eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ód¼ › Weso³y pies w weso³ym Podolskim - psi plac zabaw w Parku Podolskim



Og³oszenie z dnia 2022-08-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Weso³y pies w weso³ym Podolskim – psi plac zabaw w Parku Podolskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto £ód¼ - Zarz±d Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ód¼

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto £ód¼

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Weso³y pies w weso³ym Podolskim – psi plac zabaw w Parku Podolskim

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b0540f8b-17bd-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00302802

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00025416/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.35 Weso³y pies w weso³ym Podolskim - psi plac zabaw w Parku Podolskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/13449,Wesoly-pies-w-wesolym-Podolskim-psi-plac-zabaw-w-Parku-Podolskim.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu MiniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja zamawiaj±cego (administratora) o przetwarzaniu danych osobowych
(Wykonawcy) - Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporz±dzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) zwi±zana z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Administratorem danych osobowych jest Zarz±d Inwestycji Miejskich, siedziba, £ód¼ ul. Piotrkowska 175, tel. 42 272 62 80, email: zim@zim.uml.lodz.pl, reprezentowany przez Dyrektora Zarz±du Inwestycji Miejskich. 2) W sprawach ochrony danych osobowych mo¿na siê kontaktowaæ z Inspektorem ochrony danych: e-mail: iod@zim.uml.lodz.pl. Dane dotycz±ce inspektora podane s± na stronie internetowej: zim.lodz.bip-e.pl. 3) Przetwarzanie danych osobowych odbywa siê w zwi±zku z pe³nieniem przez Dyrektora Zarz±du Inwestycji Miejskich obowi±zków kierownika zamawiaj±cego w postêpowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na rzecz Miasta £odzi w zwi±zku z realizacj±
zadañ powierzonych jednostce na podstawie zarz±dzenia Nr 429/2022 Prezydenta Miasta £odzi z dnia 3 marca 2022 r. w sprawie powierzenia Zarz±dowi Inwestycji Miejskich realizacji zadañ inwestycyjnych oraz udzielenia pe³nomocnictwa do reprezentowania Miasta £odzi jako inwestora zadañ inwestycyjnych ze zm. w zwi±zku z § 3 statutu Zarz±du Inwestycji Miejskich stanowi±cego
za³±cznik do uchwa³y Nr XXVI/650/16 Rady Miejskiej w £odzi z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie utworzenia i nadania statutu dla jednostki bud¿etowej o nazwie Zarz±d Inwestycji Miejskich (Dz. Urz. Woj. £ódzkiego poz. 1431 ze zm.), w tym miêdzy innymi niniejszego postêpowania (...) Ci±g dalszy w SWZ, rozdzia³ IV ust. 19 pkt 4 i nastêpne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.72.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowê wybiegu dla psów ze stref± treningow± typu agility w Parku Podolskim wraz z realizacj± zaprojektowanej inwestycji. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbêdnych decyzji/uzgodnieñ/warunków/opinii na prowadzenie robót budowlanych, zakup i monta¿ urz±dzeñ treningowych i elementów ma³ej architektury oraz za³o¿enie/odtworzenie trawników.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) wygrodzenie i zabezpieczenie terenu trwa³ym ogrodzeniem,
b) zakup i monta¿ urz±dzeñ treningowych typu agility, takich jak:
• p³otki do skoków,
• pochylnia ³amana,
• przeskok,
• tunel,
• s³upki do slalomu,
• talerzyki do skoków,
c) zakup i monta¿ elementów ma³ej architektury:
• ³awki 2 szt.,
• psia toaleta 1 szt.,
• kosz na psie nieczysto¶ci 1 szt.,
• ogrodzenie z wej¶cie w formie ¶luzy,
• tablica z regulaminem,
• tablica BO,
d) wykonanie nawierzchni z pól piaskowych na terenie wybiegu,
e) wykonanie nawierzchni glinkowo-¿wirowej wraz z betonowymi obrze¿ami
pod elementami ma³ej architektury oraz wokó³ psiej toalety,
f) za³o¿enie/odtworzenie trawników,
g) wykonanie obs³ugi geodezyjnej,
h) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z map± inwentaryzacyjn± oraz dokumentacj± powykonawcz± z kartami
technicznymi oraz certyfikatami zamontowanych urz±dzeñ,
i) wykonanie dokumentacji potrzebnej do zarz±dzania obiektem: tzw. ksi±¿ki obiektu zawieraj±cej takie materia³y jak: plan
konserwacji (uwzglêdniaj±cy instrukcjê obs³ugi
w zakresie konserwacji) i utrzymania urz±dzeñ,
j) wykonanie zestawienia ¶rodków trwa³ych powsta³ych podczas realizacji inwestycji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug/robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w wysoko¶ci nieprzekraczaj±cej 20% warto¶ci zamówienia. Przewidywany zakres obejmowaæ bêdzie wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbêdnych decyzji/uzgodnieñ/warunków/opinii umo¿liwiaj±cych realizacjê przewidzianych w dokumentacji robót, zakup i monta¿ urz±dzeñ treningowych i elementów ma³ej architektury, wykonanie pul piaskowych oraz za³o¿enie/odtworzenie trawników. Zamówienie zostanie udzielone na podstawie negocjacji z dotychczasowym Wykonawc±, na warunkach okre¶lonych w umowie podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jako¶ci i rêkojmi na wykonany przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

3. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
3.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
3.4.1. posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie tj.:
3.4.1.1. w okresie ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie wykona³ dwie dokumentacje projektowe, z których ka¿da obejmowa³a budowê lub przebudowê psiego parku lub placu zabaw lub si³owni zewnêtrznej, ka¿da dokumentacja o warto¶ci min. 5 000,00 z³ brutto
3.4.1.2. w okresie ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ roboty budowlane obejmuj±ce swoim zakresem budowê lub przebudowê psiego parku lub placu zabaw lub placów zabaw lub si³owni zewnêtrznej lub si³owni zewnêtrznych w ramach jednego lub wielu kontraktów (maksymalnie piêciu) o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ brutto ,
3.4.2. dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
3.4.2.1. jedn± osob± na stanowisko projektanta bran¿y architektonicznej / konstrukcyjno-budowlanej posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej,
3.4.2.2. jedn± osob± na stanowisko kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej maj±c± do¶wiadczenie w roli kierownika budowy co najmniej dwóch zadañ, z których ka¿de polega³o na budowie lub przebudowie psiego parku lub placu zabaw lub si³owni zewnêtrznej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu (wzór) – wg za³. nr 10 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz
robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane
zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie
uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wg za³. nr 11 do SWZ (wzór);
Uwaga!
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,
wówczas w powy¿szym wykazie robót budowlanych zobowi±zany jest podaæ jedynie te roboty budowlane w których wykonaniu
wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
c) Wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y
wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których
mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli
wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy – wg za³. nr
12 do SWZ (wzór);
d) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ,
do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz
informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg za³. nr 13 do SWZ (wzór)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

a) Przystêpuj±c do postêpowania wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 1 900,00 z³ (s³ownie z³otych:jeden tysi±c dziewiêæset z³otych 00/100).
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
b) Wadium mo¿e byæ wnoszone w pieni±dzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
c) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y przelaæ na rachunek bankowy prowadz±cego postêpowanie w Banku PEKAO S.A, nr konta: 76 1240 1037 1111 0011 0925 1836 podaj±c w tytule nr referencyjny postêpowania ZIM-DZ.2620.72.2022.
d) Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania rachunku bankowego zamawiaj±cego.
e) Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieniê¿na musi byæ wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zane wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Wadium nale¿y za³±czyæ do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami rozdzia³u VIII pkt. 1 SWZ oferty wykonawcy.
f) Dokument, o którym mowa w lit. e) musi byæ podpisany podpisem elektronicznym przez gwaranta/ porêczyciela.
g) W tre¶ci porêczenia lub gwarancji winna znale¼æ siê nazwa postêpowania tj. „Weso³y pies w weso³ym Podolskim – psi plac zabaw w Parku Podolskim” oraz numer referencyjny postêpowania ZIM-DZ.2620.72.2022.
h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna).
i) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona
j) Zwrot wadium nast±pi zgodnie z art. 98 Pzp. Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ w Formularzu ofertowym dane umo¿liwiaj±ce Zamawiaj±cemu zwrot wadium:
• nr rachunku bankowego (w przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu) lub
• adres email gwaranta/porêczyciela (w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub porêczenia).
W przypadku braku wskazania powy¿szych informacji zwrot wadium wniesionego w pieni±dzu nast±pi na rachunek z którego dokonano wp³aty wadium, a w przypadku gwarancji lub porêczenia na adres email uzyskany ze strony internetowej gwaranta lub porêczyciela
k) Zamawiaj±cy zatrzyma wadium zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 98 ust. 6 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W toku prowadzonego postêpowania komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia nastêpowaæ bêdzie za po¶rednictwem lidera (pe³nomocnika), o którym mowa w pkt. 1.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, ka¿dy z wykonawców wraz z ofert± sk³ada o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg za³. nr 6 do SWZ (wzór).
4. Spó³ka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty. Ponadto, ka¿dy ze wspólników spó³ki cywilnej zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu wg za³. nr 6 do SWZ (wzór).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (wspólnicy spó³ki cywilnej) sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – wg za³. nr 7 do SWZ (wzór).
6. Wszyscy wykonawcy sk³adaj±cy wspóln± ofertê bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy od wszystkich wykonawców ³±cznie lub od ka¿dego z osobna.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z wzorem Umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-26 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-26 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-24

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.