eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mściwojów › Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MŚCIWOJÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 43

1.5.2.) Miejscowość: Mściwojów

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-407

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 768728522

1.5.8.) Numer faksu: 768728595

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@msciwojow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.msciwojow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b395580-2084-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018539/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b395580-2084-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce
„Formularze” w oknie „Formularze do komunikacji”. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również
dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia, wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się oznaczeniem
OZP.271.7.2023.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu
w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformye-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Mściwojów,
2) Inspektor Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy w Mściwojowie dostępny jest pod adresem: iod@lesny.com.pl.
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy.
5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy , przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.
6) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoby, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego
postępowania posiadają:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;e) na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania danych osobowych ich dotyczących, z tym że skorzystanie z prawa
sprostowania nie może się skutkować zmianą wyniku niniejszego sprostowania, ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników;
b) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
c) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Osobom , których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OZP.271.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu dzieci 5 i 6 letnich i uczniów do szkół w roku szkolnym 2023/2024 na zasadzie
zakupu ulgowych biletów miesięcznych.
Pod pojęciem „dowóz” uczniów do szkoły należy rozumieć dowóz uczniów z ustalonych miejsc zamieszkania do szkoły przed rozpoczęciem zajęć i odwóz uczniów ze szkoły do ustalonych miejsc ich zamieszkania po zakończeniu zajęć.
Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w
przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2023 r., poz. 1047, ze zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 2201, ze zm.) i innych przepisach związanych z
przewozem osób.
5. Dowóz realizowany będzie na następujących trasach:
TRASA 1 DOWÓZ/POWRÓT – ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W TARGOSZYNIE
Kurs 1 - dowóz uczniów do ZSP w Targoszynie
Szacunkowa długość trasy ok. 25 km,
Szacunkowa liczba uczniów na trasie: 65 osób,
Wyjazd o godz. 0710 z miejscowości Siekierzyce, w tym: Siekierzyce - 0 uczniów; Zimnik - 1 uczeń; Niedaszów - 9 uczniów;
Mściwojów – 2 uczniów; Luboradz - 13 uczniów; Drzymałowice - 12 uczniów; Targoszyn („79A”) - 3 uczniów; Targoszyn
(szkoła) - Marcinowice – Targoszyn (szkoła) - 25 uczniów.
Kurs 2 - powrót uczniów - ZSP Targoszyn o godz. 1330
Szacunkowa długość trasy 17 km,
Szacunkowa liczba uczniów na trasie: 53 osób, w tym:
Targoszyn (szkoła) do: Targoszyn („79A”) – 3 uczniów; Drzymałowice - 11 uczniów; Marcinowice – 20 uczniów; Luboradz -
11 uczniów; Mściwojów – 2 uczniów; Niedaszów - 6 uczniów; Zimnik – 0 uczniów; Siekierzyce – 0.
Kurs 3 powrót uczniów - ZSP Targoszyn o godz. 1420
Szacunkowa długość trasy ok. 17 km,
Szacunkowa liczba uczniów na trasie – 12 osób, w tym:
Targoszyn (szkoła) do: Targoszyn („79A”) – 0 uczniów; Drzymałowice - 1 uczeń; Marcinowice - 5 uczniów; Luboradz - 2
uczniów; Mściwojów - 0 uczniów; Niedaszów - 3 uczniów, Zimnik - 1, Siekierzyce - 0;
Kurs 4 DODATKOWY powrót uczniów ZSP w Targoszynie o godz. 1520 (jeden dzień w tygodniu w okresie od 01.09.2023r.
do 30.06.2024r.).
Z Kursu 4 powrotnego o godz. 1520 korzystać będą zamiennie uczniowie z klas od IV do VIII, uwzględnieni w szacunkowej
liczbie osób dla Kursu 2 i Kursu 3. Zarówno Kurs 2 jak też Kurs 3 będą realizowane niezmiennie, przy mniejszym obłożeniu
jeden dzień w tygodniu.
TRASA 2 DOWÓZ/POWRÓT - SZKOŁA PODSTAWOWA W SNOWIDZY
Kurs 1 – dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Snowidzy
Szacunkowa długość trasy ok. 35 km.
Szacunkowa liczba uczniów na trasie: 99 osób
Wyjazd o godz. 650 z miejscowości Niedaszów, w tym: Niedaszów – 12 uczniów; Mściwojów (urząd) – 29 uczniów;
Mściwojów (skrzyżowanie) – 5 uczniów; Snowidza (szkoła) - Mściwojów (skrzyżowanie) – 0 uczniów; Mściwojów (urząd) - 19uczniów; Rybno - 2 uczniów; Grzegorzów – 5 uczniów; Snowidza (szkoła) - Godziszowa - 25 uczniów; Barycz - 2 uczniów;
Snowidza (szkoła).
Kurs 2 - powrót uczniów ze Szkoły Podstawowej w Snowidzy o godz. 1345
Szacunkowa długość trasy: ok. 35 km
Szacunkowa liczba uczniów na trasie: 80 osób
Snowidza (szkoła) do: Godziszowa - 19 uczniów, Barycz – 1 uczeń; Snowidza (szkoła) - Grzegorzów – 5 uczniów; Rybno –
1 uczeń; Mściwojów (urząd) - 39 uczniów; Mściwojów (skrzyżowanie) – 3 uczniów; Niedaszów – 12 uczniów
Kurs 3 powrót uczniów ze Szkoły Podstawowej w Snowidzy o godz. 1445
Szacunkowa długość trasy ok.35 km
Szacunkowa liczba uczniów na trasie – 19 osób, ; w tym:
Snowidza (szkoła) do: Godziszowa – 6 uczniów, Barycz – 1 uczeń; Snowidza (szkoła) - Grzegorzów – 0 uczniów; Rybno – 1
uczeń; Mściwojów (urząd) - 9 uczniów; Mściwojów (skrzyżowanie) – 2 uczniów; Niedaszów – 0 uczniów.
Kurs 4 DODATKOWY powrót uczniów ze Szkoły Podstawowej w Snowidzy: (dwa dni w tygodniu w okresie od 01.09.2023r.
do 30.06.2024r.) Jeden kurs powrotny w tygodniu o godz. 1205 oraz jeden kurs powrotny w tygodniu godz. 1535 Z Kursu 4
powrotnego o godz. 1205 i godz. 1535 korzystać będą zamiennie uczniowie z klas od I do VIII, uwzględnieni w szacunkowej
liczbie osób dla Kursu 2 i Kursu 3. Zarówno Kurs 2 jak też Kurs 3 będą realizowane niezmiennie, przy mniejszym obłożeniu
dwa dni w tygodniu.
TRASA 3 DOWÓZ-POWRÓT (dwa wybrane dni w tygodniu) w okresie listopad 2023 – marzec 2024 ze Szkoła Podstawowej
w Snowidzy do Marcinowic (sala sportowa) przez Mściwojów (skrzyżowanie + urząd):
Szacunkowa długość trasy ok. 56 km
Szacunkowa liczba uczniów na trasie: 81 osób
a) dowóz dzień I: 810 – 27 uczniów, 1040 – 24 uczniów; powrót wtorek: 1005 – 27 uczniów; 1215 – 24 uczniów;
b) dowóz dzień II : 810 – 17 uczniów; 1040 – 13 uczniów; powrót środa: 1005 – 17 uczniów; 1215 – 13 uczniów;
Szacunkową liczbę uczniów, odległość w kilometrach oraz wykaz tras przejazdów dzieci 5 i 6 letnich oraz uczniów do i ze
szkół szczegółowo przedstawiono w załączniku Nr 2 do SWZ Harmonogram dowozu/powrotów uczniów w roku szkolnym
2023/2024.
Prognozowana liczba dzieci 5 i 6 letnich i uczniów podlegająca dowozowi wynosi ok. 164.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

34980000-0 - Bilety przewozowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie prawnym.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika z odrębnych przepisów
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie przedstawią licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności
gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego osób.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający uzna spełnienie wyżej wymienionego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował:
a) 2 autobusami, przystosowanymi do przewozu osób, odpowiednio oznakowanymi - Trasa 1 – jeden autobus z co najmniej
56 miejscami siedzącymi, Trasa 2 – jeden autobus z co najmniej 66 miejscami siedzącymi, przeznaczonymi do realizacji
przedmiotu zamówienia. Wszystkie autobusy muszą posiadać, sprawny system ogrzewania oraz klimatyzację. Każdy
autobus musi posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC, zapewniające wykonanie przewozów w
odpowiednich warunkach bezpieczeństwa, higieny i wygody. Przewóz powinien być realizowany zgodnie z ustawą Prawo
przewozowe i ustawą Prawo o ruchu drogowym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
b) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie
wskazanym w Rozdziale VII SWZ i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale VIII SWZ -
Załącznik nr 3A.
c) Odpisu lub Informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualna licencję na wykonywanie krajowego transportu osób, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2021 r., o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.)
b) Wykaz taboru samochodowego osób, jakim dysponuje Wykonawca, niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o
podstawie dysponowania tymi zasobami- według załącznika do SWZ (Załącznik Nr 4 ).
c) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ubezpieczony na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowanym do jednego pliku archiwum (ZIP)), Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenie o niepodlegania wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – stanowiące Załącznik nr 3
do SWZ. (oświadczenie wstępne).
2) Pełnomocnictwo:
a) Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa
obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument pełnomocnictwa, z treści
którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców.
- jeżeli dotyczy.
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do
oferty oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 4 SWZ - jeżeli dotyczy.
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby – załącznik Nr 6 do SWZ - jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Zamawiający, zgodnie z art. 59 ustawy, żąda kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed zawarciem
umowy,
2) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają zmiany umowy w następującym zakresie:
a) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem;
b) zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą, a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości.
c) zmiany ceny paliwa olej napędowy „Ekodiesel”.
3. W przypadku zmiany ceny paliwa aneks do umowy będzie sporządzony na stępujących zasadach:
1) 1% wzrostu lub spadku ceny oleju napędowego „Ekodiesel” przekłada się na wzrost lub spadek ceny biletu o wskaźnik 0,4%,
2) Ceną bazową jest cena hurtowa 1 litra oleju napędowego „Ekodiesel” publikowana na stronie www.orlen.pl, obowiązująca w dniu składania oferty przetargowej, czyli ……………. zł netto/litr.
3) Zmiany, o których mowa powyżej mogą być dokonywane w oparciu o cenę 1 litra oleju napędowego „Ekodiesel” publikowaną na stronie www.orlen.pl, na dzień 15 każdego miesiąca w okresie realizacji umowy tj. od 15 września do 15 maja roku następnego.
4) Faktyczna zmiana ceny biletu dokonuje się w przypadku, gdy wzrost lub spadek ceny ON „Ekodiesel” liczony w stosunku do ceny bazowej jest ≥ 5%.
5) Wskaźnik zmiany ceny biletu oblicza się zgodnie z następującym wzorem

C x N x 0,4
B= C+ ────────────
100
B – cena biletu po zmianie
C – ofertowa cena biletu
N – procentowy wskaźnik wzrostu lub spadku ceny paliwa ( w przypadku spadku ceny wyrażany liczbą ujemną)
4. Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
5. Zamawiający po przeanalizowaniu przedstawionych propozycji zmian pisemnie informuje Wykonawcę o akceptacji zmiany.
6. Waloryzacji podlegać będą ceny jednostkowe biletów. W wyniku zmiany wynagrodzenia, cena biletu miesięcznego może uleć zwiększeniu maksymalnie 25%.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-20 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zobowiązuje się do przekazania zamawiającemu informacji, dotyczących osób podpisujących umowę oraz osób upoważnionych do kontaktów w ramach realizacji umowy.
2. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.