:
1) Wykonanie remontu obejmuje:
 frezowanie planimetryczne nawierzchni na. gł. do 8 cm wraz z załadunkiem i wywozem frezu do Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy, przy ul. Krzywoustego 31 c.
 regulacja pionowa urządzeń infrastruktury podziemnej, włazy, wpusty k.d., skrzynki zasuw , pokrywy studni teletechnicznych wraz z ich ewentualną wymianą na nowe {o ile zajdzie taka konieczność - po dokonaniu przeglądu z właścicielem/użytkownikiem tych sieci}, Wykonawca winien na etapie przygotowania oferty dokonać wizji w terenie i skalkulować ewentualne koszty związane z tymi pracami,
 remont cząstkowy istniejącej podbudowy - ostatecznie zakres zostanie potwierdzony na etapie realizacji (do wyceny należy założyć wykonanie remontu podbudowy na pow. ok. 30 % powierzchni gdzie będzie wykonywana nawierzchnia bitumiczna), w ramach remontu należy uwzględnić: rozbiórkę istniejącej podbudowy z wywozem i utylizacją odpadów do miejsca składowania i utylizacji spełniającego wymogi obowiązującego prawa w tej materii, miejsce wg. wskazania Wykonawcy; ponowne wykonanie podbudowy wraz z jej zagęszczeniem z użyciem materiału nowego dowiezionego przez Wykonawcę do miejsca wbudowania z miejsca jego pozyskania – tj. kruszywem naturalnym łamanym granitowym stabilizowanym mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 gr. warstwy do 20 cm,
 skropienie podbudowy, warstwy profilująco-wyrównawczej pod warstwę ścieralną nawierzchni - emulsją asfaltową w ilości 0,4 kg/m2,
 wykonanie lokalnego wzmocnienia geosiatką dwukierunkową z włókna szklanego o wytrzymałości na rozciąganie w obu kierunkach 100/100 kN/m, wydłużenie przy zerwaniu 3%; rodzaj węzła elastyczny; geosiatka wstępnie powlekana bitumem; Do kalkulacji należy założyć ilość wykonania wzmocnienia geosiatką na 10 % powierzchni gdzie ma być wykonany remont nawierzchni bitumicznej,
 ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki min - AC11W śr. gr 3 cm,
 ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno- asfaltowej AC11S- gr. 5 cm,
 uszczelnienie asfaltem krawędzi i połączeń,
 wykonanie zastępczego oznakowania robót na czas ich wykonania, w tym organizacja ruchu zastępczego. Wykonawca we własnym zakresie wykona projekt organizacji ruchu zastępczego i uzyska stosowne opinie, uzgodnienia, zatwierdzenia projektu organizacji ruchu zastępczego w stosownym organie zarządzającym ruchem,
! Uwaga: Projekt organizacji ruchu zastępczego wcześniej co do zakresu winien zaakceptować Zamawiający,
 odtworzenie docelowego oznakowania poziomego /malowanie grubowarstwowe/.
Projekt organizacji ruchu docelowego stanowi załącznik do dokumentacji postępowania.
2) Lokalizacja i zakres remontów.
Kościelna (11,5*8,0+180,0*5,0) 990,0 m2
Zamkowa (10,95*9,7+60,0*5,4+65,7*5,3+11,4*6,0+11,4*6,0+39,0*6,0) 1 148,6 m2
razem 2 138,6 m2
3) Szczegółowy zakres zadania i obowiązki stron określa niniejsza SWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 532634,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 532634,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 532634,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330917763

7.3.3) Ulica: Podmiejska 2

7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 78-500

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 532634,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.